اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

داستان در مورد ضرب المثل ماهی را هروقت از آب بگیری تازه است

داستان در مورد ضرب المثل ماهی را هروقت از آب بگیری تازه است

داستان ماهی را هروقت از آب بگیری تازه است

در روزگاران قدیم، در روستایی دورافتاده، پسری به نام «علی» زندگی می‌کرد. علی پسری زحمتکش و پرتلاش بود. او از همان کودکی، به ماهیگیری علاقه داشت و همیشه در کنار پدرش به ماهیگیری می‌رفت.

علی در طول سال‌ها ماهیگیری، تجربه زیادی کسب کرده بود و مهارت زیادی در این کار پیدا کرده بود. او می‌توانست با دقت و مهارت زیادی، ماهی‌های بزرگ و تازه را از آب صید کند.

روزی، علی به همراه پدرش به ماهیگیری رفت. آن‌ها به کنار رودخانه‌ای بزرگ رسیدند و شروع به ماهیگیری کردند. علی با دقت و مهارت زیادی، ماهی‌های بزرگ و تازه‌ای را صید کرد.

پدر علی، از مهارت علی بسیار خوشحال بود. او به علی گفت: «آفرین پسرم! تو ماهیگیری را خیلی خوب یاد گرفته‌ای. ماهی‌هایی که صید کرده‌ای، تازه و خوشمزه هستند.»

علی لبخندی زد و گفت: «مرسی پدر. من همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را انجام دهم.»

آن‌ها ماهی‌های صید شده را به خانه بردند و با خانواده و دوستان خود تقسیم کردند. همه از ماهی‌های تازه و خوشمزه علی تعریف می‌کردند.

یکی از دوستان علی که معلم مدرسه بود، از او پرسید: «علی جان! تو همیشه ماهی‌های تازه و خوشمزه صید می‌کنی. چطور این کار را می‌کنی؟»

علی گفت: «راز این کار این است که هر وقت فرصت داشته باشم، به ماهیگیری می‌روم. من همیشه به دنبال ماهی‌های تازه هستم و سعی می‌کنم بهترین ماهی‌ها را صید کنم.»

معلم علی گفت: «آفرین پسرم! این راز موفقیت تو است. تو همیشه به دنبال بهترین‌ها هستی و هر وقت فرصت داشته باشی، تلاش می‌کنی تا بهترین کار را انجام دهی.»

علی لبخندی زد و گفت: «مرسی معلم. من همیشه سعی می‌کنم اینطور باشم.»

داستان علی به ما یادآوری می‌کند که همیشه باید به دنبال بهترین‌ها باشیم و هروقت فرصت داشته باشیم، تلاش کنیم تا بهترین کار را انجام دهیم.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی