اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

خواب دزد چه تعبیری دارد ؟

تفسیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

     سارق در خواب یا این که دوست میباشد یا این که مهمان میباشد و یا این که مسافر و از این سه بیرون وجود ندارد. در خواب‌های ما آنچه سارق می‌دزدد اصلا مهم نیست و هیچ تعبیری ندارد بلکه برداشت ما از دیدن سارق اهمیت دارااست و تعابیر مختلفی به وجود می آورد. در دانش تعبیروتفسیر خوف نیز شور میباشد. یک میزبان زمانی در منزل خود با سارق رو به رو شود می‌ترسد براین اساس از دیدار یک دوست بی تردیدً خنده رو و شادمان می شود. چنانچه در خواب دیدید دزدی به منزل شما آمده ضیافت برای شما می رسد یا این که مسافری می آید. در‌صورتی‌که مسافری در شیوه بدور ندارید درانتظار مهمان نا خوانده باشید. در حالتی‌که به شما خبر دادند که سارق آمده از صلح و آشتی به شما خبر می رسد و یا این که طومار ای اخذ می کنید به هر اکنون در خواب سارق بد وجود ندارد مغایر بیداری که از سارق متنفریم.

  • تعبیر و تفسیر خواب به قصه محمد ابن سیرین

    در شرایطی که ببیند محصول و نعمت کسی را به حراج موفقیت، عامل که آن کس را ناراحتی و غم و ضرر برسد، به قدر آن که از او برده بود.

تعبیر و تفسیر خواب به داستان کرمانی

    در صورتی‌که ملاحظه کنی راهزن چیزی از تو دزدیده میباشد، یـعـنـی آن فرد به تو لاف میگوید (تعبیرهای متفاوت).
     در صورتی‌که مشاهده کنی درگیر جنبش در راهی هستی البته گرفتار راهزن‌ها گردیده‌ای و تو‌را کشته و به قتل رساندند، یـعـنـی خبر کیفر‌باری به تو میرسد.

  • تعبیر و تفسیر خواب به ماجرا مغربی

    در حالتی‌که ببیند لشگر اسلام دیار بی دینی را غارت کردند، استدلال که کافران را عذاب برسد. در شرایطی که بیند لشگر شرک دیار اسلام را غارت کردند، ادله که اندوهی به اسلام برسد.

  • تعبیر و تفسیر خواب به قصه یوسف فرستاده

    دیدن سارق فتنه بود.

  • تعبیروتفسیر خواب به داستان آنلی بیتون

    در حالتی‌که خواب مشاهده کنید دزدها در جستجوی شما می باشند، دلالت بر آن داراست که معاندان خطرناکی با شما رقابت میکنند، در حشر و تکثیر خویش با دیگرافراد غایت احتیاط را به خرج بدهید.
    در صورتی خواب مشاهده کنید دزدی سرگرم سرقت چیزی میباشد، آرم عقده‌ها و کمبودهای دیوانه و بداقبالی شماست.
    چنانچه خواب ملاحظه کنید مجرم به دزدی چیزی گردیده‌اید، آرم آن میباشد که تعبیری اشتباه از خوی شما میکنند و این دستور سبب ساز آزار شما میگردد. ولی بعد از آن به‌این نکته پی خواهید پیروزی، که‌این سوء تعبیروتفسیر به نفع شما تمام خواهد شد.
    چنانچه خواب مشاهده کنید کسی را مجرم به دزدی کرده‌اند، نشانه آن میباشد که در اثر استدلالی شتابزده باکسی سرگرم خواهید شد.
    در صورتی‌که خواب مشاهده کنید سارق می باشید و مأموران در تعقیب شما میباشند، نماد آن میباشد که مشغول رابطه ها اجتماعی نامطلوبی خواهید شد.
    در‌حالتی که خواب ملاحظه کنید دزدی را تعقیب می کنید یا این که او‌را بازداشت می‌سازید، علامت آن میباشد که بر معاندان خویش پیروز می شوید.
    در حالتی‌که خواب مشاهده کنید سارق منزل یا این که دفتر کار شما‌را زده میباشد، علامت آن میباشد که به آوازه اجتماعی شما حمله میشود و شما با شجاعت از حیثیت خویش در مقابل سایر افراد دفاع خواهید کرد.

  • تعبیر و تفسیر خواب به داستان امام راستگو

    دیدن غارت به خواب بر چهار وجه میباشد:
    نزاع کردن، ضرر و زیان جنس، ناراحتی و غم، نرخ های ارزان.

  • تعبیروتفسیر خواب به قصه حضرت دانیال

    در کاری که بیم رسوایی در آن موجود است کمپانی نکنید. مواظب آبروی خویش باشید. از عزیزان ناباب و ریاکار خویش پرهیز کنید. به شایعات و حرفهای بی مبنا سایرافراد توجهی نکنید.

  • تعبیر و تفسیر خواب به داستان کتاب جامع خزانه خواب

    زمانی سارق وارد منزل ای میگردد مدام در‌پی شی ها گران‌قیمت منزل مانند طلا و جواهرات و ... میشود و طلا و جواهرات هم در خواب نماد ناراحتی و غم میباشد. پس می قدرت فیض گرفت که هرکسی این ها را بدزدد، از ما حزن و اندوه را بدور نموده است. پس به اعتقاد و باور سارق در خواب به عبارتی دوست در بیداری میباشد.

  • تعبیر و تفسیر خواب به داستان لوک اویتنهاو

    سرقت کردن طلا جواهرات در خواب نماد خبرهای بد هست.
    سرقت کردن پول در خواب : بایستی مراقب باشید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی