اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

خواب حاملگی چه تعبیری دارد


تفسیر خواب حاملگی چه قادر است باشد؟

دیدن زن باردار در خواب به معنای روبه‌رو شدن با گناه و اندوه میباشد. در حالتی‌که در خواب دیدید که همسرتان آبستن میباشد، تکلیفی سنگین به شما محول می گردد که انجام دادنش بسیار طاقت فرسا و پذیرش کردنش غیر مطلوب میباشد. در شرایطی که خانمی در خواب ببیند که آبستن میباشد، تعبیر و تفسیر خواب حاملگی وی وصال حزن و حزن فراوان میباشد که‌این اندوه به اندازه حمل جنین ارتفاع می کشد. در صورتی در خواب ملاحظه کنید که زن بارداری از کوچه شما می‌گذرد، قرار میباشد، خبر بدی به شما رسد.

 

  • تعبیروتفسیر خواب دیدن حاملگی خویش

در حالتی‌که در خواب دیدید که باردار می‌باشید، تعبیر و تفسیر خواب حاملگی شما این میباشد که ایده یا این که پروژه‌ای تازه تولید گردیده. بیش تر خانم‌های حامله، خواب حاملگی خویش را میبینند. در اکثر موردها این خواب علامت اضطراب و هراس مرتبط با حاملگی میباشد. خانم‌های آبستن در سه ماهه نخستین بارداری خواب گل، حیوان‌ها کوچک یا این که میوه‌ها را می بینند. در سه ماهه دوم بارداری، خواب به عالم آوردن نوزادی را می بینند که آدم وجود ندارد. در سه ماهه سوم بارداری، خواب حیوان‌ها بزرگتری مانند فیل یا این که دایناسور را می بینند.

در صورتیکه قصد بارداری در معاش معمولی خویش را دارید، طبیعی میباشد که خواب حاملگی ملاحظه کنید. در صورتیکه که آبستن نیستید و خواب حاملگی میبینید، تعبیر و تفسیر خواب حاملگی این میباشد که از داشتن بعضی وظایف تازه در معاش‌تان می ترسید.

در‌صورتی‌که در خواب دیدید که دوقلو آبستن میباشید، چندین نماد داراست: اولیه عفو و نعمت‌های الهی، دوم زیاد شدن رزق و روزی و برکت، سوم مدد‌خواهی از کسی و چهارم برطرف شدن دغدغه یا این که رفع بیماری میباشد.

 

در‌حالتی که در خواب دیدید، دختری دارید و به وی شیر می‌دهید به‌این معنا میباشد که به ترازو شیری که به دخترتان می‌دهید، نعمت بر شما افزون می گردد. درصورتی که کسی دختر کودک‌ای به شما بخشید و شما به آن شیر دادید، تعبیرش به عبارتی میباشد.
تعبیر و تفسیر خواب دیدن حاملگی نزدیکان

تعبیر و تفسیر خواب حاملگی یکی نزدیکان در خواب بدین معنا میباشد به‌این شخص نزدیک‌خیس می شوید. درصورتی که مردی در خواب ببیند که نامزدش باردار میباشد، یعنی ارتباط‌شان در شرایط بحرانی جای‌دارد و ممکن میباشد در آینده نزدیک از هم جداگانه شوند.

 

  • تفسیر خواب حاملگی مامان خویش

دیدن بارداری مادرتان در خواب، نشان‌دهنده واقعه یک شرایط خطرناک یا این که بسیار بد میباشد. ممکن میباشد مادرتان به شدت بیمار شود یا این که حتی بمیرد.

  • خواب دیدن تست حاملگی

دیدن تست حاملگی در خواب بدین مضمون‌ میباشد که وارد مرحله جدیدی از معاش خویش گردیده‌اید. این مرحله شاید یک ارتباط نو یا این که یک شغل نو باشد. امتحانی پیش رویتان قرار می گیرد تا نشان ‌دهد، برای تغییراتی که قرار میباشد در معاش‌تان چهره دهد، آمادگی لازم را دارید یا این که نه.

 

  • خواب باردار شدن در اثر گزینه تجاوز قرار دریافت کردن

هرچند چنین خوابی مفهوم و مفهومی منفی می رساند البته منابع تعبیروتفسیر خواب در باب آبستن شدن در اثر گزینه تجاوز قرار تصاحب کردن، نوشته‌اند که زمان رنج را پشت راز گذارده‌اید و معاش‌تان در هم اکنون بهتر شدن میباشد. یکی‌از دیگر از علامت‌های تعبیر و تفسیر خواب حاملگی این میباشد که علم مهمی را کسب کرده‌اید یا این که مهارت جدیدی را آموخته‌اید که میتواند در وصال به وضعیتی رضایت‌بخش‌خیس در معاش به شما یاری دهد.

 

  • تعبیروتفسیر خواب حاملگی دختر مجرد

دیدن خواب حاملگی دختر مجرد و دیدن از در بین رفتن پرده بکارت در خواب، به معنای خریدن محصول حرام میباشد.

در‌صورتی‌که دختر طهارت در خواب ببیند که آبستن گردیده نماد این میباشد که به رسوایی و شقاوت کشیده خواهد شد.

درصورتی که دختر باکره‌ای در خواب ببیند نوزادی به عالم آورده، بدین معنا میباشد که فعالیت خیر انجام داده و از وی به خیر و خوبی و خیر و خوبی خاطر خواهد شد.
تعبیروتفسیر خواب بارداری و در شرف وضع حمل قرار تصاحب کردن

مجموعاَ، چنین می‌قدرت بیان کرد که تعبیروتفسیر خواب حاملگی نشان‌دهنده تغییرات عمده‌ای میباشد که پیش رویتان جای دارد. همینطور قادر است، نشان‌دهنده حذف چیزی از معاش‌تان باشد، چیزی مانند شرارت، اعتیاد یا این که عادت‌های بد.

دیدن خواب بارداری

  • تفسیر خواب حاملگی به قصه امام جعفر صادق

«در‌صورتی‌که زنی ببیند که پسر زایید و در به عبارتی لحظه بعد از به دنیاآمدن با آن پسر صحبت زد، یـعـنـی از جهان می‌رود».

«تعبیرش این میباشد که از نسل تو فرزندی به عالم می آید که وسیع‌خیس خانواده خودش می شود».

  • تعبیروتفسیر خواب حاملگی به ماجرا محمد بن سیرین

    «در حالتی که بیند که شکم وی پهناور گردیده بود، زیرا زن آبستن، عامل نماید که او‌را کالا و نعمت عالم نتیجه ها گردد و هر یک سری که شکم وسیع‌خیس بیند، جنس عالم اضافه بود».
    «در صورتی‌که در خواب مشاهده کنی دختری زاییده و به جهان آورده‌ای، تعبیرش این میباشد که فرزند پسر به جهان می آوری»
    «در صورتیکه زنی در خواب ببیند که پسر زاییده میباشد، یـعـنـی ناراحت و نگران خواهد شد، ‌‌‌‌‌و در‌صورتی‌که مردی در خواب ببیند که زنش پسر زاییده میباشد، یـعـنـی در مقطع خیلی طولانی با سختی و مشقت چیزی به دست میاورد».

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی