اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جملات زیبا در مورد به اتمام رسیدن دانشگاه

جملات زیبا در مورد به اتمام رسیدن دانشگاه

جملات زیبا در مورد به اتمام رسیدن دانشگاه

این فصل فارغ التحصیلی است ، به این معنی که دانشجویان دانشگاه در هر نقطه توصیه های زیادی برای یافتن احساسات خود ، تعقیب موفقیت و پیشرفت در دنیای واقعی می کنند .

احتمالاً همه ما می توانیم از آنها استفاده کنیم - بپذیریم که

بنابراین امروز ، ما 35 بهترین قیمت فارغ التحصیلی در تمام دوران را جمع آوری کردیم. مطمئناً ، آنها نکات بسیار خوبی برای مقاطع تحصیلی جدید وجود دارند ، اما مطمئناً به ما بقیه نیز الهام بخش زیادی می دهند.

 

 

جملات زیبا در مورد به اتمام رسیدن دانشگاه
 

تمام کارهای دیگر ، کارهای بلند پروازانه - سفر ، ثروتمند شدن ، مشهور شدن ، نوآوری ، سربازی ، عاشق شدن ، ثروت انداختن و از دست دادن ... را انجام دهید اما همانطور که انجام می دهید ، تا آنجا که می توانید ، در جهت مهربانی.

 

جورج ساندرز در سال 2013 در دانشگاه سیراکیوز

بعضی اوقات با انجام کارهایی که قرار نیست انجام دهید می فهمید که قرار است چه کاری انجام دهید.

 

اپرا وینفری به دانشگاه هوارد در سال 2007

تعریف جامعه از موفقیت را خریداری نکنید. زیرا برای هیچ کس مفید نیست. این برای زنان کار نمی کند ، برای مردان کار نمی کند ، برای خرس های قطبی کار نمی کند ، برای cicadas هایی که ظاهراً در شرف ظهور هستند و ما را جمع می کنند کار نمی کند. این فقط برای کسانی که داروهای استرس ، دیابت ، بیماری های قلبی ، بی خوابی و فشار خون بالا تولید می کنند بسیار مفید است.

 

آریانا هافینگتون به کالج اسمیت در سال 2013
جملات زیبا در مورد به اتمام رسیدن دانشگاه
 

زیاد نگران چمن خود نباشید. اگر قبلاً ندانید ، به زودی خواهید فهمید که تقریباً هر آمریکایی بالغ وقت و هزینه زیادی را صرف نگهداری از یک نوع گیاه مهاجم به نام چمن چمن می کند که نمی توانیم بخوریم. من شما را تشویق می کنم وسواس بهتری انتخاب کنید.

 

جان گرین به دانشگاه باتلر در سال 2013

و از کجا می دانید وقتی کاری را درست انجام می دهید؟ شما از کجا می دانید؟ این احساس آنچه اکنون می دانم این است که احساسات واقعاً سیستم GPS شما برای زندگی است. وقتی قرار است کاری انجام دهید یا قرار نیست کاری انجام دهید ، سیستم هدایت عاطفی شما به شما اطلاع می دهد. ترفند این است که بیاموزید منیت خود را درب منزل بررسی کنید و در عوض شروع به بررسی روده کنید.

 

اپرا وینفری به دانشگاه استنفورد در سال 2008

من اطمینان داشتم که تنها کاری که می خواهم انجام دهم ، نوشتن رمان است. با این حال ، پدر و مادرم ، که هر دو از خانواده های فقیر بودند و هیچ یک از آنها به دانشگاه نرفته بودند ، تصور می کردند که تخیل بیش از حد فعالانه من یک کنجکاوی شخصی سرگرم کننده است که هرگز وام مسکن را پرداخت نمی کند یا حقوق بازنشستگی را تأمین نمی کند. من می دانم که کنایه با نیروی یک سندان کارتون زده می شود ، اکنون.

 

جی کی رولینگ در سال 2008 به دانشگاه هاروارد
جملات زیبا در مورد به اتمام رسیدن دانشگاه
 

جسور باشید ، شجاع باشید ، بهترین خود باشید.

 

نماینده سابق گابریل گیفوردز در کالج بارد در سال 2013

گرفتار دگم نشوید - که با نتایج تفکر دیگران زندگی می کند. اجازه ندهید که سر و صدای نظرات دیگران صدای درونی شما را خفه کند. و از همه مهمتر ، شهامت پیگیری قلب و شهود خود را داشته باشید.

 

استیو جابز در سال 2005 به استنفورد رفت

فقط درگیر نشوید. برای صندلی خود در پشت میز بجنگید. بهتر از این ، برای یک صندلی در بالای میز بجنگید.

 

باراک اوباما در سال 2012 در کالج بارنارد

هر راهی را که انتخاب می کنید ، به هر تعداد جاده ای که سفر می کنید ، امیدوارم که شما یک خانم را انتخاب نکنید. امیدوارم راهی برای تخطی از قوانین و ایجاد کمی دردسر در آنجا پیدا کنید. و من همچنین امیدوارم که شما تصمیم بگیرید که برخی از این مشکلات را از طرف زنان ایجاد کنید.

 

نورا افرون به ولزلی در سال 1996

شما باید آگاهانه تصمیم بگیرید که چه معنی دارد و چه چیزی. شما باید تصمیم بگیرید که چه چیزی را بپرستید.

 

دیوید فاستر والاس در سال 2005 در کالج کنیون

جهانی که مردان نیمی از خانه های ما و زنان نیمی از موسسات ما را اداره می کردند ، دنیای بسیار بهتری خواهد بود.

 

شریل سندبرگ در سال 2011 در کالج بارنارد
جملات زیبا در مورد به اتمام رسیدن دانشگاه
 

از دیدگاه من ، که داستان نویس است ، من زندگی شما را بسیار هنرمندانه ، منتظر ، منتظر و آماده برای هنرنمایی کردن می بینم.

 

تونی موریسون در سال 2004 در کالج Wellesley

هیچ چیز زیباتر از یافتن دوره شما وجود ندارد زیرا شما معتقدید که بی هدف در جریان هستید. آیا نمی دانید که مسیر شما در تمام مدت وجود دارد ، منتظر شما می ماند تا منتظر بمانید. این مسیر متعلق به والدین ، ​​معلمان ، رهبران یا عاشقان شما نیست. مسیر شما شخصیت شماست که هر روز بیشتر و بیشتر از خودش تعریف می کند مانند عکسی که به کانون توجه می رسد.

 

جودی فاستر در سال 2006 در دانشگاه پنسیلوانیا

هرگز این دو ، زندگی و کار خود را اشتباه نگیرید. مورد دوم فقط بخشی از مورد اول است.

 

آنا کویندلن در سال 2000 در دانشگاه ویلانووا

هیچ فیلمنامه ای وجود ندارد. زندگی خود را همه را در آن خیس کنید.

 

دیک کاستولو در سال 2013 در دانشگاه میشیگان ، آن آربر

اما رهبری واقعی ناشی از تکان دادن آرام یک صدای درونی است. این از درک این امر ناشی می شود که زمان آن فرا رسیده است که فراتر از انتظار برای انجام کار حرکت کنیم.

 

مادلین آلبرایت در سال 2007 در UNC

من شما را تشویق می کنم که با زندگی زندگی کنید. شجاع ، ماجراجو باشید. فردایی بیش از آنچه شایسته ماست به ما هدیه دهید.

 

مایا آنجلو در سال 1977 به UC Riverside
جملات زیبا در مورد به اتمام رسیدن دانشگاه
 

خوشبختانه رویاها می توانند تغییر کنند. اگر همه ما به اولین آرزوی خود پایبند بودیم ، جهان مملو از گاوچران ها و پرنسس ها می شد. بنابراین رویای شما در حال حاضر هرچه باشد ، اگر به آن نرسیدید ، شکست نخورده اید و بازنده هم نیستید. اما به همان اندازه مهم - و این بخشی است که ممکن است درست نبینم و شما به آن گوش ندهید - اگر آرزوی خود را بدست آورید ، برنده نیستید.

 

استفان کولبرت در سال 2011 در شمال غربی

مهمترین چیز در زندگی شما این است که زندگی خود را با صداقت انجام دهید و تحت فشار همسالان قرار نگیرید تا سعی کنید چیزی باشید که نیستید.

 

الن دی جنرس به تولان در سال 2009

زندگی بدون شکست در کاری غیرممکن است ، مگر اینکه آنقدر محتاطانه زندگی کنید که شاید اصلاً زندگی نکرده باشید - در این صورت ، به طور پیش فرض شکست می خورید.

 

جی کی رولینگ در سال 2008 به هاروارد

قوانین قدیمی در حال خراب شدن است و هیچ کس نمی داند این قوانین جدید چیست. بنابراین قوانین خود را تنظیم کنید.

 

نیل گیمن به دانشگاه هنر در سال 2012

و هنگامی که سفر شما خیلی سخت به نظر می رسد ، و هنگامی که به گروهی از افراد بدبین برخورد می کنید که به شما می گویند شما احمق هستید که به اعتقاد خود ادامه می دهید یا نمی توانید کاری انجام دهید ، یا اینکه شما فقط باید تسلیم شوید ، یا فقط باید حل و فصل کنید - ممکن است با خود عبارتی کوچک بگویید که در این هشت سال اخیر مفید بوده ام: بله ، ما می توانیم.

 

باراک اوباما به دانشگاه هوارد در سال 2016

اکنون اولین پیشنهاد این است که هدف را بالا بگیرید ، اما توجه داشته باشید که حتی قبل از رسیدن به مقصد نهایی حرفه ای خود ، اگر همیشه برای تعالی تلاش می کنید ، می توانید و باید تأثیر قابل توجهی بر جهانی که در آن زندگی می کنید داشته باشید.

 

ساندرا دی اوکانر از کالج گتیسبورگ در سال 2008
جملات زیبا در مورد به اتمام رسیدن دانشگاه
 

از ترس نترس زیرا شما را تیز می کند ، شما را به چالش می کشد ، شما را قویتر می کند. و وقتی از ترس فرار می کنید ، از فرصت بهترین خود ممکن نیز فرار می کنید.

 

Ed Helms به کالج ناکس در سال 2013

نسبت به همه دلسوز باشید. فقط دنبال هرچیزی که شما را آزار می دهد و می ترسد نگردید ، فراتر از آن چیزها را به انسان پایه ببینید. به خصوص کودک را در زن یا مرد ببینید. حتی اگر آنها شما را نابود می کنند ، لحظه ای اجازه دهید تا ببینید که چقدر در توهم و رنج خود گم شده اند.

 

آلیس واکر به دانشگاه ناروپا در سال 2007

نه تنها نمی توانید تاثیری را که قرار است داشته باشید برنامه ریزی کنید ، بلکه در صورت داشتن آن معمولاً آن را تشخیص نخواهید داد.

 

دیک کاستولو در سال 2013 به دانشگاه میشیگان

شهامت واقعی نگه داشتن صدای ساکت در سر شماست که می گوید: "من باید ادامه دهم." این صداست که می گوید هیچ چیز اگر نهایی نباشد ، شکست نیست. آن صدایی که به تو می گوید: 'از رختخواب بلند شو. ادامه بده من ترک نخواهم کرد.

 

کوری بوکر در سال 2013 به دانشگاه ییل

در این زندگی چیزهای کمی وجود دارد که بیشتر از این باشد که بدترین ترس خود را درک کنید.

 

کانن اوبراین در سال 2011 به کالج دارتموث رفت
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی