اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جذابترین عکس های Özgü Kaya اوزگو کایا 2023

gzgü Kaya در استانبول متولد شد. تحصیلات در هنرستان دولتی دانشگاه استانبول ادامه دارد.
 

 

 اوزگو کایا و همسرش

 اوزگو کایا اینستا
 

gzgü Kaya در 17 ژوئن 1996 در استانبول ، ترکیه متولد شد. وی هم اکنون در هنرستان دولتی دانشگاه استانبول مشغول تحصیل در رشته موسیقی و تئاتر است. وی در حال حاضر برای گرفتن مدرک لیسانس خود در حال بازیگری و نیمه وقت تحصیل است.

کار بازیگری او چندی پیش آغاز شد. اولین نقش بازیگری او ، بازیگر نقش اول زن در سریال Adı Efsane (2017). او شخصیت "سیبل" را بازی کرد. وی در کنار باران بلوکباسی ، آلمیلا آدا ، روژدا دمیرر و اردال بشیکچی اوغلو بازی کرد.
این اولین تجربه بازیگری او در یک مجموعه تلویزیونی بود.

 

 

 بیوگرافی اوزگو کایا

 

در حال حاضر ، اوزگو بازیگر نقش اصلی سریال بزرگ Mehmetçik: Kutlu Zafer است. او نقش "زینپ" را بازی می کند. من بازیگری و عملکرد او را خیلی دوست داشتم. به نظر من بازیگری او نسبت به فصل 1 بهتر شده است. شخصیت او یکی از شخصیت های محبوب زن است که هم اکنون روی آنتن است. زنی قوی و شجاع. gzgü به خوبی شخصیت را به تصویر می کشد. او از ابتدای پخش سریال در ژانویه 2018 بخشی از بازیگران بوده است ، با این وجود سریال در فصل 1 Mehmetçik Kut'ül Amare نام دارد. این سریال افسانه ای است و اوزگو در کنار اسماعیل ساشازاز ، سمیح ارتورک و کانسو توسون بازی می کند.

 

 عکس اوزگو کایا

 

gzgü بسیار در شبکه های اجتماعی فعال است.
او به طور منظم از توییتر و اینستاگرام استفاده می کند. وی 264 هزار دنبال کننده در اینستاگرام خود و بیش از 16.2 هزار دنبال کننده در توییتر دارد.

 

 عکس های اوزگو کایا

 

غیر از بازیگری اوزگو علاقه به موسیقی ، رقص و مسافرت دارد. او در اوقات فراغت خود سفرهای زیادی را انجام می دهد. عکسهای بسیار زیبایی از سفر او در اینستاگرامش وجود دارد. او همچنین آواز می خواند و پیانو نیز می نوازد.

gzgü بازیگر جوان بسیار خوبی است که به تازگی کار بازیگری خود را آغاز کرده است. او به دلیل عملکرد و زیبایی اش مورد تحسین قرار گرفته است. من قبلاً در بازیگری او پیشرفت زیادی دیده ام. من مطمئن هستم که آینده برای اوزگو روشن خواهد بود. من مشتاقانه منتظر ادامه تماشای وی در Mehmetçik Kut'ül Amare و سایر پروژه های آینده هستم. من از دیدن آینده او چه هیجان زده ام

 

 ozgu kaya اوزگو کایا

 

 

 

 özgü kaya age

 

 

 

 özgü kaya sevda kimse bilmez

 

 

 

 özgü kaya instagram

 

 

 

 özgü kaya dramas

 

 

 

 özgü kaya almila ada

 

 

 

 özgü kaya series

 

 

 

 özgü kaya biography

 

 

 

 özgü kaya sevgilisi

 

 

 

 özgü kaya ailesi

 

 

 

 özgü kaya annesi

 

 

 

 özgü kaya kutul amare

 

 

 

 özgü kaya before and after

 

 

 

 özgü kaya burak serdar şanal

 

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی