اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین و زیباترین عکسهای نیکول کیدمن Nicole Kidman 2020

 نیکول کیدمن و شوهرش

 

نیکول کیدمن کیست؟

 

نیکول کیدمن در 20 ژوئن 1967 در هونولولو ، هاوایی متولد شد ، اما در سیدنی استرالیا بزرگ شد ، جایی که کارگردان جین کمپیون او را ترغیب به بازیگری کرد. اولین موفقیت مستقل کیدمن ، معاشقه ، با فیلم های بزرگتری مانند Dead Calm (1989) و Billy Bathgate (1991) دنبال شد و او برای بازی در نقش اصلی در فیلم فیلم) در سال 2002 برنده جایزه اسکار شد The Hours ( . این بازیگر زن با قلب دوست اکران تام کروز قبل از ازدواج دومش با موزیسین ازدواج کرده بود کیت اوربان در سال 2006 در سال 2006 . فیلم های بعدی او شامل The Paperboy (2012) ،  Queen of the Desert (2015) ، Lion (2016) و Aquaman ( 2018) کیدمن همچنین ادعا کرد برنده جایزه های امی و گلدن گلوب برای کمک به فصل اول HBO است دروغ های کوچک بزرگ .

 نیکول کیدمن در برنامه جیمی فالون

نیکول کیدمن در 20 ژوئن 1967 در هونولولو ، هاوایی متولد شد ، یکی از زیباترین و مشهورترین ستارگان زن هالیوود است. در 4 سالگی با پدر و مادرش به سیدنی استرالیا نقل مکان کرد. او به عنوان یک دانش آموز در یک گروه تئاتر محلی حضور یافت و با تشویق کارگردان جین کمپیون ، در اولین فیلم قابل توجهی را ساخت بوش کریسمس (1983) . کیدمن همچنین در این زمان با یکی از بهترین دوستان خود ، بازیگر نائومی واتس ، آشنا شد. این دو برای فراخوانی آگهی کت و شلوار حمام فراخوانی کردند و بعداً با هم در فیلم در سال 1991 کار کردند معاشقه .

 نیکول کیدمن و مهتاب کرامتی

موفقیت او در ایالات متحده با Dead Calm (1989) بود و موفقیت با بیلی باتگیت (1991) ، برای مرگ برای (1995) ، جادوی عملی (1998) و چشمان گسترده بسته (1999) ، که در آنها با همسر تام همبازی بود ، به دنبال داشت. کشتی تفریحی. او و کروز در سال 2001 پس از 10 سال ازدواج جدا شدند. آنها در طول رابطه خود دو فرزند به نام های ایزابلا و کانر به فرزندی پذیرفته بودند.

 نیکول کیدمن و تام کروز

در حالی که ازدواج او به پایان می رسید ، حرفه کیدمن به اوج جدیدی رسید. او برای بازی در نقش یک خواننده و مجلسی پاریسی در بازی عجیب موسیقی باز لورمن ، برنده گلدن گلوب شد مولن روژ ، ! (2001) سال بعد ، کیدمن با بازی در ، منتقدان و مخاطبان را به همان اندازه تحسین کرد فیلم The Hours (2002) ، با بازی در نقش نویسنده مشهور ویرجینیا وولف . او چندین افتخار مهم برای کار خود دریافت کرد ، از جمله اولین جایزه اسکار به عنوان بهترین بازیگر زن.

 نیکول کیدمن جوانی

کیدمن با همکاری کارگردان تحسین شده آنتونی مینگلا ، در حماسه جنگ داخلی جنگ سرد (2003) با جود لا و رنه زلوگر بازی کرد . او همچنین پروژه های جریان اصلی کمتری را به عهده گرفت و با کارگردان لارس فون تریر در فیلم که به شدت ارائه شد همکاری کرد Dogville (2004) .

کیدمن اگرچه بیشتر به خاطر کارهای نمایشی اش مشهور بود ، در کمدی در همسران استپفورد (2004) ، با بازی متیو برودریک و بت میدلر ، و جادوگران (2005) ، با ویل فرل تلاش کرد . در سال 2006 او صدای خود را به فیلم انیمیشن دلپذیر " " وام داد پا خوش ، اما در همان سال با بازی در فیلم " از عکاس افسانه ای " نقش جدی تری بازگشت دایان آربوس" به خز" .

 نیکول کیدمن کیست

کیدمن مدتی بود که با خواننده کانتری با کیت اوربان ازدواج کرده بود هنگامی که او اعلام کرد این دو در مه 2006 نامزد کرده اند. آنها در 25 ژوئن در سیدنی استرالیا ازدواج کردند. مهمانان دیگر ستاره های استرالیایی مانند راسل کرو ، هیو جکمن و واتس بودند.

چند ماه بعد از ازدواج آنها ، کیدمن از شوهرش حمایت کرد زیرا او تصمیم گرفت برای درمان مشکلات ناشی از مشروبات الکلی به یک مرکز توانبخشی وارد شود. به نظر می رسید این زوج در طول بحران به یکدیگر فداکار بوده اند و به نظر می رسد مثل همیشه از آن بیرون آمده اند. آنها در جولای 2008 از اولین فرزندشان ، ساندی رز ، استقبال کردند و در دسامبر 2010 صاحب یک دختر دوم به نام فیث مارگارت شدند.

 نیکول کیدمن قد

 

با پیوستن دوباره کارگردان لورمان ، کیدمن در درام حماسی استرالیا (2008) با جکمن بازی کرد. او همچنین به عنوان نماد صفحه نمایش زیبا در فیلم موزیکال 2009 نه - با توجه به موفقیت شگفت انگیز برادوی - با دانیل دی لوئیس ، ماریون کوتیار ، کیت هادسون ، پنه لوپه کروز و جودی دنچ ، و دیگران ، ظاهر شد.

کیدمن همچنان به کار با ترکیبی جالب از پروژه های سینمایی پرداخت. وی در درام مستقل در سال 2010 با آرون اکهارت همبازی شد Rabbit Hole که نظرات درخشان و سومین نامزدی اسکار را برای او به ارمغان آورد.

در سال 2012 ، کیدمن برای صحنه های غیرمعمول خود در فیلم ابروهایی را بالا برد The Paperboy با زک افرون و جان کوزاک . در آن سال او همچنین با کلیو اوون در فیلم تلویزیونی HBO Hemingway & Gellhorn همبازی شد . کیدمن در نقش روزنامه نگار مارتا گلهورن ، همسر سوم ارنست همینگوی بود .

او با به تصویر کشیدن شخصیت مشهور دیگری از زندگی واقعی ، در فیلم در سال 2014 است ، در نقش Grace of Monaco ، فیلمی که نامزد جایزه امی زندگی بازیگر نقش اصلی را بازی کرد گریس کلی . کیدمن همچنین در دو فیلم دیگر 2014 بازی کرد - رمز و راز / درام قبل از رفتن به خواب و تلنگر بچه ها از پدینگتون .

 نیکول کیدمن و شوهرش

در سال 2015 ، کیدمن در تعدادی از پروژه های سینمایی ظاهر شد. او در فیلم استرالیایی Strangerland بازی کرد ، درباره یک خانواده در بحران پس از طوفان گرد و غبار وحشتناک به شهر بیابانی محل زندگی آنها. در همان سال ، او همچنین به عنوان یک ماجراجو / روزنامه نگار / نقشه بردار / جاسوس بریتانیایی ، گرترود بل ، در کنار جیمز فرانکو و رابرت پتینسون ، در ورنر هرتسوگ ظاهر شد ملکه کویر .

پس از همبازی شدن با جیسون بیتمن در فیلم نیش خانواده ، که در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد ، کیدمن بعداً به در فیلم بازسازی شده ظاهر شد راز در چشم هایشان عنوان سرپرست یک تیم تحقیقاتی . در تریلر ترسناک پلیسی جولیا رابرتز و چیوتل اژیوفور همبازی هستند.

در سال 2016 ، کیدمن به عنوان یک زن استرالیایی که پسری گمشده هندی را در شیر به فرزندی پذیرفته و با دریافت نامزدهای گلدن گلوب و اسکار برای اجرای خود ، یک نمایش تکان دهنده ارائه داد.

 نیکول کیدمن و مهتاب کرامتی

 

سال بعد ، این بازیگر زن تحسین بیشتری را برای بازی در سریال HBO به دست آورد دروغ های کوچک بزرگ . او همراه با خدشه دار کردن امی برای بازی در نقش سلست رایت ، جایزه دوم را به عنوان تهیه کننده دریافت کرد و پس از آن برنده گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال محدود یا فیلم ساخته شده برای تلویزیون شد.

2018 برای کیدمن که در فیلم ، یک سال شلوغ بود Destroyer به عنوان یک افسر پلیس لس آنجلس بازی کرد و هنوز دو دهه قبل از کار مخفی خود با یک باند جنایتکار و همچنین ملکه آتلانا در ابرقهرمان Aquaman حرکت می کرد . در آن سال همچنین اعلام شد که وی در حال مذاکره برای به تصویر کشیدن گرتچن کارلسون مجری سابق فاکس نیوز در Fair and Balanced در مورد سقوط رئیس سابق شبکه است راجر آیلز .

در ژوئن 2019 ، کیدمن با اولین صفحه کوچک بازگشت Big Little Lies پخش سریال ، در کنار ، تازه وارد سریال ، به مریل استریپ .

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی