اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بازیگر نقش راضیه در آقازاده بیوگرافی

پردیس پورعابدینی 1

جدیدترین عکسهای پردیس پورعابدینی pardis pour abedini

پردیس پورعابدینی

نقش اصلی زن این سریال را یک بازیگر تازه کار به نام پردیس پورعابدینی بازی می کند. وی در این سریال نقش راضیه را بازی می کند که دختری مذهبی است و با حامد ازدواج کرده است و نقش دیگر وی مانلی است که دختری بلند پرواز است و در نقش نیما بحری با بازی امیر آقایی بازی می کند.

 

 

پردیس پورعابدینی

 

پردیس پور عابدینی در 13 آوریل 2000 متولد شد و اکنون تنها 20 سال دارد.

چگونه می توان با زبان خودش وارد دنیای بازیگری شد

پردیس پورعابدینی

حدود دو سال پیش بود که در کلاس مسعود کیمیایی دانشجوی بازیگری شدم. خانم نسیم ادبی بازی من را در نمایشی دید که در جشنواره تئاتر دانشجویی سامار به روی صحنه رفت و ترجیح داد در نمایش "داستان جمعه ظهر" ظاهر شود.
.

پردیس پورعابدینی 2

این نمایش به کارگردانی وی اوایل تابستان سال گذشته اجرا شد. آقای بهرنگ توفیقی یک شب به دیدن نمایش ما آمد ، یک ماه بعد از دفتر آقای عنقا و توفیقی ، من تماس گرفتم و خواستم برای آزمایش برویم. من نمی دانستم از چه چیزی برای بازی دعوت شده ام. بعد از چند جلسه صحبت و آزمایش آرایش و بازی ، من برای این کار انتخاب شدم. آقازاده اولین تجربه بصری من است. من قبلاً در یک فیلم کوتاه نقش کوچکی داشتم.

پردیس پورعابدینی 3 

بازیگر خوب بودن از شهرت مهمتر است

وی همچنین با بیان اینکه ممکن است حاشیه های دنیای بازی این روزها به اعتبار و قدرت وی آسیب برساند گفت: "من می دانم که وی بازیگر جوان دیگری است که قبلاً با کار آقای عنقا به شهر آمده است ، با فعالیت های پزشکی که در مجله فضای مجازی. حصاری حاشیه هایی ایجاد کرد. من قاضی نیستم ؛ صرف نظر از درستی یا نادرستی این رویکرد ، فکر می کنم همه در انتخاب مسیر خود در زندگی کوتاهی می کنند. من همیشه دوست دارم در مسیر درست بروم زیرا "خوب بازیگر "برای شهرت مهم است.

 

پردیس پورعابدینی 4

سریال آقازاده برای من مثل دانشگاه بود

من خودم برای به دست آوردن تجربه بازی با این بازیگران حرفه ای و باتجربه باید در چهار یا پنج فیلم بازی کنم. برای من که در ابتدای راه یادگیری هستم ، "آقازاده" مانند یک دانشگاه بودجه است. درست است که هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد ، اما این اولین درس برای من بود.

 

پردیس پورعابدینی 5

 

پردیس پورعابدینی از جمله بازیگران جدیدی است که با بازی در آقازاده توانسته استعداد خوبی در زمینه بازیگری نشان دهد. در ادامه بیوگرافی پردیس پورابدینی را می خوانید.

 

پردیس پورعابدینی 6

 

پردیس پورعابدینی ، متولد 1970 در تهران ، بازیگر تئاتر و سینما است. پردیس پورعابدینی یک آموزش دانشگاهی است. فعالیت های هنری   پردیس پورعابدینی از تئاتر آغاز شد و اولین حضور در جلوی دوربین سریال آقازاده در نقش راضیه / مانلی مقدم است.

 

پردیس پورعابدینی 7

پردیس پورعابدینی در سریال آقازاده بازی کرد که در سال 1398 ساخته شد و در تیرماه سال 1399 از شبکه نمایش خانگی بهمراه بازیگران معروف امین تارخ ، نیکی کریمی ، امیر آقایی ، مهدی سلطانی ، کامبیز دیرباز ، لعیا زنگنه ، سینا مهرداد و. .. نشان داد که او در زمینه بازیگری استعداد خوبی دارد و این سریال باعث شهرت پوراد عابدینی شد.

عکسهای پردیس پورعابدینی

نظر نیکی کریمی در مورد بازی پردیس عابدینی در آقازاده:

نیکی کریمی درباره نقش
پردیس پورعابدینی در نقش مانلی یا راضیه در سریال آقازاده صحبت کرد و در مورد سابقه تئاتر خود و معرفی چهره های جدید در نمایش خانگی صحبت کرد.

پردیس پورعابدینی نیز در پاسخ به سخنان نیکی کریمی نوشت:

بازی با شما باعث افتخار من شد که شنیدم این کلمات از زبان شما ارزش بیشتری دارند ، ممنون از اینکه با شما هستید و حمایت می کنید

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی