اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جذابترین عکسهای شهره قمر و بیوگرافی کامل بازیگر 99


 

 

شهره قمر متولد12 مهر 1372 بازیگر صرف سینمای ایران که بسیاری از مخاطبانش اعم از مخاطبان خاص و عام از مردم سینما و غیر سینما و حتی منتقدان که او را یک هزار چهره سینما او همیشه باید اگر شما چهره واقعی خود را مایل دور گرفته شده و تنها با تکیه بر خود بازیگریش بوه است.

 

شهره قمر

 

چهره سینما " تماس است که همیشه از چهره واقعی خود فرسنگ ها فاصله گرفته و تنها بر اساس خود بازیگریش شده است.
او بازیگری را از سال 1388 زمانی که یک نوجوان آغاز شد و در ابتدا به اقدام "است" .شهره قمر تمایز و تفاوت خود را نسبت به دیگر بازیکنان هم نسل خود در "گریم و تغییر تنها" و اقدام صرفش در سینما خدا. رفتن در قالب گریم های مختلف و خاص به سینما ، در کنار این تغییر تنها نسبت به نقش تمایز و تفاوت در مقایسه با دیگر بازیکنان متعهد به این ترتیب تفاوت است و این ویژگی به عنوان یک سبک به نام خودش به ثبت نام جهان اسلام.
شهره قمر این ادعا را به سمت راست از اولین حضور در سینما از سال (1388) در فیلم "انعکاس" و فیلم های دیگر مانند دل را قرار داده - کریستال - خود آزادی و فیلم به دلیل اثبات کرده است.و در واقع می توان گفت که خطر بزرگ در نظر گرفته شد.در این فیلم( انعکاس ) توزیع شد و در قالب یک زن اغوا کننده بود و قادر به بازی خوب و باور پذیرش با اولین فیلمش نام خود را در سینما تثبیت کند.شهره قمر به بازیگری معروف است که همیشه در فیلم های او از چهره واقعی اش گذشته و تنها تکیه اش اقدام به بازیش و از آن شده است ادعائیست که تا به امروز در فیلم از طریق اثبات رسیده است .در واقع اگر همه فیلم را یک فیلم از او که در همه آنها نقش اصلی دختر این فیلم را در کنار
همچنین این مشکل را نمی توان تشخیص داده که بازیگر این فیلم یکی است و آن یکی نیست به جز بازیگر مطلق سینمای ایران شهره قمر بنی هاشم.و قطعا با توجه به این واقعیت می توان او را یک هزار چهره سینمای ایران نامیده می شود.
شهره قمر تمایز دیکر خود را با دیگران اقدام صرفش در سینما می داند و به کار در تله فیلم و سریال تلویزیونی بهره واعتقادی نیست.

 

شهره قمر عکس

 

شهره قمر این ادعا را به حق در فیلم خود از جمله "انعکاس" که اولین حضور او در سینما بوده است و یکی دیگر از جمله قلب بی قرار – کریستال – خود آزادی و دیگری اثبات کرده است.و در واقع می توان گفت که این یک خطر نیز در نظر گرفته شد.در این فیلم( انعکاس ) نوجوان بود در قالب زن اغواگر بود و باید یک بازی خوب و باور پذیرش با اولین فیلم نام خود را در سینما تثبیت کند.

 

عکس شهره قمر

 

آثار سینمایی سینمایی شهره قمر

    کاتی و ستاره ،سال (1395)
    در مدت معلوم (فی المدت المعلوم)،سال (1393)
    دربست آزادی، سال (1392)
    باغ بهشت، سال (1392)
    دل بی‌قرار،سال (1391)
    چهارباندی،سال (1391)
    زبان مادری، سال (1389)
    کریستال،سال (1388)
    انعکاس، سال (1388)
    1شرقی، سال (1388)

 

شهره قمر فیلم

 

وضعیت ازدواج و همسر شهره قمر

از وضعیت ازدواج و همسر شهره قمر اطلاعات دقیق در دسترس نیست.

 

شهره قمر ازدواج

 

عبدالله باکیده کارگردان فیلم هایی مانند "صلیب طلایی شما را دوست دارم" قصد ساخت فیلمنامه "عشقولان., آمبولانس فوریت عشق" از ابتدای اکتبر آغاز شده است.

 

 
 بیوگرافی کامل :

شهره قمر در 3 اکتبر 1993 در کردستان به دنیا آمد. او بازیگری را از نوجوانی آغاز کرد و انکاس اولین تجربه سینمایی او است. سپس با بیوگرافی کامل شهره قمر آشنا شدم.

تصاویر شهره قمر
چکیده زندگی نامه شهره قمر:

نام اصلی: شهره قمر

تاریخ تولد: 3 اکتبر 1993

محل تولد: سنندج

وضعیت تاهل مجرد

شغل: بازیگر

سالهای فعالیت: 2009 تاکنون

شهره قمر بازیگر
بیوگرافی شهره قمر:

شهره قمر ، متولد 3 اکتبر 1993 در استان کردستان ، بازیگر سینما است.

شهره قمر فعالیت هنری خود را از سال 2009 و در سن 15 سالگی آغاز کرد و برای اولین بار در فیلم Encas بازی کرد و توانست با بازی خوب خود نام خود را در سینما تثبیت کند. در این فیلم بازتاب نوجوانی بود که با بازی خوب و باورنکردنی خود با اولین فیلمش نقش یک زن اغواگر را بازی کرد و نام خود را در سینما تثبیت کرد.

شهره قمر همیشه فرسنگ ها با چهره واقعی اش فاصله داشته و تنها اعتمادش به بازیگری او بوده است و طرفدارانش به دلیل گریم متفاوتش او را دختر هزار چهره می نامند و خودش هم به این گفته اعتقاد دارد.

شهره قمر تفاوت خود را با دیگر بازیگران ، گریم متفاوت و تغییر صدای خودش را دارد. او سعی می کند صدا را متناسب با نقش ها تغییر دهد.

شهره قمر علاقه ای به بازی در سریال های تلویزیونی و تله فیلم ها ندارد.

عکس کودکی شهره قمر
افتخارات شهره قمر:

شهره قمر برای بازی در فیلم باغ بهشت ​​به تهیه کنندگی علی رویینتان از جشنواره فیلم و کودک اصفهان به عنوان اولین نفس یک زن دیپلم دریافت کرد.

عکسهای اینستاگرام شهره قمر
حواشی شهر قمر:

شهره قمر به یکی از بازیگران کمتر فعال اما حاشیه ساز در فضای مجازی تبدیل می شود

 

    دستگیری توهین به بازیگر زن در فضای مجازی

شهره قمر ، برخلاف سایر هنرمندان ، در واکنش به هشتگ # اعدام نکنید: در اینستاگرام خود نوشت: سه جوان محکوم به حوادث نوامبر 1998:

محکومین به اعدام باید اعدام شوند

هر گناهی طبق همه قوانین مجازات دارد ، هم قانون فیزیک و فلسفه و هم کارما ، من به حکم اعدام می گویم بله حتی اگر این مجازات اعدام خودم باشد - و صلح

بازی شهره قمر
شهره قمر و ترانه علیدوستی:

شهره قمر اخیراً با انتشار چند استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود از ترانه علیدوستی انتقاد کرد. در زیر متن داستان های شهره قمر برای ترانه علیدوستی را مشاهده می کنید:

خانم علیدوستی ، شما از روزی که برای اعتراض ، جاسوسی و سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنیا آمده اید ، در مدار بوده اید. از زمانی که محافظت می کنید ، محافظت کنید ، اکنون با دخترتان ، نازنین ، مکانی شاد و مرفه ، انشا willingالله. و اسلام شهره قمر

در داستان دیگری نوشت:

از این به بعد ، هر هنرمند یا هنرمند نمایشی می خواهد تابو شکنی کند و به فرهنگ و اصالت مهدوی ایران اسلامی ، ملت هشتاد میلیونی در قالب خود اهانت کند ، جایی که او روزی هزار بار آرزوی مرگ می کند که سخنان شهره قمر ، فیلمبردار مطلق سینمای ایران ، محضه والسلام

آخرین کلمه ...

من حداقل در زمینه کاری خود یک بار جنگیده ام و تا زمانی که زنده ام می جنگم تا ریشه دزدها ، اختلاس گران ، سینمای فاسد را حتی به قیمت جانم از بین ببرم. وسلم شهره قمر

احتمالاً دلیل آن این است که بعداً شهره قمر ترانه های علیدوستی را در شبکه های اجتماعی ارسال می کند که ماهیت سیاسی دارند. علیدوستی به داستان نوید توجه کرد و با هشتگ "نوید را نکش" و "اعدام نکن" اعتراض کرد.

جدیدترین عکسهای شهره قمر
شهره قمر به شدت از حامد بهداد انتقاد می کند:

سخنان حامد بهداد در یک جشنواره فیلم در حمایت از نوید افکاری و حمله شدید زندانیان سیاسی به شهره قمر که بازیگر و دختر هزار چهره شده است.

شهره قمر در واکنش به سخنان حامد بهداد در اقدامی عجیب در صفحه اینستاگرام خود نوشت: انکار زن و فردا. مثل یک طوطی حرفه ای الک نکنید. "اگر من حاکم بودم ، همه آنها را اعدام می کردم."
حمله تند پرستو صالحی به شهره قمر:

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی