اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400

جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400

جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400

جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400
 
جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400جدیدترین عکسهای سانیا سالاری 1400
 

نام: سانیا
    نام خانوادگی: سالاری
    تاریخ تولد: 10 ژوئیه 1989
    حرفه: بازیگر
    متاهل: مجرد
    تحصیلات: لیسانس تدوین

************************************

زندگی شخصی سانیا سالاری

سانیا سالاری در تاریخ 11 ژوئیه 1989 در تهران متولد شد.

 آموزش و پرورش سانیا سالاری

سانیا سالاری دارای مدرک لیسانس ویرایش است. وی فعالیت هنری خود را در تئاتر با افراد مشهور آغاز کرد و با بازی در سریال "عاشقان" به شهرت و شهرت رسیده است.

 سانیا سالاری در سریال بنفش
همسر سانیا سالاری

سانیا سالاری هرگز ازدواج نکرده و مجرد است.

فعالیت هنری سانیا سالاری

خانم سالاری در نمایش هایی مانند مجلس ضرب و شتم ، نام همه مادران ، تئاتر آینه های جلویی ، لیلا و چند مسافر از محمد رحمانیان حضور داشته است.

 عکسهای اینستاگرام سانیا سالاری
سانیا سالاری در تئاتر

سانیا سالاری در نمایش مجلس به کارگردانی بهرام بیضایی یکی از سخت ترین نقش های زندگی خود را بازی کرد و در قالب دو شخصیت نویسنده و قطام جلوی دوربین رفت و علی رغم اینکه اولین تجربه بازیگری اش بود ، توانست به خوبی از عهده این نقش برآید. .

 آرایش سانیا سالاری در مجلس نشان می دهد
سانیا سالاری در سریال دلدادگان

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال "دلدادگان" یکی از هنرمندان تئاتر کشورمان است که بازیگری را در کلاس های مهتاب نصرپور آموخت و در چندین نمایش در کنار بزرگان تئاتر بازی کرد. اولین حضور سانیا سالاری در تلویزیون در سریال "دلدادگان" است.

سانیا سالاری در سریال دلدادگان بازی می کند

سریال "دلدادگان" ساخته منوچهر هادی یک ملودرام خانوادگی است که در دو فصل گذشته و اکنون داستان رویارویی دو خانواده را روایت می کند که قربانیان آنها فرزندان آن خانواده ها هستند. شخصیت های این داستان در کنار یکدیگر و در همسایگی زندگی می کنند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی یکی از محورهای داستان این مجموعه است.

نظر بازیگر در مورد اولین حضور حرفه ای اش

پیش از حضور در نمایش ، در چندین مراسم نمایشنامه خوانی از جمله مجلس ضربات با محمد رحمانیان همکاری داشتم. پدیده جمال ، دستیار محمد رحمانیان با من تماس گرفت و پس از مراجعه به دفتر و ملاقات با محمد رحمانیان ، متوجه شدم که برای بازی در نقش قطام در نظر گرفته شده ام. و من کاملاً خوشحال شدم. حضور در نمایشی به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی محمد رحمانیان برای من یک چالش بزرگ بود. بسیاری از بازیگران بزرگ تئاتر ما آرزو دارند در چنین نمایشی بازی کنند و این حضور در عین هیجان انگیز بودن برای من یک ماجراجویی عالی است.

سانیا سالاری در کنار مهتاب نصیرپور و همسرش آقای رحمانیان

آشنایی منوچهر هادی با سانیا سالاری

در این نمایش بود که یک شب آقای منوچهر هادی به دیدن نمایش رفت و او از بازی درخشان سانیا سالاری بسیار تعجب کرد و آن شب به او گفت که ما در آینده قطعاً با یکدیگر کار خواهیم کرد ، که بخشی از آقای هادی در سریال عاشقانی که قبلاً به عنوان پاهای بی قرار برای بازی شناخته می شدند.

آقای هادی با تمجید از این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال پاهای بی قرار (عاشقان). برای اولین بار بازی درخشانی را در سالن اصلی تئاتر شهر در تئاتر مجلس به کارگردانی محمد رحمانیان عزیز دیدم و مطمئن بودم که با او کار می کنم. بدون شک پاهای بی قرار در نقش اول و اصلی خود در این مجموعه همه نگاه ها را به خود جلب خواهد کرد.

بنفش من لیاقت بهترین شما را دارد.

 سلفی سانیا سالاری و منوچهر هادی

سانیا سالاری در مورد همکاری خود با آقای منوچهر هادی در صفحه شخصی خود نوشت:

آنچه از تو آموختم هادی عزیز.

ما از شما نمی خواهیم جز انسانیت ، مهربانی ، صبر و بزرگواری.

از اعتماد شما به من متشکرم و خدا را شکر که همیشه در کنار شما بودم.

من همیشه از شما سپاسگزار خواهم بود

سانیا سالاری یکی از بازیگران جوان و آینده دار در ایران است. چه کسی با درخشش در سری جدید عاشقان توانست محبوبیت خود را دو چندان کند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی