اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین عکسهای استلا سینگر

 عکس  استلا سینگر

اسم : استلا سینگر


مضمون‌ نام: استلا سینگر، تشکیل‌شده از دو نام اِستِلا به لا (Stella ) : در گویش ایتالیایی به معنای ستاره میباشد

سینگر (Singer ) در لهجه انگلیسی به معنای خواننده میباشد


مورخ به دنیا آمدن:  ۱۳۶۳/۶/۱۳ ، شهرستان قائم شهر ، استان مازندران

 استلا سینگر
مورخ استارت خوانندگی ماهر:  ۱۳۸۴/۸/۱

سابقه هنری: او‌لین خواننده زن اهل ایران که بعد از انقلاب جمهوری اسلامی ، به سبک پاپ کلاسیک ، در جمهوری اسلامی ایران  گالری موسیقی منتشر نموده است


تعداد ترانه ها : ۱۸ تک ترانه،  ۳ گالری


اولی آهنگی که خوندم:  تک آوا دنیای اینجانب در مورخ 1393/4/8 هشت تیرماه سال هزار و سیصد و نود و سه


با شاعرانی که همیاری داشتم: آقای علی کمارجی

کلاس هایی که رفتم  : گیتار ، پیانو ، سلفژ ، صدا سازی ،  آواز ، رشته بیان و صحبت وری ، کارگردانی سینما ، آرایشگری ، نگارگری .

سازهایی که بلدم بزنم : گیتار پاپ ماهر که در  سال  ۱۳۸۴ استارت کردم و در ۱۳۸۸ کنار گذاشتمش ، اکنون  ساز پیانو  را به طور غیر ماهر مینوازم .

معلم و مربی ها : مقتدا غرباوی ، علی موثقی ، گرشا قباد ، آرزو خسروی

موزیک ها:  نوا های ۷ تا از ترانه هایی که خواندم رو خودم سرودم . این ترانه ها عبارتند از: اعتقاد ، شانسِ بد ، تو ، بگو کی ، پرواز ۷۵۲ ، بغلم کن ، و قسمتی از موزیک خداوندا .

خواننده های آیتم عشق و علاقه: منصور، لیلا فروهر، هایده، نیما، سیاوش قمیشی، شهرام و  شهره صولتی

تحصیلات: کارشناسی روانشناسی همگانی، دانشجوی فوق لیسانس روانشناسی همگانی.

وسعت صدای اینجانب: برهه زمانی صدای اینجانب متزوسوپرانو (متسوسوپرانو) میباشد. مِتزوسوپرانو یا این که مِتسوسوپرانو ، اسم دوران‌ای از صدا در موسیقی و سیرتکامل‌ای از صدای زنانه در خوانندگی و اپرا میباشد. در لهجه ایتالیایی در معنای سوپرانوی میانگین میباشد.  این صدا از سوپرانو بم‌خیس و از کنترآلتو زیرتر میباشد.

 عکسهای استلا سینگر

 
آغاز‌ عمل هنری استلا سینگر:
از ۵ سالگی آغاز به محافظت کردن اشعار مولوی کردم  و این شعر مولوی را  در ضیافت های خانوادگی و مراسم های زمان مکتب دکلمه می کردم: آن یکی بر رفت بالای درخت می فشاند وی میوه را دزدانه دشوار .


در سن ۸ سالگی به کلاس سوم دبستان رفتم، ولی خانواده ام  به جهت اینکه  معتقد بودند زیرا دختر هستم می بایست در منزل بمانم و علم آموزی به دردم نمی‌خورد، مرا از مکتب خارج کشیدند ، ولی با سعی مدرس کلاس نخستین دبستانم ، پس از سپری شد 1 سال به مکتب برگشتم و در به عبارتی مدت در سن ۹ سالگی وارد مجموعه تواشیح مکتب شدم و از همانجا کار خویش را تحت عنوان خواننده مقدمه کردم. در کلاس پنجم دبستان به خواندن قرآن با صوت خوب رو آوردم و گزینه تایید و تحسین قاب مکتب و عزیزان و همکلاسیان خویش قرار گرفتم .

گالری دنیای اینجانب ، او‌لین گالری قانونی اینجانب در سبک پاپ کلاسیک ، است .گالری فوق دارنده 6 شکاف میباشد . لیست رخنه‌ های این گالری عبارت اند از :دنیای اینجانب ، اشک هام ، اعتقادوباور ، به تو می‌پندارم ، خداوندا ، عید نوروز

گالری خیلی قدردان ، دو‌مین گالری قانونی اینجانب در سبک پاپ کلاسیک ، است .گالری فوق دارنده 6 سوراخ میباشد . لیست سوراخ های این گالری عبارت اند از :خوشحالمآشتی آشتیولنتاینبه تو اندیشه میکنمدریاخیلی سپاسگذار

گالری بغلم کن ، سومی گالری قانونی اینجانب در سبک پاپ کلاسیک ، میباشد .گالری فوق دارنده 6 شکاف میباشد . لیست رخنه‌ های این گالری عبارت اند از :بغلم کنبغلم کن کارائوکهتوبخت بدبگو کیپرواز ۷۵۲

 
حیوان خانگی استلا سینگر:

یک سگ‌ ماده شیتزو تریر سه ساله و  تماما مشکی دارم. به نام: خورشیدی
که خیلی دوسش دارم ، به جهت اینکه خیلی سیاهه  به رنج در عکس معین میشه.

عکس حیوان خانگی  استلا سینگر


آیدی پیج اینستاگرام : stella.singer

جدیدترین عکسهای استلا سینگر

 

 

 

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی