اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین تصاویر مژگان غلامی بازیگر 99

 مژگان غلامی در سریال ما چند نفر

 

مژگان غلامی هنرپیشه سینما و تلویزیون کشور ایران میباشد. از مهمترین اثر ها می‌اقتدار به بازیگری در فیلم دهلیز، سریال ما یک سری نفر و سریال آشوب اشاره نمود.

اولیه توشه در تلویزیون حضور یافته و سال 1385 در سریال ما یک‌سری نفر به کارگردانی سید فیاض موسوی بازی نموده است. گرچه پیروزی این اثر نسبت به اثر ها شاخص بعدیش مانند فیلم دهلیز، بیشتر نبود ولی تجربه خیر برای به حساب میآید و همیاری با هنرمندانی همانند مهدی سلوکی، شبنم قلی‌خانی، برزو ارجمند و اسماعیل شنگله را تجربه کرد.

 مژگان غلامی والیبالیست

در سال 1391 عصر‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون سپری کرد و در اثر مهمی بازی نموده است. اثر اصلی در سال جاری، بازیگری در فیلم دهلیز به کارگردانی بهروز شعیبی محسوب میشود.

شاید یکی مهم ترین قسمت‌های بیوگرافی بازی در فیلم دهلیز بوده میباشد. سال 1391 فیلم دهلیز نقش مهمی بازی نموده است که توانست با مهارت خویش، آن نقش و همینطور خودش را در بین مخاطبان سینما مطرح نماید. وی درین فیلم با بهروز شعیبی همیاری داشته میباشد. توانست با بازی در فیلم دهلیز تجربه بازیگری موفقی برای خویش رقم بزند و همیاری در کنار بازیگرانی نظیر رضا عطاران، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان و سعید چنگیزیان بر تجارب وی خاطر نشان نمود.

 مژگان غلامی بازیگر

در همین سال‌ها با هنرمندان اکثری تجربه‌ی عمل داشته میباشد البته جذاب میباشد بدانید که در بین بازیگران مصطفی ساسانی با 2 رتبه بیشترین همیاری را با داشته میباشد.

یکی‌از خصوصیت‌های فن‌ای بیوگرافی آن می باشد که در بازه زمانی بازه بازیگری خویش، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی نموده است.

در بیوگرافی اثر ها مهمی وجود دارااست. در‌صورتی‌که می خواهید با بیوگرافی و معاش فن‌ای و اثرها وی بیشتر آشنا گردید، مطلقا به کاغذ هریک از اثر ها در منظوم رمز بزنید. کلیه 2 اثر اساسی در منظوم یک پروفایل منحصربه‌فرد دارا هستند که داده ها بی نقص معرفی آن‌ها تنظیم شده‌است. امتیازی که هرکدام از اثرها در منظوم دارا هستند، نمره و امتیازی میباشد که عموم از یک تا روستا به آن‌ها داده‌اند. در واقع هر چقدر در اثرها ارزشمندتری بازی کرد‌ه باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی عموم بگیرد، در سود رزومه کاری و بیوگرافی براق‌خیس شود. از جمله اثری که در بیوگرافی بیشترین امتیاز را از عموم گرفته میباشد، فیلم دهلیز به حساب میآید و اثری که در بیوگرافی کمترین امتیاز را گرفته میباشد، سریال آشوب محسوب میشود.

 مژگان غلامی بازیگر اینستاگرام

در‌صورتی‌که درباره‌ی بیوگرافی نکات بیشتری می دانید قطعا برای ما ارسال نمائید تا کمکی عظیم به کلیه مخاطبان و هوا داران کرده باشید. برای مثال درصورتی که اطلاعاتی ظریف‌خیس درباره ی بیوگرافی ، اثرها ، جوایز ، همیاران ، آلبوم عکس ، قد ، وزن ، رنگ دیده ، شرایط تأهل و همسر ، فرزندان ، حاشیه ها و کودکی میدانید به طبع برای ما ارسال نمایید.

اکران بیشتر

اضافه کردن اثر به سوابق

5.1

آشوب (سریال تلویزیونی)

(1394)

با خرید رسمی و فقاهتی فیلم‌های اهل ایران، علاوه بر حمایت از ساخت و ساز ملی میتوانید درپی حیات صنعت ایجاد فیلم و سریال اهل ایران نیز سهمی داشته باشید. علاوه بر این،‌ با دانلود اثر ها آن‌ها‌را مدام در رایانه خویش ذخیره خواهید داشت و دیگر نگران گم شدن DVD‌ فیلم‌ها نخواهید بود :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی