اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر خواب دیدن سوسک در توالت

تعبیر خواب دیدن سوسک در توالت

تعبیر خواب دیدن سوسک در توالت : سوسک ها می توانند از نظر مادی وضعیت خوبی داشته باشند ، که این یک امر مثبت در جامعه بشری است. افراد غالباً بر اساس آنچه دارند قضاوت می شوند ، نه به جای آنچه که هستند. این نوع خواب می تواند به معنای ایمان داشتن به آنچه برای اثبات تحقق نیاز شما ایمان دارید.

این همچنین ممکن است یک یادآوری باشد که منفی بودن مدام منفی تری در زندگی شما ایجاد می کند. شما همیشه یک انتخاب دارید. شما می توانید انتخاب کنید که منفی باشید. یا اینکه انتخاب کنید که در روزهای سخت مثبت باشید و جهان خواسته های قلبی شما را برآورده کند.

سوسک ها می توانند علائم غم و اندوه آینده و اوضاع ناآرام باشند. سقوط سوسک می تواند به معنای تأمین مالی و پروژه ها باشد. انبوهی از سوسک ها که به سمت شما می روند علامت وجود ثروتی است که سر راه شما قرار دارد. سوسک گیر شده در موهای شما نشانه عشق و مشکلات تجاری است. پرواز سوسک برای زندگی عاشقانه و شغلی شما شانس به همراه دارد. سوسک هایی که در سراسر شما می خزند هشداری است که ممکن است به زودی امور مالی شما دچار بحران شود. زمانی است که باید آنها را بررسی کنید. از نظم امور مالی خود اطمینان حاصل کنید. دیدن کشتن سوسک ها به معنای بازگشت شانس مالی شما است.

سوسک ها معمولاً درمورد پول هستند بنابراین وقتی خواب آنها را می بینید از تصمیم گیری های بزرگ خودداری کنید. در این زمان از قرض دادن یا قرض گرفتن پول خودداری کنید. اگر این کار را انجام دهید ، می تواند دردسر بیشتری برای شما ایجاد کند.

توجه * اگر رویای مربوط به این نماد خواب دیده اید یا می خواهید چیزی را که مربوط به این موضوع است اضافه کنید ، لطفاً در زیر نظر دهید. نظرات یک روش عالی برای تعامل با دیگران است که رویای موضوعات مشابه را می بینند.

  • سلام خواب دیدم
    دارم به سمت دستشویی میرم
    درو که باز میکنم میبینم چن تا سوسک اونجان
    یکیشونم خیلی درشت تر از بقیه است
    همون سوسکی که از همه بزرگتر بود خرطومشو مث مگس دراز کرده بود روی یه قطره خون داشت اونو می‌خورد
    اون قطره خونم ،خون من بود
    من عصبانی شدم گوشیمم دستم بود همونجا گوشیمو گذاشتم زمین کنار سوسکا رفتم مایه حوزه کش آوردم کشتمشون بعد گوشیمو که برداشتم دیدم یکیشون رفته زیر گارد گوشیم اونم همونجا له کردم
    نصف سرش مونده بود بیرون
    همین که له شد دهنشو باز کرد مثل اژدها که انگار داست داد می‌کشید از این که فهمیده له شده .
    بعد دیگه بیدار شدم
    سوسکارم خیلی واضح میدیدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی