اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر خواب انار را بدانید

تعبیر خواب انار را بدانید

تعبیر خواب انار را بدانید

حضرت دانیال (ع) می فرمایند: تفسیر انار، کالا و اموال هست، اما به اندازۀ همت و تلاش تو، مخص

وصاًً در شرایطی که در فصل انار خواب آن را ملاحظه کنی، اما در شرایطی که در بیداری فصل انار نباشد، تعبیرش بد میباشد.
جابر مغربی می گوید: در صورتی در بیداری فصل‌زمستان میباشد و در خواب ملاحظه کنی که انار می خوری، یـعـنـی به تعداد دانه‌های اناری که خورده‌ای به تو چوب می زنند.
ابن سیرین میگوید: اناری که نمی‌دانی ترش میباشد یا این که شیرین، تعبیرش مثل انار شیرین میباشد.
اسماعیل بن اشعث می گوید: در‌حالتی که «پادشاهی» در خواب ببیند که انار دارااست، یـعـنـی حکومت شهری را به دست میاورد یا این که در شرایطی که رئیسی این خواب را ببیند، یـعـنـی بر روستایی سر کردگی میکند یا این که در حالتی که بازرگانی این خواب را ببیند، یـعـنـی روستا هزار درهم به دست می آورد یا این که درصورتی که بازاری باشد، یـعـنـی هزار درهم به دست میاورد، یا این که در شرایطی‌که فرد بینوا و تنگدستی این خواب را ببیند، یـعـنـی یک یا این که آبادی درهم به دست می آورد.
  انار شیرین

ابن سیرین میگوید: در صورتیکه در خواب انار شیرین مشاهده کنی، تعبیرش انباشته کردن کالا و اموال میباشد.
برخی از تعبیرگران می گویند: تعبیروتفسیر تناول کردن یک انار شیرین

این میباشد که هزار درهم به دست می آوری، جابر مغربی نیز می گوید: در‌حالتی که کسی هنگامی که در بیداری فصل انار میباشد در خواب ببیند که انار شیرین می خورد، یـعـنـی هزار درهم یا این که شاید کمتر از آن یعنی پنجاه دینار یا این که پنجاه درهم به دست میاورد (به این ترتیب تعبیرکننده بایستی به اندازۀ سعی و بزرگی بینندۀ خواب تعبیر و تفسیر نماید).
ابراهیم کرمانی می گوید: در حالتی که تاجر هستی و در بیداری نیز فصل انار باشد و در خواب مشاهده کنی انار شیرین میخوری، یـعـنـی متاع و کالای تو رایج میگردد، و در شرایطی‌که مسافر هستی، تعبیرش این میباشد که هجرت خوب و خوش یمن و با فایده و منفعتی خواهی داشت.
چه در بیداری فصل انار باشد و چه نباشد، در صورتی در خواب مشاهده کنی انار شیرینی را با پوست و پیه (پوسته‌های سپید داخلی) آن میخوری، یـعـنـی از کلیه چیز برخوردار می‌شوی.
امام درستگو (ع) می فرمایند: تعبیرهای تناول کردن انار شیرین عبارتند از:

1- روی هم گذاشتن فرآورده و اموال 2- زن خوب و باتقوا 3- شهر آباد (تعبیرهای متفاوت).
  انار ترش

ابن سیرین میگوید: تفسیر انار ترش، اندوه و حزن میباشد.
امام درستگو (ع) میفرمایند: تعبیروتفسیر میل کردن انار ترش، ناراحتی و حزن می باشد، جابر مغربی نیز می گوید: چه در بیداری فصل انار باشد و چه نباشد در همگی حالا در شرایطی که در خواب ملاحظه کنی انار ترش می خوری، تعبیرش بد هست

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی