اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیرو تفسیر خواب رفتن به بالای کوه

تعبیرو تفسیر خواب رفتن به بالای کوه

تعبیرو تفسیر خواب رفتن به بالای کوه

منوچهر مطیعی

دیدن کوه در خواب اشاره به یک عمل عظیم داراست و یا این که یک شخصیت گسترده و غیر قابل دسترس برای شما.

درصورتی که در خواب دیدید که از کوهی گسترده بالا میروید مضمون‌ خواب شما این میباشد که عمل بزرگی را آغاز می‌کنید.

در صورتی‌که در خواب دیدید سهل و آسان از کوه بالا می‌روید فعالیت شما سهل می‌شود اما درصورتی که در خواب دیدید که به مشقت از کوه بالا می‌روید اشاره به مشقت فعالیت شما دارااست.

در شرایطی که در خواب خویش را روی بالای کوه دیدید مضمون‌ خواب شما این میباشد که به برد می‌رسد و موفقیتی بالاترین حد قدرت شما میباشد.

درصورتی که در خواب دیدید که از کوهی تحت می‌آیید و اختیار ذیل امدن دست خویش شما وجود ندارد معنا خواب این میباشد که شرایط خویش را از دست می دهید.

در‌صورتی‌که شمارا از روی کوه به زیر پرت کردند معنا خواب این میباشد که شما برکنار می‌شوید.

چنانچه در خواب دیدید که در کوهی می‌باشید و به غاری پناه بردید مفهوم خواب این میباشد که امنیت پیدا می‌کنید و فعالیت دشوار و مجهول را انجام می دهید و رازی را کشف می‌کنید

 

آنلی بیتون می گوید:

    در شرایطی‌که خواب مشاهده کنید از کوهی رمز سبز بالا میروید، علامت آن میباشد که بزودی به گنج و مقامی ارجمند دست خواهید یافت.
    در صورتی خواب مشاهده کنید از کوهی سنگی بالا می روید برنده نمی‌گردید به قله آن برسی، علامت آن میباشد که درصورتی که بر ضعف‌های روحی خویش غلبه یابید می توانید مانع ها را از جلوی رویه خویش بر دارید

 

ابن سیرین میگوید:

در حالتی‌که (در خواب) مشاهده کنی روی کوهی نشسته‌ای، یـعـنـی آنچه را که در‌پی آن هستی به دست می آوری و حاجت و مراد تو برآورده میشود.

به گفته وی در‌صورتی‌که (در خواب) ملاحظه کنی در کوهی مخفی گردیده‌ای و راهی برای خارج داخل شدن نداری، آرم این میباشد که با توطئه و نیرنگ تورا وارد کاری می‌نمایند و با مشقت و دشواری از آن فعالیت خلاص می‌شوی

 

تعبیر و تفسیر خواب بالا رفتن به ماجرا جابر مغربی

    تفسیر خواب صعود به کوه: فتح و یا این که صعود به فراز کوه قادر است ادمی را در دنیای حقیقت به آنچه که می‌خواهد بی دردسر برساند

 

تعبیر و تفسیر خواب بالا رفتن به داستان ابراهیم کرمانی

    چنانچه مشاهده کنی از نردبان خشتی بالا می‌روی، یـعـنـی در عالم قدر و جایگاه و احترام به دست می آوری.
    در‌صورتی‌که ملاحظه کنی به افق بالا رفتی و زیر نیامدی، یـعـنـی به زودی از جهان می‌روی، اما درصورتی که مجدد پائین آمدی، یـعـنـی به بیماری رنج مبتلا می‌شوی، البته عاقبت بهبود پیدا می کنی.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی