اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 1400

 

بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 1400

بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 1400

بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 1400بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 1400بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 1400بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 1400بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 1400بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 1400

سیاست از, بیوگرافی نفیسه روشن

نام و نام خانوادگی: نفیسه روشن

تاریخ تولد: ۱۳ اردیبشت ۱۳۶۱

محل تولد: تهران

حرفه: بازیگر

تحصیلات: کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی

وضعیت تاهل: متاهل


نفیسه روشن بیوگرافی, لذت بخش,روشن, عکس های دلپذیر روشنبیوگرافی نفیسه روشن

لذت بخش, روشن, بازیگر جوان سینما, تلویزیون و تئاتر ایران متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در محله باغ صبا تهران است. او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود که یکی از آنها در عرصه کارگردانی فعالیت است.

 

نفیسه روشن از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شده است و رویا بود که روزی یک بازیگر می شود و هنگامی که او وارد دنیای بازیگری بود که خانواده او نه تنها در برابر او نکردند بلکه مشوق او نیز بودند.

 

 

دلپذیر روشن از شروع فعالیت هنری از چهره

نفیسه روشن از آن گروه از بازیگران در نظر گرفته شده است که پایین پله های ترقی را طی کرد. او بازیگری را با تئاتر دانش آموزان آغاز شد.

 

اولین تجربه رسمی بازیگری نفیسه روشن قبل از ورود به دانشگاه با بازی در مجموعه "کمکم" ساخته قاسم جعفری در سال ۱۳۸۱ بود. پس از آن در سریال "روزهای بیادماندنی" به کارگردانی همایون شهنواز در سال ۱۳۸۲ بازی.

 

پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، فعالیت خود را در این عرصه گسترش یافته اند. در پاییز سال ۱۳۸۲ در سریال "بچه های خیابان" به کارگردانی همایون اسعدیان نقشی که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین منابع قابل اعتماد می داند.

 

سپس در پاییز ۱۳۸۳، پیشنهاد K حضور کامل در سریال "بار عجیب و غریب" به قبول این تجربه طللایی یکی دیگر از کارنامه هنری اضافه شده است.

 

هر چند که نفیسه روشن قبل از سریال coma در سریال های مختلفی حضور داشت اما ممکن است گفته شود که از طریق آن سریال و نقش پری چهره بود.


 

بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99بیوگرافی و عکسهای جدید نفیسه روشن 99

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی