اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکسهای جدید الهام اخوان 99

الهام اخوان متولد ۹ شهریور سال ۱۳۶۷ در تهران میباشد. وی هنرپیشه نسل برنا میباشد. وی از حیث تحصیلات آکادمیک فارغ التحصیل مدرک لیسانس حرفه ی بازی زنده و کارشناسی ارشد کارگردانی و در مکتب ی فردوس دین اصفهان درس خوانده میباشد.

همسر الهام اخوان :

وی وصلت نکرده میباشد ولی شایعاتی درخصوص وصلت وی موجود است که با آقای یزدان فتوحی، هنرپیشه، کارگردان و مولف برنده سینما و تلویزیون برای مدتی ارتباط ی عاشقانه داشته و می‌گویند که نامزد نموده است. ولی هنوز هیچ داده ها دقیقی از این زمینه نیست.

سوابق ی عمل الهام اخوان :

وی از بازی زنده ابتدا کرده و یک‌سری سال تحت عنوان منشی صحنه کار کرده و اینک در سینما بازیگری می نماید. وی او‌لین توشه در سن ۱۱ سالگی وقتی که برادرش فیلم آمریکایی همشهری کین را به منزل آورد، وی به بازیگری علاقمند شد. وی از سال ۱۳۸۳ در سن ۱۶ سالگی با نمایش زنده در اصفهان، عمل خویش را استارت کرد و هنگامی که به تهران آمدند، عمل خویش را پیگیری کرد. وی فعالیت منشی صحنه را از زمانه دانشجویی آغاز کرد. وی در سال ۱۳۹۷ برای اکران بازی زنده به روی صحنه رفت و این اکران جناح ی دیگری از الهام را نشان بخشید که منجر شد تا برزو نیک نژاد و سعید خانی به وی توصیه فعالیت دادند.

الهام در فیلم دوزیست بازی کرد که او‌لین تجربه ی وی به اکانت می آمد و توانست در کنار بازیگرانی مانند ستاره پسیانی و جواد عزتی فعالیت نماید. این فیلم در فستیوال ی  سال ۱۳۹۸ اکران داده شد. بازی در کنار بازیگران وسیع و پررنگ برای الهام تجربه های متعددی را به یاروهمدم داشت. وی می‌گوید از اینکه هنرپیشه مبتدی و نوظهور هستم و رسانه ها مرا تحت عنوان عضو کوچکی از سینما میدانند، بسیار شادمان هستم. وی هنرپیشه مبتدی میباشد و اقبال این را داراست که پیشرفت های بیشتری داشته باشد و بتواند پرورش نماید.

وی در سریال خانگی ایجاد کشور ایران ۲ و سریال تلویزیونی مدام ها و پنچری منشی صحنه بوده میباشد. الهام هنرپیشه فعالی میباشد و در منشی صحنه بودن نیز غالب بوده میباشد. چون وقتی که در سریال تولید جمهوری اسلامی ایران ۲ منشی صحنه بود در کنار بازیگران پهناور و نیکی عمل نموده است که تجربه های متعددی را به دست آورده میباشد. وی می‌گوید این  افتخار بزرگی بود که قسمت اینجانب شد.

 

الهام اخوان 99

 

الهام اخوان 99

 

الهام اخوان 99Save

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی