اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و جدیدترین تصاویر مهسا طهماسبی 99

همسر مهسا طهماسبی

جدیدترین تصاویر مهسا طهماسبی 99

مهسا طهماسبی متولد آبان ۱۳۷۲ در کرج و هنرپیشه نمایش زنده و سینما و تلویزیون میباشد. مهسا طهماسبی اخوی زاده مائده طهماسبی هنرپیشه شناخته گردیده تلویزیون میباشد و فرهاد آئیش شوهر عمه اش است.

 پاهای مهسا طهماسبی

بیوگرافی مهسا طهماسبی:

مهسا طهماسبی آبان ۱۳۷۲ در کرج چشم به جهان گشود وی در فن بازی زنده دانش کده تهران با گرایش عروسکی نموده است. مهسا طهماسبی اولی تجربه بازیگری اش را در سریال دیوار به دیوار کسب نموده است. مهسا طهماسبی اخوی زاده مائده طهماسبی هنرپیشه شناخته گردیده تلویزیون میباشد و فرهاد آئیش شوهر عمه اش می‌باشد.

مائده طهماسبی ( عمه مهسا طهماسبی) و فرهاد آئیش

 مهسا طهماسبی در قانون مورفی

گفتمان ای خواندنی با مهسا طهماسبی:

خانم طهماسبی لطفا خودتان را معرفی فرمائید و چه وقتی آغاز به عمل بازیگری کردید؟
متولد آبان ماه ۱۳۷۲ هستم. در فن بازی زنده کالج تهران با گرایش عروسکی علم آموزی کردم. فعالیت بازیگری را با بازی زنده و قبل از آن که وارد دانشکده نحس، ابتدا کردم. هنگامی وارد دانش گاه شدم، در سه فیلم سینمایی که دوتای‌شان اهل ایران می‌باشند و هنوز نمایش نشده‌اند و یکی آن ها فیلمی برای کانال آرته بود که یکسال پیشین پخش شد. این فیلم مال مشترک کشور‌ایران و فرانسه بود و کارداران آن ازجمله کارگردان فرانسوی بودند. این فیلم او‌لین تجربه اینجانب جلوی دوربین بود و فضای دوستانه و نیکی بر آن قاضی بود. بازی درین فیلم از این حیث برایم دیدنی بود که تجربه همیاری با سینماگران فرنگی را کسب کردم. یک‌جورهایی به‌جای اینکه اینجانب به بیرون بروم، بیرون آمد جمهوری اسلامی ایران. (میخندد)

از چه هنگامی به بازیگری عشق و علاقه مند شدید؟
در زمانه ارشادوراهنمایی در مکتب‌مان دو ساعت وقت آزاد در هفته داشتیم که هر علم‌آموز سازه‌بر علایقش می‌توانست در آن ساعت آزاد به سمت شغل های هنری که دوست داشت، برود. اینجانب هر سه سال درین دو ساعت فیلم‌سازی و بازی زنده را گزینش کردم و بسیار به‌این هنرها عشق و علاقه‌مند شدم. ضمن این که خانم مائده طهماسبی عمه و آقای فرهاد آئیش شوهرعمه‌ام می‌باشند و اینجانب از کودکی با این دور و بر و رشته آشنا بودم.

 مهسا طهماسبی بی حجاب

از به عبارتی اولیه شغل بازیگری را تعیین کردید؟
عشق به سینما با اینجانب بود، البته در عصر متوسطه وارد مکتب فرزانگان شدم و در فن تجربی ادامه علم آموزی دادم. تصمیم داشتم جراح قلب نحس، ولی قبل از ورود به دانشکده تصمیم‌ام عوض شد و به خانواده‌ام گفتم یا این که هنر می خوانم یا این که سوراخ علم آموزی میکنم. (میخندد)

خانواده‌ام خیلی شوکه شدند و تاءمل کردند میخواهم تنبلی کنم و از درس‌تلاوت فراروگریز کنم. با عمه‌ام دراین مورد حرف کردند و خلاصه درنهایت راضی شدند که در دانشکده هنر بخوانم. خداراشکر شرایط کنونی هم راضی می باشند و می توانم بیان‌کنم به اینجانب افتخار می‌نمایند و خوشحالند که به اینجانب اذن دادند به سراغ عشق‌ام یعنی بازیگری بروم.

 مهسا طهماسبی و همسرش

آیا بابا و مادرتان شما‌را ادراک میکنند؟
پدرم و مادرم برنا می باشند و پدرم هنوز به ۵۰سالگی نرسیده‌اند و ما اختلاف سنی متعددی نداریم. خوشبختانه همین قضیه سبب ساز می‌گردد آنها منرا فهم نمایند. مادرم حسابدار می‌باشند و شغل‌شان را دوست ندارند، به‌خیال و خاطر همین هنگامی در سن ۱۷سالگی دور از شوخی در رابطه شغل آینده‌ و عشق و علاقه‌ام به بازیگری با آنها سخن کردم، متقاعد شدند و ملازمت‌ام کردند.

 مهسا طهماسبی اینستا

آیا برای ورود به بازیگری پارتی بازی کردید؟
آقای سامان مقدم برای نقش کیان در‌پی بازیگری برنا بودند و آقای آئیش به اینجانب گفتند که تو‌را برای بازی معرفی می کنم. ولی این معرفی فقط درتوان سفارش بود و تا قبل از این هم آقای آئیش مرا برای بازی به پروژه‌های دیگر معرفی کرده بودند که به سرنوشت نرسیده بود.

میخواهم بیان‌کنم این‌طور نبوده که با پارتی‌بازی وارد سینما گردیده باشم. درواقع شاید معرفی‌ام به پروژه‌ها باواسطه بوده، ‌ولی در مرحله بعد از آن کلیه‌چیز بر‌عهده خودم بوده میباشد. در بازیگری کسی نمی‌تواند با پارتی‌بازی به یاد ماندنی خواهد شد. در حالتی که کسی بخواهد درین رشته بماند، صرفا می بایست بر استعداد و بضاعت خودش متکی باشد. مطمئن باشید در صورتی کسی در موضوع بازیگری مستعد نباشد، پس از مدتی ناچار میباشد از این فن خداحافظی نماید.

 مهسا طهماسبی اینستاگرام

آیا بازیگری فعالیت سادگی میباشد؟
بازیگری عمل مشقت میباشد، اما اینجانب مدام تفکر میکردم سینما نسبت به بقیه مدیوم‌ها ریلکس‌خیس میباشد. تصور میکردم بازیگری که صرفا در سینما فعالیت می‌نماید و تابه‌حالا تجربه تئاتری نداشته، فعالیت خاصی نمی‌نماید و بازی در مدیوم سینما ریلکس میباشد، البته زمانی خودم در فیلم‌های سینمایی و سریال بازی کردم، متوجه شدم بازی مقابل دوربین هم فعالیت رنج میباشد. به‌خصوص این که با گروهی فن‌ای همیاری داشته باشید. در چنین موقعیتی شما نمی‌توانید بد بازی فرمائید و کارگردان تروتمیز کات بدهد؛ زیرا صرفا این عمل خودتان وجود ندارد که حاد می شود، بلکه زحمت بازیگران دیگر را هم هدر می‌دهید.

 مهسا طهماسبی و علی شادمان

آیا دوست دارید که پر اسم و رسم گردید؟

کلیه اشخاصی که سمت بازیگری میروند، دل‌شان میخواهد چشم شوند. هر که بازیگری را گزینش‌کرده و داعیه می‌نماید دوست ندارد چشم گردد یا این که لاف می گوید یا این که بایستی از بازیگری خداحافظی نماید. اینجانب هم دوست دارم کارم چشم گردد، به شرطی که در اثراتی بازی کرده باشم که عموم دوست داشته باشند. در‌این‌صورت‌ عموم از دیدنم خرسند می گردند؛ زیرا به خاطر شغل های خیر و خوبی که بازی کرده‌ام، میفتند. این نوع چشم‌شدن را دوست دارم. درواقع آوازه سوای لبه را دوست دارم، شهرتی که به‌واسطه موفقیتم در بازیگری به‌دست‌آمده باشد، خیر حاشیه ها آن.

 مهسا طهماسبی در کامیون

بازی در کدام نقش ها را بیشتر دوست دارید( کمدی یا این که دورازشوخی) ؟
تجربه کمدی برایم خیلی دیدنی و خوب بود، ولی عشق و علاقه فردی‌ام ژانر درام، فیلم‌ها و سریال‌های اجتماعی و دورازشوخی میباشد. بازی در نقش‌های کمدی فعالیت مشقت میباشد، به‌خصوص این که شما یک کمدین نباشید. مجموعاَ خنداندن عموم در جامعه ما خیلی طاقت فرسا‌خیس از گریاندن آن‌هاست. برای همین فکرمی کنم کمدی ژانر مشقت میباشد و شما مسلما می بایست هنرپیشهِ کمدی باشید تا بتوانید در چنین کاری بازی فرمایید.

 مهسا طهماسبی و خواهرش

آیا ورزش هم می کنید؟
در کشور‌ایران بازیگری خیلی به رخ متکی میباشد، اما در کشورهای دیگر فیزیک بدنی و صدا هم خیلی اساسی میباشد و جزو رکن‌های مهم بازیگری میباشد. هر که مدل معاش خیر و خوبی نداشته باشد و ورزش نکند، طبعا پوست نیکی نخواهد داشت و شاد نخواهد بود. در شرایطی که یک هنرپیشه به‌خیال و خاطر عدم تحرک و تغذیه اشتباه پوست خیر و خوبی نداشته باشد و فیزیک بدنی‌اش مطلوب نباشد، کاربر هم او‌را دوست نخواهد داشت. ضمن این که کلاً برای داشتن معاش سلامت و بشاش بایستی ورزش کنیم.

روزهایی که بامداد بیدار می شوم و روزم را با ورزش مقدمه می کنم، کل روز خوشحالم و تاثیرش را به طور کامل در روحیه‌ام شم می کنم. ورزش صبحگاهی سبب ساز گردش خون در تن می گردد و به‌خیال و خاطر همین مجموع روز حس نشاط می کنیم.

در زمانه پند به‌شکل فن‌ای بسکتبال بازی میکردم، اما در متوسطه دیگر ورزش را رشته‌ای دنبال نکردم. هندبال را تجربه کرده‌ام، در والیبال بی‌استعداد بودم. (می خندد) و مدتی هم فوتبال بازی میکردم و دروازه‌بان بودم. البته فعلا تنها به باشگاه بدنسازی میروم.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی