اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

داغ ترین عکس های کیمیا گیلانی مجری

کیمیا گیلانی

کیمیا گیلانی از وقتی که کودک بود در تلویزیون درگیر به عمل شد هر یکسری عمل و درس خواندن طاقت فرسا بود اما حمایت های خانواده اش منجر شد تا او به خیر و خوبی از عهده این فعالیت بربیاید و فعلا نیز یک کدام از غالب ترین مجریان تلویزوین میباشد.

چکیده ای از بیوگرافی کیمیا گیلانی
مورخ به دنیا آمدن: 12 مرداد 1371
تحصیلات: حرفه رئیس صنعتی
شغل: اجرا کننده، هنرپیشه،تالیف کننده

کیمیا گیلانی متولد 12 مرداد سال 1371 در تهران میباشد. وی فارغ التحصیل حرفه رئیس صنعتی گرایش ایجاد از دانشکده شهید بهشتی میباشد.

کیمیا گیلانی نی نی سایت
کیمیا گیلانی دارنده مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه، مدرک رشته بیان و رئیس رابطه با مخاطبین از مرکز یادگرفتن های سیما، مدرک دوبله از فنی ماهر بوده و از 9 سالگی وارد تلویزیون گردیده اند و از سال 85 با برنامه نردبان به طور جدّی فعالیت خود را مقدمه کرد و بعد از 5 سال کار درین برنامه به درخواست کانال وارد برنامه رنگین کمان شد و و با اجرا و نویسندگی خوبشان اسم خویش را بر راز گویش ها انداخت.

کیمیا گیلانی در سریال زندگی شگفت انگیز

کیمیا گیلانی دارنده مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه می‌باشد


قسمتی از رای زنی کیمیا گیلانی
عمل با خردسال ها به نظرتان چه گونه میباشد؟ فکر می‌کنید غیر از اینکه با طفل ها فعالیت نمایید می توانید اجرا کننده برنامه غیرکودکانه هم باشید؟

به نظرم برد می‌تواند در هر طرحی باشد به شرطی که آن برنامه مطلوب شما باشد. اینجانب پیش از آن نوجوان بودم و مخاطب نوجوان داشتم و شرایط فعلی طفل هستم و مخاطبم نوپا میباشد. ممکن میباشد در آینده مخاطبم بزرگسال باشد. البته می بایست رویت کرد که آیا طرحی که عهده دار اجرایش هستی، مناسبت می باشد یا این که خیر. شاید حقیقتا طرحی به اینجانب سفارش شود که مورد آن برنامه را دوست داشته باشم. سعی میکنم و متناسب با آن مخاطب، خودم را تطبیق می دهم. با اعتنا به اینکه مخاطبم نوپا میباشد و خودم هم قرار میباشد که در ماجرا نوپا باشم، اخلاق و رفتار کودک ها را می‌بینم و چیزهایی که نوپا ها دوست دارا‌هستند را کارایی می‌کنم باب میلشان باشم.

کودک ها انرژی نیکی دارا‌هستند و مثبت می‌باشند و اکنون بشر را خوب می‌نمایند. خیلی روراست می‌باشند و تظاهر نمیکنند. اکثرا زمانیکه رنگین کمان به طور زنده پخش میشد اینجانب از کالج به راز برنامه می رفتم و بعضی خسته بودم البته با صحبت زدن با نوپا ها خواه ناخواه حالم خوب می‌شد.

کیمیا گیلانی در زندگی شگفت انگیز است

عکس های کیمیا گیلانی

شما فارغ التحصیل مدیر صنعتی با گرایش ایجاد می‌باشید. حرفه تحصیلی تان کمتر شباهتی به فن و فعالیت اجرایتان ندارد!

همگی همین را میگویند. مسأله این میباشد که هنگامی وارد کالج شدم که در‌این عمل بودم. یعنی کارم را می‌کردم و آن‌گاه کنکور دادم و تعیین حرفه کردم. اینجانب مدام مهندسی صنعت های را خیلی دوست داشتم و کالج شهید بهشتی را هم همچنین. شایسته ترین آیتم ای که پیدا کردم همین حرفه بود. ولی خیلی هم نا مربوط نیستند هرچند شاید صنعتی نا مربوط باشد. البته این فن به اینجانب امداد کرد چراکه در کالج درسهای حرفه بیان نداشتیم و خیلی از کودک ها در دانشکده صرفا درس میخوانند. فعالیت اینجانب به حرفه ام امداد متعددی کرد.

کیمیا گیلانی در مثل هیچکس

در درسهایی که بایستی کنفرانس میدادم، پیشقدم می شدم درحالی که دیگر دانشجوها از آن غربت می‌نمایند. از آن طرف درسهای رئیس که می خواندم، رئیس عصر را هم دارااست. این که در صورتی‌که امکاناتی دارم چه گونه از آن استعمال کنم و به عبارتی برایم اثرگذار میباشد که با درنظر به دست آوردن عصر حق تقدم بندی کنم و کارهایم را انجام دهم. این که چطور متن بنویسم که با صحنه هم خوانی داشته باشد. درس مدیر اخلاق و رفتار انسانی را در حرفه تحصیلی ام داشتم که از طرفی در صداوسیما هم کلاسی با درس رئیس خلق گذراندم که با همدیگر همپوشانی داشتند. از این طرف رشته بیانم توانمند شد و از آن طرف مدیریتم. به نظرم میتوانم از هر دوی اینها به نحو احسن به کارگیری کنم.

خانواده کیمیا گیلانی

جدیدترین تصاویر کیمیا گیلانی

در‌این فی مابین چه گونه وارد عمل نویسندگی شدید؟

اولی توشه که نویسندگی را ابتدا کردم به هیچ وجهً تایپ کردن دوست نداشتم و پائین ترین نمره ام را مدام در درس انشاء می گرفتم! پیش از اینکه فعالیت نویسندگی را اجرا کنم رمز صحنه پیشنهاداتی می دادم که به عنوان مثال فلان عمل را انجام دهیم. مولف اصلی آقای حمید صالحی به اینجانب گفتند که متنی بنویس تا ببینیم چطور میباشد! دیدنی میباشد که او‌لین متنم را تصحیح کردند و فردای آن روز برای اجرا رفتیم. مدام در بچگی در ذهنم این بود که نویسندگی عمل مشقت میباشد و زنگ های انشا از تامل این که چه بنویسم دلهره داشتم. مرحله به مرحله استارت به تایپ کردن کردم و متن هایم تصحیح و مقایسه می‌شد و به تدریج خط مش افتادم و شغل های طولانی تر بهم توصیه شد و شرایط فعلی هم برای فتیله می نویسم و هم برای رنگین کمان.

پدر کیمیا گیلانی

 

 

کیمیا گیلانی اینستا

 

کیمیا گیلانی درسریال گسل

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی