اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان

 

بیوگرافی وجود دارد تونا (Onur Tuna) " نقش علیهان بازیگر ترک

 

امروزه ما شاهد محبوبیت بیشتر و بیشتر بازیگران ترک زبان ترکیه برنامه ما هستند. سریال سیب ممنوعه زمان جزء یکی از این سری را می توان یکی از بازیگران نقش اصلی علیهان یا وجود تونا (Onur Tuna) است که در همه جا از شهرت و محبوبیت بسیاری از لذت می برد این پروژه است. او در دوم ماه ژوئیه 1985 در یکی از شهرهای کشور ترکیه و به نام چاناککاله متولد شده است.

وجود تونا Onur Tuna علاوه بر اقدام به نواختن گیتار مشغول است و یکی از جذاب ترین مدل در ترکیه می شود. او دو آهنگ نیز منتشر کرده است. او فعالیت خود را به صورت حرفه ای از سال 2011 آغاز شده است که اکثر فعالیت جدید سری اپل ممنوع در سال 2018 می باشد.

بیوگرافی وجود دارد تونا (Onur Tuna) " نقش علیهان بازیگر ترک
آموزش و پرورش و خانواده :

خانواده از مادر وجود دارد تونا Onur Tuna اصل ترک که از شهر تسالونیکی, یونان به ترکیه مهاجرت کرده اند. مادرش از کارمندان اداره ثبت املاک و مستغلات است که در حال حاضر بازنشسته شد. و پدرش نیز در مشاغل آموزش و پرورش و آموزش ریاضی کار است و فقط یک برادر او شما را همراهی خواهد کرد. او در رشته اقتصاد درس خوانده و از دانشگاه eylul کارشناسی فارغ التحصیل شده است. فارغ التحصیل مدرسه او نه سال به درازا کشیده شده است. وجود تونا همچنین در بخش کنسرواتور دانشگاه اژه به یادگیری موسیقی سنتی ترک پرداخته است.

به ساز گیتارکاملا مسلط می شود. از هنر مبارزان موسیقی در دانشگاه Ege مدرک بازیگری را ازمرکز هنرمندان, هنر, موسسه گیزن ازمیر گرفته شده است.او تا به حال دو آهنگ به نام tipki سن و Acin وردی خوانده است او 15 سال پس از تحصیلات مقطع راهنمایی به هنرستان موسیقی پا گذاشت و در سبک موسیقی کلاسیک به شروع این هنر از چهار-در-دست ایجاد کرد و گیتار به عنوان یک ابزار برای خود انتخاب کرد.

بیوگرافی وجود دارد تونا (Onur Tuna) " نقش علیهان بازیگر ترک
بازیگری و غیره. تئاتر و ورزش و مدلینگ :

وجود تونا Onur Tuna از همان دوران ابتدایی در رشته های ورزشی بسکتبال و والیبال فعالیت های بسیاری داشته باشد. در همان زمانی که در کنار یادگیری موسیقی به کلاس های بازیگری و تئاتر در این مرکز هنری از ازمیر و مرکز موجدت گازان مشغول بوده است و در دوره های, روش ها و مهارت های بازی در جلوی دوربین به عنوان به خوبی به عنوان یک خصوصی آموخته است. او در آن زمان از آنجا که چهره مناسب و فیزیک بدنی مناسب چهار سال از فعالیت مدلینگ حرفه ای برای مطالعات.

ارتفاع, رنگ چشم, وزن,

ارتفاع Onur Tuna وجود دارد تونا 195 سانتی متر دارای چشمان آبی و وزن او تقریبا حدود 81 کیلو گرم است.

 


 

 

بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان بیوگرافی اونور تونا بازیگر ترک ،نقش علیهان
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی