اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

برن سات فاطما گل – بیوگرافی، حقایق و داستان زندگی

برن ساعت فاطمه گل – بیوگرافی، حقایق و داستان زندگی

 

   

نام مستعار برن ساعت
جنسیت زن
سن 39 ساله (در سال 2023)
تاریخ تولد 26 فوریه 1984
اسم واقعی برن ساعت
حرفه هنرپیشه، هنرمند صداپیشگی، نیکوکار
ملیت ترکی
محل تولد آنکارا، ترکیه
دین اسلام
علامت زودیاک ماهی ها

قد، وزن و آمار فیزیکی

اندازه گیری بدن 34-24-35 اینچ
نوع بدن لاغر
ارتفاع 5 فوت 5 اینچ (1.65 متر)
وزن 53 کیلوگرم (116.6 پوند)
کمر 24 اینچ
رنگ مو قهوه ای روشن
رنگ چشم سبز
سایز کفش 7 (ایالات متحده)
سایز لباس 2 (ایالات متحده)

برن ساعت (زاده 26 فوریه 1984) یک بازیگر تلویزیون ترکیه ای است که در آنکارا بزرگ شده است. از زمان شروع حرفه اش، او به خاطر بازیگری اش، شهرت زیادی کسب کرده و جوایز مختلفی کسب کرده است. او در دبیرستان خصوصی بنیاد کالج TED آنکارا تحصیل کرد و قبل از اینکه شروع به دنبال کردن بازیگری کند به دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه باشکنت رفت. او به بازیگری Türkiye'nin Yıldızları علاقه مند شد و توسط مدیر اجرایی ترکیه ای Tomris Giritlioğlu پیدا شد که به سرعت به حرفه او کمک کرد.

ساعت اولین بازیگری خود را با یک نقش کوچک در برنامه تلویزیونی Aşkımızda Ölüm Var (2004) انجام داد. او سپس توسط Tomris Giritlioğlu برای اولین نقش واقعی خود در Aşka Sürgün تنظیم شد. او در نقش یک دختر پسر شوخ طبع به نام یاسمین اونسال در برنامه سیاسی ATV Hatırla Sevgili بازی کرد و به خاطر بازی در نقش Bihter Yöreoğlu Ziyagil، یک همسر خیانتکار، در برنامه تلویزیونی عاشقانه Aşk-ı Memnu در کانال دی مورد توجه جهانی قرار گرفت و برای آن برنده شد. جوایز مختلف، از جمله دو جایزه پروانه طلایی.

از دیگر نقش‌های مهم او در تلویزیون می‌توان به یک قربانی حمله، در درام تلویزیونی Fatmagül'ün Suçu Ne، و یک مبارز عدالت‌خواه به نام Derin Çelik/Yağmur Özden در نمایش Intikam، بازسازی شده از برنامه تلویزیونی آمریکایی Revenge، اشاره کرد. فعالیت او در سمت سینما با فیلم دراماتیک Güz Sancısı شروع شد و با Gecenin Kanatları، فصل کرگدن و Benim Dünyam ادامه یافت.

او در چند فیلم به عنوان دوبلاژ بازی کرده است. او در فهرست «2010 Damgasını Vuranlar» که توسط روزنامه رادیکال توزیع شد، به عنوان بازیگر سال انتخاب شد. با وجود حرفه بازیگری، ساعت به خاطر فعالیت های خیریه اش مورد توجه است. برن ساعت در فوریه 2012 با کنان دوگولو شروع به ملاقات کرد. سات و دوغولو در 23 فوریه 2014 در استانبول با هم زندگی کردند و در 29 ژوئیه 2014 در لس آنجلس، کالیفرنیا در ایالات متحده نامزد کردند.

در سال 2010، او صدای باربی را در اقتباس ترکی از جنبش پردرآمد Toy Story 3 دوبله کرد. در اواسط سال 2010، او به ماده ای از برچسب چیپس Patos تبدیل شد که برای آن در تبلیغات مختلف شرکت کرد. آگهی های بازرگانی. از آن زمان، فروش تراشه های Patos تا 45 درصد افزایش یافت.

در دسامبر همان سال، او در برنامه‌ای که توسط Trendus.com تهیه و تنظیم شده بود، به عنوان یک بانوی جوان مبتلا به سرطان خون با گروه سفید برفی روی جلد آن ظاهر شد. پولی که با ارائه این کتاب‌های تاریخ به دست می‌آمد به «بنیاد رفاه و آموزش کودکان مبتلا به سرطان خون» داده شد. برن ساعت بعداً برای فیلمی که از وظیفه‌ای که توسط اتحادیه اروپا و وزارت بهداشت افغانستان برای کار زنان در افغانستان ساخته شده بود، جلوی دوربین رفت.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی