اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

برترین بازی های اندروید 2020

برترین بازی های اندروید 2020

Call of Duty Mobile

    سبک: اقدام اول شخص
    استودیو: اکتیویژن
    مناسب برای بزرگسالان
    قیمت: رایگان

مقاله بهترین بازی های اندروید را با نسخه موبایل Call of Duty شروع کنید. من می خواهم بازی Call of Duty Mobile را معرفی کنم ، یکی از بهترین بازی های اول شخص که در اندروید منتشر شده است. Call of Duty Mobile از بسیاری جهات یک بازی خارق العاده است. Call of Duty Mobile از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و به لطف تنظیمات متنی که ارائه می دهد ، اگر می خواهید از تلفن های همراه خود پشتیبانی کنید ، آنها را پایین می آورد.

نسخه موبایل Call of Duty Mobile نیز مانند نسخه های PC و کنسول از حالت های مختلف مانند Domination ، Dathamach Team و Royal Ticket پشتیبانی می کند. یکی از مهمترین بهترین ویژگی های بازی حضور در محبوب ترین و بزرگترین مجموعه در نسخه موبایل است ، به طوری که در ابتدای استفاده از این نسخه از نسخه کنسول ، بودجه بیشتری به چشم می خورد.

این بازی همچنین دارای تعداد زیادی بازی است که شما را کنترل می کند ، با بازی بازی می کنید و آن را خریداری می کنید ، اما اگر می خواهید آن را بهبود ببخشید به شما کمک می کند تا شخصاً بهبود پیدا کنید. از نظر گیم پلی و خرید محصولات دیواری موبایل ، حالا بعد از چندین فصل چندین بار ، تنوع زیادی وجود دارد و هر چقدر هم بازی کنید ، به یاد نمی آورید. اگر به دنبال بازی اول شخص با ویژگی های آنلاین برای تجربه با دوستان خود هستید ، Call of Duty Mobile اولین بازی است که باید بارگیری کنید.

اگر به اندروید 9 بروید ، می توانید به راحتی آماده بودن Xbox One و PlayStation 4 را بررسی کنید. بازی Call of Duty Mobile به صورت رایگان قابل بارگیری است.

دانلود بازی Call Duty Mobile


2- شب سفید

    سبک: اشاره کرده و کلیک کنید
    استودیو: بازیگوش
    مناسب برای نوجوانان
    قیمت: 449 دلار

برخلاف گذشته ، این روزها بازی های آنها بر اساس بهترین بازی های اندروید ساخته شده است. White Night محصولی ترسناک از استودیوی Playdigious است که داستان یک مسافر در یک عمارت متروکه را روایت می کند. شخصیت اصلی بهادنبال است که باید وارد یک عمارت متروکه شود. عمارت متروکه داستانی را در دل خود فراموش کرده است که باید آن را در نسخه خطی یافت. برای یافتن آن ، به کل عمارت بروید.

دنیای بازی از سه رنگ سیاه ، سفید و قرمز تشکیل شده است. در حقیقت ، رنگ سفید زبان نوری است که بازیکنان برای هدایت بازی و کمک به شما در عبور از اتاق های تاریک استفاده می کنند. دنیای سفید فضای شب ترسناک است ، حضور هیولاها در جایزه اصلی جای کار را کمی در محیط بازی دشوار می کند و باید حروف را کشف کرد و محیط جستجو را جستجو کرد ، سعی کنید از دشمنان نیز استفاده کنید .
اگر به دنبال یک بازی ترسناک در سبک اشاره و کلیک هستید ، White Night محصولی با کیفیت و با معماری متنوع در ترکیب سایه ها و نور است که انتخاب یک حس متفاوت از بازی های دیگر است.

دانلود بازی شب سفید


۳- REDDEN

    سبک: اکشن
    استودیو: تیم Bulosodeuk
    مناسب برای نوجوانان
    قیمت: 3.39 دلار

تا قبل از بازی Limbo شاهد حضور بازی های سیاه و سفید در بازی های صنعتی بازی های ویدیویی نبودیم. توسعه بازی Limbo روند جدیدی را در بین سازندگان مستقل بازی ایجاد کرد و نتیجه آن محصولی با کیفیت بودجه بود. بازی REDDEN یکی از بهترین بازی های مختلف اندرویدی در سبک اکشن است که در دنیایی نه چندان رنگارنگ روایت می کند.

برخلاف استفاده از بازی ها در نقش انسان ها یا حیوانات ماجراجویی ، این وظیفه کنترل تیرها است. هر مرحله از بازی شامل یک سری فعالیت های پنالتی تا انتهای خط حمله است ، با این تفاوت که در وسط مسیر باید با توجه به سرعت باد یا نحوه حرکت حیوانات ، پیکان را کنترل کنید تا همه حیوانات یا دشمنان دیگر از بدن عبور می کنند. آهسته

REDDEN که یکی از بهترین بازی های اندرویدی در لیست Zomji است ، در مراحل اولیه کنترل آسانی دارد. اما همانطور که مراحل را طی می کنید ، از چالش های جدید برای کسب رای برای هر سه ستاره استفاده می شود.

دانلود بازی REDDEN


4- معمار زندان: موبایل

    سبک: شبیه ساز
    استودیو: Paradox Interactive AB
    مناسب برای بزرگسالان
    قیمت: رایگان

بازی های شبیه سازی همیشه طیف وسیعی از طرفداران خاص دارند. همچنین به دلیل ایجاد حداقل اشاره به بازی های شبیه سازی مدیریت ، توسعه یافته است. Prison Architect ، یکی از بهترین بازی های اندروید ، پیش از این از طریق موبایل برای سیستم عامل های دیگر منتشر شده بود و در آخر ، طرفداران بازی های مدیریتی که این بازی زیبا را در موبایل تجربه کرده اند. در Prison Architect شما مدیریت و طراحی زندان را بر عهده دارید. در جاهایی که در پنج مرحله قرار دارید ، زندان خود را از ابتدا بسازید و مواردی مانند شکل ظاهری رئیس جمهور ، بودجه لازم و اندازه زمین زندان را مشخص کنید.

در این بازی ، بازیکنان با حوادث مهمی مانند آتش سوزی ، شورش زندان یا درگیری زندانیان روبرو هستند که این امر بهترین گزینه برای بازگشت به شرایط عادی است. مانند هر بازی دیگری ، گیم پلی بازی شبیه بودجه بازی است و باید درآمد و هزینه زندان را داشته باشد ، مانند زندانیان که باید مدیریت کند. Prison Architect یکی از بهترین بازی های مدیریتی اندروید است.

دانلود بازی Prison Architect: M

 

5. میلیون ها لرد: فتح پادشاهی

سبک: استراتژی
استودیو: میلیون پیروزی
مناسب برای نوجوانان
قیمت: رایگان

تفاوتی بین بازی های استراتژیک در رایانه های شخصی و شخصی وجود دارد ، به همین دلیل بیشتر گیمرها به بازی های استراتژیک علاقه مند هستند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی