اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

انشا درمورد صدای باران صفحه 53 پایه هشتم با مقدمه

انشا درمورد صدای باران صفحه 53 پایه هشتم با مقدمه

پیشگفتار : صدای رعد و برق عرش بدون صدا سنگین شهر را می‌شکند.دانه های تسبیح از دست ابر رها می شوندو هر یک در هر نقطه این شهر فرو می‌افتند.یکی از بر راز دشت،یکی‌از بر روی رود.دیگری بر شکل گلی سرخ و آن یکی‌از بر سقف منزل ما.

بدنه : باران با کلیه عظمتش می بارد تا گلی را زنده نماید و زمینی را جدید نماید و دل خاک خورده انسانی را از حزن بشوید.بارانی که از خویش می گذرد تا شعر سرا با موزیک دل نشینش شعری بسراید و به حقیقت که چه صدای موزونی دارااست! صدای تپش قلب اسمان همچون لالایی مادر‌ها آهسته و گوش نواز میباشد و بشر را به وجد میاورد.

صدای شلپ شلپ پای مردمی که با چترهایشان تحت باران گام می‌زنند و گودال های آب را رد می نمایند نیز قشنگ میباشد. دیدنی خیس ازآن کودکانی می باشند که سوای اعتنا به باران ، همچنان گل کوچک بازی می نمایند رمز و از پا نمی شناسند وبدون هراسی از سرماخوردگی فریاد میدوند و فریاد می‌زنند ، گفت و گو می نمایند و در غایت خسته میشوند.

باران سیل‌آسا من را ناچار میکند به منزل پناه می ببرم.شایسته ترین جای منزل هنگام بارش باران اتاق ذیل شیروانی میباشد.صدای تاک تاک باران اتاق را لبریز نموده است و این پیام را به اینجانب میدهد که باران هنوز ادامه داراست. و درپس این پیام ، آرزو به آینده را نیز در وجود اینجانب تداعی می نماید.اینکه بالاخره باران مجموع میشود و از منزل خارج خواهم آمد.

فیض : مروارید های الهی به بزرگی معبود متعال ایمان دارا هستند و این سیرتکامل از نقطع ی عطف عرش ذیل میایند و راز بر خاک میگذارند.در حالی که ما بشر های روی زمین هنوز در خواب غفلت به رمز می‌بریم.پس چه خوب میباشد که با شنیدن صدای این نعمت پهناور الهی ، از خواب غفلت بر خیزیم و آفریدگار را با مجموع وجود احساس کنیم.
انشا در رابطه صدای باران مبنا هشتم ورقه 53

انشا راجع‌به صدای باران

منبع مقاله : 7sc.ir

رئیس متشخص تارنما 7sc.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای وبسایت را مطالعه فرمایید.
انشا در باب روز بارانی | ۵ انشا در رابطه تعریف یک روز بارانی + صدای باران

انشا راجع به روز بارانی | ۵انشا در رابطه تعریف یک روز بارانی + انشاء صدای باران

صدای عکس العمل باران با شیشه ها ، بوی خاک بعد از بارش باران و درحال حاضر هوای عاشقانه یک روز بارانی خویش به تنهایی انشایی بلند بالا از خلقت میباشد البته ما اینجا ۴ انشا درباره‌ی روز بارانی و تعریف آن گرد آوری و گشوده انتشار کرده ایم که امید خواهیم داشت برای شما اثر گذار باشد .

اینجانب خیلی باران را دوست دارم

با این زمانی باران میاید بشر ها تر می‌شوند و حتی طیوران و گربه ها هم تر می‌شوند

و بعضی وقتها بشر سردش می گردد ولی اینجانب گشوده هم باران را دوست دارم

زمانی باران می‌آید انگار کلیه چیز خوشگل خیس می شود

مثل زمانی میباشد که ما دست و صورتمان را میشوریم و منزه و خوشگل میشویم

باران هم دست و شکل همگی چیز را میگردد و تمامی چیز خوشگل و پاک و بشاش می گردد

گل ها و درخت ها هنگامی تشنه می‌باشند دعا میکنند که معبود به آنان باران بدهد

زمین هم هنگامی گرمش میباشد دعا میکند باران بیاید و خنک خواهد شد

اینجانب هم دعا می‌کنم مدام باران بیاید تا هیچ کس در زمین تشنه نباشد .

دوست دارم مثل شعر ” گشوده باران با موزیک ” هنگامی باران می‌آید در حاشیه دریا و بیشه بدوم .

زمانی باران میاید بوی خاک بلند میگردد که اینجانب خیلی دوست دارم

و هنگامی باران به شیشه می خورد خیلی قشنگ میباشد .

باران قشنگ و عزیز اینجانب تورا خیلی دوست دارم .

سود گیری : ما آفریدگار را به خیال و خاطر باران شکر می‌کنیم .

دیگر اسمان دارااست تیره و خاکستری می‌گردد و باران نم نم و به ندرت استارت به بارش می نماید . باران همچنان می بارد و ناگهان صداهای مهیبی به گوش می رسند ، صدای رعد و برق ها میباشد و باران همچنان تندتروتندتر می‌گردد .عموم در خیابان در‌پی پناهگاهی میگردند . چتر های عموم و بالکن های خیابان مانند یک پناهگاهی میباشند که آغوش خویش را برمردم بازکرده اند تا عموم تحت ای عفووبخشش الهی تر نشوند .با گذر بازه خیابان ها خلوت گردیده و تعداد مقداری از عموم در خیابان میباشند ، باران سرد گردیده و به طور تگرگ با صورت و شمایلی خاص مدتی کوتاه مانند سنگ های یخی و بسیار قشنگ به زمین فرو می ریزند .

باران باغبانی می گردد که به گل ها و گیاهان ودرختان و سبزه ها آب میدهد ، کشاورزی می‌گردد که به گیاهان امداد می نماید ، رفتگری شود که خیابان ها را پاک می نماید و سقایی می گردد که به تشنگان آب میرساند .باران آرام و آرام خیس می گردد و به تدریج رنگین کمان نمایان می‌شود ، رفته رفته پرنگ خیس و پر رنگ خیس می گردد و خیابان ها گشوده هم روبه جنجال میگذارند . تا یکسری ساعت دیگر رد پای باران با گرما و نور و روشنایی آفتاب تمیز می گردد .

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی