اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

اسم خارجی برای پیج آرایشی و زیبایی

اسم پیج برای محصولات ارایشی بهداشتی انگلیسی

اجازه دهید قبل از اینکه به فهرستی از نام‌های جذاب و منحصربه‌فرد بپردازیم، با نمونه‌هایی از کسب‌وکارهای موفق شروع کنیم که برندهای آرایشی موفقی دارند.

Mac

مک مدت زیادی است که در صنعت زیبایی فعالیت می کند و یکی از دلایل موفقیت آن، نام مختصر آن است. معنای کامل نام «مواد آرایشی آرایشی و بهداشتی» است، اما این شرکت ترجیح داد از نسخه کوتاه‌تر استفاده کند. از آنجایی که این نام ساده است، به راحتی قابل یادآوری است.

Dove

اکثر مردم با برند Dove که در محصولات مراقبت از بدن تخصص دارد، آشنایی دارند. نام این برند ارزش آن را نشان می دهد: تمیزی و پاکی. در نتیجه، این چیزی بیش از یک نام تجاری است. این برند را در ساده ترین شکل خود نشان می دهد.

Covergirl

این شرکت که به عنوان یکی از پیشروترین شرکت های آرایشی در جهان شناخته می شود، متخصص در تولید محصولات زیبایی صورت و چشم می باشد. در ابتدا، این شرکت به دلیل انتشار مجله Covergirl که نام خود را دارد، شناخته شد. بنابراین، می توانید از همان نام تجاری برای سایر شرکت های زیبایی و مد استفاده کنید. 

Clinique

برندی که به دلیل محصولات مراقبت از پوست و عطرهایش شناخته شده است، کلینیک نامی شناخته شده در صنعت زیبایی است. اگرچه محصولات مختلفی تولید می کند، اما با هم مرتبط هستند. نام این برند از دو کلمه "بی نظیر" و "کلینیک" گرفته شده است که آن را از رقبای خود متمایز می کند.

Benefit

نام این برند نیز ساده است و ارزش شرکت را از دست نمی دهد. روی کیت های آرایش اکسپرس، به ویژه برای خانم ها تمرکز دارد. هدف این است که به کاربران آن کمک کند تا احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند.

راهنمای ایجاد نام های تجاری منحصر به فرد برای لوازم آرایشی

پیدا کردن یک نام تجاری منحصر به فرد و مد روز آنقدرها هم که فکر می کنید دشوار نیست. این نکات به شما کمک می کند تا نامی برای برند خود بنویسید. 

طوفان فکری اسامی

شکی نیست که طوفان فکری روشی قدیمی برای تولید نام تجاری است، اما همچنان موثر است. با استفاده از قلم و کاغذ، می توانید چندین پیشنهاد را جمع آوری کنید و یکی را انتخاب کنید که برایتان جذاب تر است. در حالت ایده آل، باید ده پیشنهاد ایجاد کنید تا گزینه های متنوعی برای انتخاب داشته باشید.

اگر ارزشی را که می خواهید ارائه دهید، درک کنید، ایده های خود را آسان تر خواهید دید. فرآیند طوفان فکری به شما در شناسایی نام هایی کمک می کند که مشتریان شما را در مورد محصولات و خدماتی که ارائه می دهید مطلع می کند. تمام ایده هایی که در طول فرآیند طوفان فکری به ذهن شما می رسد را یادداشت کنید. 

منحصر به فرد بودن برند شما

قبل از نام‌گذاری، ویژگی‌های مشترک برند خود را در نظر بگیرید. با دیدن محصولات شما چه چیزی به ذهن مردم می رسد؟ در مورد کلمات مرتبط تحقیق کنید و آنها را ترکیب کنید تا یک اصطلاح منحصر به فرد برای برند خود ایجاد کنید. مترادف کلماتی که به ذهنتان می رسد را در نظر بگیرید و مشخص کنید که آیا آنها بهتر از کلمات اصلی هستند یا خیر. ممکن است داشتن برخی از ایده های شما ناخوشایند به نظر برسد، اما اگر از نقطه فروش برند خود آگاه باشید، می توانید انتخاب درستی داشته باشید.

سادگی کلید است

مطمئن شوید که نام کسب و کار لوازم آرایشی شما حاوی کلمات زیادی نباشد. برخی ایده ها یا الهامات عالی به نظر می رسند، اما بهتر است در صفحه اصلی شرکت شما بیان شوند. داشتن یک نام ساده باعث می شود که مشتریان به راحتی بتوانند کسب و کار شما را به صورت آنلاین یا در سایت پیدا کنند. به عنوان مثال، تبلیغات دهان به دهان با استفاده از نام هایی که مشتریان به راحتی می توانند تلفظ کنند، تقویت می شود. 

هنگام درخواست یک مرجع یا مکان فروشگاه، نام شرکت بیش از سه کلمه ممکن است گیج کننده به نظر برسد. با این حال، اگر اصطلاحات طولانی برای نام کسب و کار خود دارید، ممکن است بخواهید آن را مخفف کنید.

بازخورد را در آغوش بگیرید

بهترین راه برای تعیین اعتبار هر نام انتخابی، دریافت نظر شخص ثالث است. از آنجایی که مخاطبان شما یک شخص ثالث هستند، جمع آوری نظرات صادقانه در مورد نام تجاری شما بسیار مهم است. شما همچنین باید در مورد اینکه دیگران در مورد نام تجاری شما چه فکر می کنند و اینکه آیا نیاز به انجام تنظیماتی وجود دارد یا خیر پرس و جو کنید. همچنین باید در مورد اولین ایده ای که با شنیدن این کلمه به ذهنتان خطور می کند جویا شوید. می توانید از آنها بخواهید که در مقیاس 1-10 به آن امتیاز دهند.

 

 

در بیشتر موارد، این یک تصادف است که چندین نفر دیگر ایده‌های نامی مشابه شما دارند. اطمینان از در دسترس بودن نام دامنه برای جلوگیری از دزدیدن مالکیت معنوی برند دیگر مهم است. در دسترس بودن یک نام را می توان با چندین وب سایت تولید کننده نام که در اینترنت موجود است تعیین کرد.

از نام های محدود خودداری کنید

اگر به دنبال رشد چندین شعبه برند در آینده هستید، باید در افزودن مکان به نام برند خود محتاط باشید. به عنوان مثال، "سرم های صورت US" ممکن است نام ایده آل نباشد. تعیین کنید که آیا در آینده فقط مراقبت از صورت را ارائه خواهید داد و فراتر از ایالات متحده گسترش نخواهید یافت. در نتیجه، مهم است که هرگز خود را محدود به نام شرکت خود نکنید. از طرف دیگر، اگر برند شما فقط جنسیت، سن یا مکان خاصی را پوشش می‌دهد، می‌توانید یک نام کمتر عمومی انتخاب کنید. 

ترجمه برند

اگر می خواهید در سطح جهانی رشد کنید، مهم است که صدای نام تجاری خود را به چندین زبان در نظر بگیرید. می‌توانید از Google Translate برای تأیید معنای نام تجاری خود به زبان دیگری استفاده کنید. حتی اگر در برخی از ترجمه ها معنای خود را حفظ نمی کند، مطمئن شوید که معنای بدی ندارد. علیرغم اینکه نمی توانید یک شبه به این هدف برسید، مطمئن شوید که مراحل مناسب را انجام می دهید.

ایده هایی برای نام های مختلف کسب و کار لوازم آرایشی و بهداشتی

نام های جذاب کسب و کار لوازم آرایشی و بهداشتی

  • Absolute Glam
  • Aesthetic Idols
  • Aesthetic Storm
  • Allure Beauty Cruise
  • BareBeauty Cosmetics
  • Beauty Bonanza
  • Beauty Moon
  • Become Aesthetic
  • Bee Pretty
  • Be Lovely
  • Beyond Heaven
  • Blooming Beauty
  • Budget Cosmetics
  • Careful Cosmetics
  • Cherish Life Society
  • Cosmetics Den
  • Cosmic Cosmetics
  • Cosmetic Queens
  • Cosmetics Warehouse
  • Cosmoline
  • Crimson Cosmetics
  • Crush Cosmetics Inc
  • Desire Face
  • Dream Shades
  • Ethereal Enhancement
  • Everything Nice
  • Fabulous Baby!
  • Face Artistry
  • Face Bay
  • Fox Cosmetics
  • Face Fix
  • Frosted Cosmetics
  • Glow Away
  • Glow and Go
  • Lavish Enhancement
  • Glow Girl Blush
  • Hook
  • Little Angel Cosmetics
  • Lip Gloss Veneer Inc.
  • Lippy Time
  • Magic drop
  • Marshmallow Beauty Inc.
  • Makeup Bomb
  • Mascara Maniacs
  • Makeup Canvas
  • Makeup Marvel
  • Moderation Magic
  • Pink Peony
  • Pretty Cool Girl
  • Radiate
  • Revive Aesthetics
  • Refined Reveal
  • Ruby Aesthetics
  • Smooth Skin Solutions
  • Sugar and Spice
  • Spoil yourself
  • Tinder Gold Makeup
  • The Nail Lamp 
  • Ulta Beauty
  • Zestful Queen

نام های تجاری مد روز و منحصر به فرد لوازم آرایشی و بهداشتی

  • Applied Artwork
  • Applied Assurance
  • Apricot Beauty
  • Angels Kiss
  • Beauty Lifestyle
  • Beauty Base
  • Big City Beauty
  • Beauty Fusion
  • Beauty on a Budget
  • Bloom and Glow
  • Blossoming Beauty
  • Blushes
  • Blushful Beauties
  • Brixture
  • Budget Beauty
  • Brilliant Beauty
  • Bloom Beauty
  • Cheeky Colors
  • Clean Cosmetics
  • Cosmic Cosmetics
  • Classy Cosmetics
  • Cool Coverage
  • Cool Cosmetics
  • Cosmetics Corner
  • Day Beauty
  • Face the Music
  • Face Forward
  • Flawless Appeal
  • Face First
  • Face of Fortune
  • Fierce & Flawless Cosmetics
  • Fresh Faced
  • Fuchsia Fashion
  • Facial Fantasy
  • Glamorous Beauty Paint
  • Gleaming Glow Makeup
  • Glitter Queen Cosmetics
  • Golden Halo
  • Golden Swan Cosmetics
  • Goldie & Me
  • Herbal Beauty
  • Herbal Cosmetics
  • Layered Luxury
  • Lovely Looks
  • Lipstick Love
  • Lovely Looks
  • Luscious Lips Salon
  • Luv To Lips
  • Maple Sugar Beauty
  • Makeup Galaxy
  • Makeup Plus
  • Makeupolous Shop
  • Mellow Yellow Nudges
  • Millennial Beauty
  • Mother Nature Cosmetics
  • Mother Earth Beauty
  • New Age Beauty
  • Natural Beauty
  • Naturally Gorgeous
  • Natural Glow
  • Organic Glow
  • Ombré That
  • Perfectly Pretty
  • Purity Cleaners
  • Painted Precision
  • Queen Bee Beauty
  • Retro Glamour
  • Rosy Passion
  • Royal Rose
  • Simple Beauty
  • Shinesation
  • Smile and Sparkle
  • Smokey
  • Storm Blossom
  • Sweet Cheeks Cosmetics
  • Symmetry Systems
  • Subtle Symmetry
  • Supple Symmetry
  • Snow White Lilac
  • The Beauty Beasts
  • True Beauty
  • The Organic Beauty Co.
  • The Beauty People
  • Ulta Beauty
  • What a Beauty
  • Magic Makeup
  • The New Black
  • Water Lily Makeup
  • Where Beauty Rhymes
  • Worldly Beauty
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی