اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

آنتونی استوکس به پرسپولیس پیوست و فردا به ایران می آید

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی منچستر سیتی:

یک روز قبل از اتمام نقل و انتقالات با آنتونی استوکس آن موافقت شد و او پیش نویس یک قرارداد که شامل مقدار و ۲ بند مهم امضا شود. در ادامه نمایندگان باشگاه آقایان خبیری و حسینی به دبی رفت و همچنین بررسی برخی از مسائل حقوقی و توافق بر سر جزئیات و بندهای این قرارداد که نظارت مدیر عامل شرکت انجام شد با استوکس و نماینده نهایی.

قدوسی تصریح کرد: ما نمایندگان استوکس نیز با تشکر از شما که در متن قرارداد لحاظ خواهد شد و در نهایت تعامل و باید بازیکن خود را با یک قرارداد که از هر لحاظ به نظر می رسد خوب بسته و در برابر خواسته های باشگاه نیست.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: شب گذشته یک توافق با استوکس نهایی شد و قرارداد او را امضا کرد. امروز آقای انصاری فرد قرارداد امضا خواهد شد و تاریخ استوکس به پرسپولیس قطعی شده است. بنابراین انتونی استوکس امشب با تهیه بلیط از باشگاه آنتونی استوکس, فردا راهی تهران می شود.

قرارداد با مهاجم یکی از بهترین قرارداد ممکن خواهد بود و در این راستا خود بازیکن و مسائل مربوط به جهان تشریح خواهد شد. همکاری از همه عزیزان و نمایندگان ایرانی و خارجی بازیکنان و افرادی که مشاوره مردان و زنان در این مسیر آنها با تشکر از شما.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی