اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

معرفی و دانلود بازی کامپیوتری Dragon Ball Z: Kakarot

معرفی و دانلود بازی کامپیوتری Dragon Ball Z: Kakarot

 

ممکن است یک نام عجیب و غریب برای افرادی باشد که در لنگه Dragon Ball قرار ندارند. این در جهانی قرار دارد که بیگانگان بعد از همه وجود دارند ، و شما بیشتر بازی را به عنوان گووک بازی می کنید ، که خودش از نژاد بیگانه ای به نام ساعیان است. دلیلی وجود دارد که Dragon Ball Z: Kakarot چنین نامی دارد - این نام Saiyan Goku است - اما این نمونه ای از نوع چیزی است که از دست می دهد lore در بازی.

اگرچه این موضوع تا حدودی به این نتیجه رسیده است که Dragon Ball Z دنباله ای از Dragon Ball است که منبع بسیاری از این نمایشگاه است ، اما متأسفانه ، این بدان معنی است که اگر شما برای داستان اینجا هستید ، ممکن است کمی احساس گم شدن کنید. در مراحل اولیه کاکاروت. خوب خواهد بود که یک recap مناسب از برخی از مهارت های اساسی را داشته باشیم تا تازه واردان سری به سرعت بیایند.

 

از سوی دیگر ، گاهی اوقات Kakarot - بازی به جای خود Goku - مواردی را توضیح می دهد ، مانند بسیاری از آموزش ها. می بینید ، Dragon Ball Z: Kakarot یک RPG اکشن است ، با بسیاری از مناطق باز اما جهان کاملاً باز نیست. این بدان معناست که می توانید در جستجوی طرفین یا مجموعهای از حواس پرتی مختلف ، که تقریباً در همه اینها صفحات آموزشی وجود دارد ، خاموش شوید. این آموزش ها باعث می شوند که این حواس پرتی ها احساس مهم باشند ، زیرا این نوع کالایی است که باید در وقت خود و پهنای باند روانی خود سرمایه گذاری کنید. آموزش ها دروغ می گویند و باید از خودشان شرم داشته باشند.

اکثر فعالیت های بسیاری که شامل اما محدود به آن نمی شود ، مسابقه ، جمع آوری اژدها ، ماهیگیری ، شکار ، جنگ با دایناسورها و حتی نبردهای تصادفی ، عمدتاً بی نتیجه مانده است. بسیاری از فعالیت ها مواردی را برای شما فراهم می کنند که می توانید برای پخت و پز و افزایش آمار خود به طور موقت یا تقویت دائمی به آمار خود به طور دائم ارائه دهید. اما ، این سیستم افزایش سرعت به سرعت توسط سیستم سطح بندی RPG بازی مورد استفاده قرار نمی گیرد ، بدین معنی که فعالیتهای جانبی فقط ارزش لذت بردن از سرگرمی را دارند ، نه اینکه وقت و تلاش زیادی را صرف کنید.

RECOMMENDED VIDEOS FOR YOU...
 

و این ، متاسفانه ، شامل نبردهای تصادفی است. با توجه به برخی از گزینه های عجیب و غریب در اطراف نقاط تجربه ، مبلغی که از نبردهای تصادفی می گیرید به سرعت کاملاً بی معنی می شوند. به عنوان مثال ، شما ممکن است از نبردهای تصادفی در اواخر بازی ، حدود 10،000 امتیاز عجیب را بدست آورید ، اما در بین ماموریت های داستان به شخصیتهای شما جهش های سطح بزرگی داده می شود که بعضی مواقع با برخی از افت امتیازات موز برابر است ، امثال اینها می توانند 15.7 میلیون تجربه کسب کنند.

من هنوز هم تصمیم می گیرم باور داشته باشم که این نفس شکسته پوچ گره آور آگاهی از قدرت خزش ثابت نمایش ها است ، اما واقعاً این تعداد را بی معنی می کند. من قبلاً حسابدار بودم ، اعداد هرگز بی معنی نیستند ، یا حداقل فکر می کردم تا زمانی که دیدم نحوه تغییر آمار در این بازی وجود ندارد. در اینجا هیچ قافیه و دلیل وجود ندارد ، هر آنچه را که درباره ریاضیات می دانید رها کنید و هرج و مرج را در آغوش بگیرید. این مورد اصلی اصلی من در استفاده از یک عدد در Dragon Ball Z: Kakarot است.

 

مبارزه برای معنا

Dragon Ball Z: Kakarot

 

با این حال ، اعداد و آموزشهای کنار ، دنیای اژدها Ball Z: Kakarot در واقع سرگرم کننده برای کشف است. مکانهای زیادی برای کشف از غارها تا دره ها وجود دارد. این فقط شرم آور است که دلیل زیادی برای این کار وجود ندارد. یکی از بزرگترین موضوعاتی که Dragon Ball Z: Kakarot با آن روبرو است ، معنای آن است ، حداقل وقتی که به همه چیز خارج از داستان اصلی می پردازیم. هیچ وقت دلیل کافی برای شرکت در تعداد زیادی کارهایی که می توانید انجام دهید وجود ندارد ، مگر اینکه شما فقط به دنبال کشتن وقت باشید ، که بسیاری از مناطق بزرگ باز را به طور واقعی بی فایده می کند.

البته ، بسیاری از مردم برای جنگ به اینجا می آیند - این Dragon Ball Z است ، سریالی که Dragon Ball FighterZ بسیار الهام بخش است. با این حال ، اگر انتظار دارید نبردهای همسان با Dragon Ball FighterZ داشته باشید ، ناامید خواهید شد ، زیرا آنها به آنچه در Dragon Ball Zenoverse می یابید ، بسیار ناامید می شوند. این بدان معناست که عملکرد بیش از حد شانه ، کنترل ساده و یک سیستم مبارزاتی سرگرم کننده است ، اما همه آن پیچیده نیست. شما می توانید از حملات متنوعی استفاده کنید ، اما همه آنها مساوی نیستند ، با حمله اولیه غوغا و حملات انفجاری خاص مانند حمله Big Bang Vegeta که همیشه اثربخش ترین آنهاست. حملات ویژه غوغا فاقد مورد نیاز ، * ahem * ، پانچ ، و در نتیجه ، در اینجا حضور دارند تا شما بتوانید چیزها را برای خودتان مخلوط کنید و نه مزیت تاکتیکی.

 

این نتیجه می شود که بیشتر از همه سرگرم کننده باشید ، اما با تعداد زیادی مسائل همراه است. بزرگترین برخی از توانایی های منحصر به فرد UI است. در مبارزه با بازی چیزی به نام Super Armor وجود دارد. این اجازه می دهد تا شخصیت ها بدون چسباندن آسیب ببینند ، به این معنی که می توانند سریعتر واکنش نشان دهند و حتی از طریق برخی از تکنیک های آسیب زیاد استفاده کنند. دشمنان در Dragon Ball Z: Kakarot ، حتی اصلی ترین ها ، به نظر می رسد تعداد نگران کننده ای از زمان به Super Armor خود دسترسی داشته باشند. این بدان معنی است که شما می توانید حمله ای را انجام دهید که یک ثانیه آنها را از بین ببرد و مورد دیگر کاملاً بی فایده باشد. همانطور که می توانید قدردانی کنید ، این باعث می شود دعوا به طور مرتب احساس ناعادلانه کند.

مسئله اصلی دیگر این است که حملات خاص دارای این برش های کوچک دو ثانیه ای است که دوربین روی شما یا طرف مقابل شما متمرکز می شود. اینها جالب هستند ، اما در واقع تا زمانی که باید کمی بیشتر از کمی سبک اضافی باشند ، بر روی مبارزه تأثیر می گذارند. وقتی دوربین روی حریف خود قرار دارد ، نمی توانید حرکت کنید و اگر دقیقاً قبل از یکی از این برش ها حمله ویژه ای را شروع کنید ، هر چقدر از آن دور باشید ، فسخ می شود. با این حال ، اگر دوربین روی شما قرار دارد ، حریف شما هنوز هم می تواند حرکت کند ، و این باعث می شود که قبل از شروع حمله خود به آنها ، کمی در صورت شما سوراخ شود.

مهمتر از همه اینها ، بعضی از موارد فنی نیز وجود دارد - حداقل در ساخت کامپیوتر من. مواردی مانند پاره شدن صفحه به راحتی با سر و صدا کردن با تنظیمات شما حل می شود ، اما من همچنین چندین تصادف کشنده را تجربه کردم که به نظر می رسید بارگیری برش های خاصی را متوقف می کند و من را به طور کامل از بازی خارج می کند. به نظر می رسد تنها راه حل اینها تغییر مهارت مجهز من است. اما ، زمانی هم بود که یامچا فقط در حین مکالمه از صفحه نمایش خارج شد. می دانم که او یک ترسو است ، اما بیا.

 
 

Dragon Ball Z: Kakarot

 

بدترین قسمت همه اینها این است که سرگرمی هایی که باید در Dragon Ball Z: Kakarot وجود داشته باشد. عشق غیرقابل انکار و باورنکردنی برنده عشق به ماده منبع است. نوعی که شما باید برای مقاومت در برابر لبخند که می خواهید روی صورت خود خزش کنید فعالانه مبارزه کنید - عفونی است. مراجعه مجدد به همه این شخصیت ها و داستان ها به خودی خود یک لذت است و علی رغم مشکلات من با آن ، احتمالاً کارآمدترین روش برای لذت بردن از داستان Dragon Ball Z است که برای افرادی که فقط می خواهند Dragon Ball Super را تماشا کنند خوب است. با این حال ، دلتنگی کافی نیست.

تقریباً همه چیز ناشی از عدم تعادل ناامید کننده یا فقدان معنا است. سرگرمی به خاطر سرگرمی بعضی اوقات عالی است ، اما ماموریت های بازی و مکانیک باید به یک هدف خدمت کنند و در اینجا فقط اینگونه نیست. من به طور کلی از بازی خود لذت بردم ، اما این نیز به شدت من را اذیت می کند. اگر می خواهید به راحتی بتوانید 22 ساعت من را با بازی بگذرانید ، اما پروردگار ، نمی دانم چرا این کار را کردید.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی