اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

راهنمای قدم به قدم حذف حساب تلگرام

درین مقاله فراگیری گام به گام حذف حساب تلگرام را با شما میان خوا‌هیم گذاشت. سوای ورژن تلگرامی که به کارگیری میکنید، برای حذف حساب تلگرام نخست به نشانی my.telegram.org/auth?to=deactivate مراجعه نمایید.

 

  

راهنمای قدم به قدم راهنمای حذف حساب تلگرام به یار و همدم تصاویر.

مرحله 1: یا این که از روش تلفن هوشمند یا این که مرورگر دسک تاپ خویش کاغذ غیرفعال سازی اکانت Telegram را گشوده نمایید ، در اینجا پیوند- https://my.telegram.org/auth؟to=deactivate میباشد چون تلگرام اذن حذف اکانت از برنامه Telegram را ندارد. .

  • صفحه غیرفعال سازی تلگرام

مرحله دوم: زمانی که در ورقه غیرفعال سازی Telegram میباشید ، برای رئیس برنامه ها با به کارگیری از Telegram API یا این که غیرفعال کردن اکانت خویش ، بایستی وارد اکانت Telegram خویش گردید. تنها کافی میباشد شماره تلفن خویش را که در تلگرام تثبیت شده‌است در فریم \" شماره تلفن شما \" با کد مرز و بوم خویش وارد فرمائید ، به عنوان مثال ، 1+ مرتبط با آمریکا و +91 برای هند میباشد.

پس از تنظیم شماره تلفن دکمه NEXT را بزنید.

  • غیرفعال کردن کاغذ تلگرام

مرحله سوم: بعداز فشار دادن دکمه NEXT در مرحله فوق ، لینک و پیوند تأیید به اکانت تلگرام شما ارسال می‌گردد. برای اسکن کردن کد اخذ گردیده ، به مراد ورود ، برنامه Telegram یا این که ورژن اینترنت خویش را گشوده نمایید.

کد تنظیمات حذف حساب تلگرام در برنامه گوشی

مرحله چهارم: فرض می‌کنم که شما کد را گرفتید و آن را نیز اسکن کردید ، در حال حاضر آن را در فریم تأیید کد که در برگه ورود به تلگرام آمده میباشد ، وارد نمایید لطفاً تصویر کاغذ را ملاحظه کنید.

تلگرام اعلان اکانت را حذف فرمائید

مرحله 5: در حال حاضر در ورقه اصلی Telegram سه مورد اخذ خواهید کرد:

    ابزارهای بسط API
    غیرفعال کردن اکانت
    خروج

روی لینک اکانت غیرفعال کردن کلیک فرمایید.

حذف حساب تلگرام اکانت

مرحله ششم: تلگرام یک پیام تأیید به شما میدهد که نشان می‌دهد در صورتی‌که اکانت خویش را حذف نمائید ، تمام مجموعه ها ، پیام ها و مخاطبین شما بیرون از بازیابی حذف می‌شوند و این بدان مفهوم میباشد که آن‌ها دیگر برنخواهند گشت.

در صورتیکه مطمئن می باشید تنها بر روی دکمه Done کلیک نمایید. همینطور در شرایطی که فکر‌می‌کنید‌ نمیخواهید حساب تلگرام خویش را حذف فرمائید و نیاز به تغییر تحول شماره تلفن تلگرام دارید ، با به کار گیری از ورقه Click here ، با رعایت آن برگه غیرفعال سازی متبوع خویش ، از این شیوه می‌توانید چت ها و پیام های تلگرام را نیز در خویش ذخیره نمایید.

تأیید اکانت تلگرام خویش را حذف فرمایید

مرحله 7: مجدداً تلگرام به شما هشدار میدهد و از شما اطمینان میخواهد. چنانچه مطمئن میباشید ، آن‌گاه دکمه \"رنگ قرمز رنگ\" را با متن \" آری ، اکانت مرا حذف نمائید \" بزنید.

پیام تأیید حذف اکانت تلگرام

مرحله 8: مرحله فوق اکانت Telegram و پیام تأیید شما‌را حذف می‌نماید. ”اکانت شما با پیروزی از سیستم ما حذف شد. زود برگرد روی ورقه اکران شما نشان داده میشود

اکانت شما با پیروزی از مقر داده تلگرام حذف شد

امیدوارم که‌این فراگیری راهنما به نوعی به شما یاری دهد. در صورتیکه شما هر سیرتکامل سردرگمی دارید ، باکس لحاظ همگی شماست !!

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی