اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

6 نشانه تلفن شما ممکن است هک شده باشد

6 نشانه تلفن شما ممکن است هک شده باشد

 


1. کاهش قابل توجه در مصرف باتری

در حالی که عمر باتری تلفن به ناچار با گذشت زمان کاهش می یابد ، تلفن هوشمندی که به دلیل بدافزار به خطر افتاده است ممکن است شروع به نمایش طول عمر قابل توجهی کند. دلیل این است که بدافزار - یا برنامه جاسوسی - ممکن است از منابع تلفن برای اسکن دستگاه و انتقال اطلاعات به سرور جنایی استفاده کند.

(با این کار ، استفاده ساده روزمره می تواند طول عمر تلفن را به همان اندازه کاهش دهد. آیا با اجرای این مراحل برای بهبود عمر باتری اندرویدی یا آیفون خود ، این مورد را بررسی کنید.)


2. بالا رفتن کارایی گوشی

آیا تلفن خود را به طور مکرر انجماد می کنید یا بعضی از برنامه های خاص خراب می شوند؟ این می تواند به دلیل بدافزارهایی که بیش از اندازه منابع تلفن را بارگیری می کنند یا با سایر برنامه ها در هم می آید کم شود.

همچنین ممکن است با وجود تلاش برای بستن آنها ، اجرای مداوم برنامه ها را تجربه کنید ، یا حتی خود تلفن را خراب کرده و / یا مجدداً راه اندازی کنید.

(مانند کاهش عمر باتری ، بسیاری از عوامل می توانند به یک گوشی کندتر کمک کنند - در واقع ، استفاده روزمره آن ، بنابراین ابتدا تمیز کردن عمیق Android یا iPhone خود را امتحان کنید.)

 

3. استفاده زیاد از داده ها

یکی دیگر از علائم یک تلفن به خطر افتاده ، صورتحساب داده غیر منتظره در پایان ماه است که می تواند از برنامه های مخرب یا جاسوسی که در پس زمینه کار می کنند ناشی شود و اطلاعات را به سرور خود ارسال کند.

 

4. تماس های تلفنی یا متونی که ارسال نکردید

اگر لیستی از تماس ها یا متون به شماره هایی را که نمی شناسید مشاهده می کنید ، محتاط باشید - اینها شماره هایی با حق بیمه هستند که بدافزار در تماس تلفن شما را مجبور می کند. درآمد حاصل از آن در کیف پول سایبر وارد می شود. در این حالت صورتحساب تلفنی خود را برای هر هزینه ای که نمی شناسید بررسی کنید.

 

5. پاپ آپ های مخفی

اگرچه همه پاپ آپ ها به معنای هک شدن تلفن شما نیستند ، اما هشدارهای ثابت بازشو می توانند نشان دهند که تلفن شما به نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم آلوده شده است ، نوعی بدافزار است که دستگاه ها را مجبور می کند صفحات خاصی را که از طریق کلیک درآمد کسب می کنند ، مشاهده کنند. حتی اگر یک پنجره باز هم نتیجه یک تلفن به خطر بیافتد ، ممکن است بسیاری از پیوندهای فیشینگ هستند که سعی دارند کاربران را برای تایپ اطلاعات حساس - یا بارگیری نرم افزارهای مخرب بیشتر انجام دهند. اکثریت قریب به اتفاق چنین بازشوهایی می توانند به سادگی با خاموش کردن پنجره خنثی شوند - هرچند مطمئن باشید که روی X سمت راست کلیک می کنید ، زیرا بسیاری از آنها به گونه ای طراحی شده اند که کاربران را به سمت کلیک بر روی مناطقی که در عوض باعث می شود سایت هدف ، گاهی اوقات مخرب نیز باز شود ، خنثی کرد. .

 

6. فعالیت غیرمعمول در هر حساب کاربری مرتبط با دستگاه

اگر یک هکر به تلفن شما دسترسی داشته باشد ، آنها همچنین به حساب های آن دسترسی دارند - از رسانه های اجتماعی تا ایمیل تا برنامه های مختلف شیوه زندگی یا بهره وری. این می تواند فعالیت خود را در حساب های شما نشان دهد ، از جمله تنظیم مجدد گذرواژه ، ارسال ایمیل ، علامت گذاری به ایمیل های خوانده نشده ای که خواندن آنها را به خاطر نمی آورید یا ثبت نام برای حساب های جدیدی که تأیید آنها از طریق ایمیل در صندوق ورودی شما است.

در این حالت ، شما می توانید در معرض تقلب در هویت قرار بگیرید ، جایی که مجرمان با استفاده از اطلاعاتی که از حساب های نقض شده شما گرفته شده ، حساب های جدید یا خط اعتباری را به نام شما باز می کنند. این یک ایده خوب است که قبل از اجرای یک جارو امنیتی در تلفن خود ، رمزهای عبور خود را تغییر دهید - بدون اینکه آنها را در تلفن خود به روز کنید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی