اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

چه حقایقی راجع به سقط جنین باید بدانیم

 

سقط جنین و آنچه در آن است ؟

سقط جنین از بین بردن بافت از بارداری است. جنین و جفت از رحم. به طور کلی در شرایط جنین و جفت بعد از هشت هفته از بارداری استفاده می شود.

 

سقط جنین برای پایان دادن به بارداری خطرناک استفاده می شود. سقط جنین نیز تا پایان بارداری زمانی که آزمایشات نشان می دهد که جنین غیر طبیعی است ، می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

اکثر سقط جنین در 12 هفته اول بارداری انجام می شود.


 

اکثر سقط جنین در 12 هفته اول بارداری باید انجام شود

 

آماده سازی زمانی که سقط جنین:

پزشک در مورد سابقه پزشکی شما سوالاتی خواهد شد شما بررسی خواهد شد. حتی اگر تست بارداری شما استفاده می شود ، اغلب تست بارداری دیگری تایید می کنند که شما حامله هستید. در برخی موارد به تعیین که چگونه بسیاری از هفته بارداری گذشته و تعیین اندازه جنین و به اطمینان حاصل شود که حاملگی خارج رحمی نیست به سونوگرافی نیاز به.

 

حاملگی خارج رحمی یکی از مواردی که جنین خارج از رحم در حال رشد است. یک حاملگی خارج رحمی معمولا در لوله رخ می دهد که تخمک از تخمدان به رحم (لوله فالوپی) حمل می کند و معمولا آن را در دوران بارداری رابطه گفته می شود.

 

خون خود را تست خونی و اینکه آیا Rh مثبت یا منفی را تعیین خواهد کرد. پروتئین Rh توسط سلول های قرمز خون بسیاری از زنان ساخته می شود. این سلول های خونی Rh مثبت تلقی می شود. برخی از خانم ها و سلول های قرمز خون دارای پروتئین هستند Rh-تولید نمی خود. این سلول های خونی Rh منفی هستند.

 

زنان بارداری که خون Rh منفی داشته باشد. در معرض واکنش نسبت به خون جنین است که Rh مثبت استفاده می شود. به دلیل یک واکنش بارداری می تواند در آینده آسیب زنان Rh منفی معمولا برای جلوگیری از مشکلات مرتبط با Rh پس از زایمان یا سقط جنین تزریق ایمونوگلوبولین Rh) RhIG) دریافت خواهید کرد.
 

سقط جنین چگونه است ؟

برای پایان دادن به بارداری پزشکان می توانید با استفاده از مواد مخدر عمل جراحی و یا ترکیبی از هر دو استفاده کنید. این روش بستگی به مقدار زمان بارداری شما. تاریخچه پزشکی و انتخاب شما هستند.

سقط جنین در اوایل بارداری, قبل از 9 هفته ، با خیال راحت با داروها انجام می شود. سقط جنین در 9 و 14 هفته معمولا جراحی انجام می شود اگر چه ممکن است دارو برای نرم شدن و باز شدن دهانه رحم استفاده می شود.

پس از 14 هفته, سقط جنین با استفاده از داروهای القا تحویل که باعث انقباضات رحمی می شود و یا با استفاده از این داروها به آنا جراحی و غیره. می تواند انجام شود.

 

سقط جنین با دارو :

سقط جنین با استفاده از داروها می تواند انجام شود در مدت 70 روز از بارداری انجام می شود. روز بارداری تعداد روز از اولین روز آخرین دوره قاعدگی شما شروع می شود. اغلب پزشکان از ترکیبی از مییفپریستون و میزوپروستول استفاده کنید.

 

مییفپریستون و میزوپروستول خوراکی به عنوان قرص مصرف می شود. این دارو اثر پروژسترون و ... هورمون های لازم برای بارداری خود مقابله می کند.

عوارض جانبی شامل تهوع ، استفراغ ، خونریزی واژینال و درد لگن است. این علائم معمولا داروها قابل درمان هستند. در موارد نادر ممکن است خونریزی کمتر وجود خواهد داشت. در این حالت ممکن است در بیمارستان بستری مطمئن و خون شما تزریق می شود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی