اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

متن جملات دکتر شریعتی درباره انسان

در این بخش جملات کوتاه و شریعی آماده کرده ایم. این کلمات و جملات فکر در مورد زندگی, موفقیت و انسانی و برخی از جملات زیبا با هم انگیزشی هستند. می توانید این جملات زیبا که در نتیجه تجارب دکتر شریعتی است که سنگ بنای زندگی خود را قرار داده به طوری که شما می توانید سریع تر با اهداف و موفقیت برسد.

انسان

"... پسر من! شما می توانید هر گونه "بودن" است که شما را دوست دارم ... شما را انتخاب کنید. اما آزادی انتخاب تو در چارچوب حدود انسان بودن محصور است. با هر انتخابی باید انسان بودن نیز همراه می شود و نام دیگر آزادی و انتخاب سخن بی معنی است که این کلمات ویژه خدا و انسان و دیگر هیچ کس ، هیچ چیز.

مرد این چیست ؟ انسان موجودی است که آگاهی دارد (به خود و جهان) و او (و جهان را) و تعصب ساخته شده و میپرستد و انتظار آفتاب و همیشه جویای مطلق است که به دنبال مطلق. این به این معنی است. رفاه. و شادی و موفقیت زندگی روزمره و چیزهای دیگر به آن می تواند آسیب برساند. اگر صفات جزء ذات انسان به دانستن چه وحشتناک است که ما در این زندگی مصرفی و این تمدن رقابت و حرص و برخورداری ، همه در حال پایمال کردن آن است. انسان در زیر بار سنگین موفقیتهایش در حال هیپنوتیزم در. علم بشر امروز است به یک حیوان قدرتمند بدل می کند. شما. هر آنچه شما می خواهید عشق باش ... اما... آدم باش..."

 

 

جهل

"... مگر شما نمی دانید که بزرگترین دشمن آدمی فهم اوست ؟

پس به شما خر باش ،

بنابراین شما خوش آمدید!!..."

 

آرام تنهایی خود را با

"... مردم که هرگز نیاز به تنهایی ندارد. مردم کممایهای هستند..."

 

به

"... هر انسان است. این کتاب به خوانندهاش..."

 

جملات شریعتی درباره انسان

"... در دسترس بشر چه موجودی شگفت انگیز است! گاهی در پستی به طوری که هیچ جانور کثیفی به عنوان او می کند و در عظمت تا آنجا که در اوج است که شما می توانید در حال حاضر نیز نمیگنجد..."

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی