اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

روز فرزند ارشد در تقویم ۹۹

روز فرزند ارشد در تقویم ۹۹

در این مطلب برای شما روز فرزند ارشد در تقویم ۹۹ آماده کردیم دوستان نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

روز فرزند در اکثری از کشورها متفاوت عالم اجرا می شود و در سراسر دنیا پایکوبی می‌گیرد روز فرزند نخستین در دو‌مین یک شنبه ماه ژوئن در سال 1856 به وسیله دکتر معالج به اسم شارل لئونارد که کشیشی در کلیسای مجارستانی در شهر ماساچوست اسم گذاری شد. پزشک معالج لئونارد سرویس ها ویژه ای را اختصاص بخشید و برای خردسالان برگزار کرد. پزشک معالج لئونارد این روز رز را نامگذاری کرد، اما ابعاد به گل یک شنبه و آن‌گاه روز جهانی فرزند نخستین نامگذاری شد.

برای او‌لین توشه در سال 1929 در میهن ترکیه در مورخ 23 آوریل روز فرزند اولیه به طور رسمی اعلام و تعطیل ملی شود . روز بچه از سال 1923 با دولت و خبر نامه های محلی اعلام شده‌است که روز آپ دیت برای کودک ها پای کوبی گرفته می‌گردد. با این اکنون، تصمیم گرفت که اعلامیه قانونی برای پر‌نور شدن و توجیه این جشن و پایکوبی مایحتاج بود و اعلامیه قانونی در سال 1931 به وسیله بنیانگذار و مدیر جمهور ترکیه منتشر شد.

به نقل از دکتر معالج آنلاین، روز میان المللی نگهداری از خردسالان در اکثری از کشورها تحت عنوان روز عالم فرزند اولیه در 1 ژوئن از سال 1950 مشاهده میشود. این فدراسیون به وسیله فدراسیون فی مابین المللی دموکراتیک زنان در کنگره خویش در مسکو (4 نوامبر 1949) تاسیس شد. تعطیلات جهانی روز بچه در مورخ ۲۰ نوامبر به پیشنهاد سازمان ملل متحد انتخاب شوید

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی