اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود واتساپ پلاس Download WhatsApp Plus (WhatsApp+) JiMODs Apk Android

دانلود واتساپ پلاس  Download WhatsApp Plus (WhatsApp+) JiMODs Apk Android

 

دانلود واتساپ پلاس  Download WhatsApp Plus (WhatsApp+) JiMODs Apk Android

 

چه می شود اگر به شما بگوییم واتس اپ ما بهتر شده است؟ خیلی شگفت زده نشوید ، واتس اپ ما با ویژگیهای کاملاً جدید و مهیج ظاهر شد و WHATSAPP PLUS نامیده می شود: این زمان آبی آن. WhatsApp Plus (غیر رسمی) نسخه جدید WhatsApp جدید امروز برای رونمایی است. بنابراین بگذارید به این موضوع بپردازیم - WhatsApp Plus جدید چه چیزی را برای ما فراهم کرده است . اینجا ما را گرفته است.

WhatsApp Plus ویژگی های فوق العاده ای دارد:

  • همه ما عاشق آیکون سبز واتس اپ هستیم. ما نیستیم؟ بله اما WhatsApp Plus با یک نماد آبی همراه است. تغییرات خوب هستند و این نماد جدید نیز بسیار زیبا به نظر می رسد !!
  • رنگ خود را تغییر دهید: ما هرگز نمی توانیم در WhatsApp رنگ خود را تغییر دهیم اما با استفاده از WhatsAppPlus ، می توانیم تقریباً در هر قسمت از برنامه ها رنگ ها را تغییر دهیم. به این معنی است که می توانیم رنگ پس زمینه و رنگ هدر و غیره را تغییر دهیم بنابراین با استفاده از WhatsApp Plus می توانید رنگهای بیشتری به واتس اپ خود اضافه کنید و لذت ببرید.
  • اندازه گسترده فیلم ها: با استفاده از WhatsApp می توانیم فیلم هایی را برای دوستان خود با حداکثر اندازه 16 مگابایت ارسال کنیم و همه ما به سختی مرده ایم که تمایل به تمدید آن نداریم. و اینجا WhatsApp Plus با اندازه فیلم 50 مگابایت است. بنابراین برای اندازه بیشتر فیلم از این نسخه استفاده کنید و از فیلم های بزرگتر لذت ببرید.
  • وضعیت وضعیت: با استفاده از WhatsApp نه تنها می توانیم وضعیت خود را پنهان کنیم و آنها را برای افرادی که مایل به آنها هستیم آشکار کنیم ، بلکه می توانیم بر خلاف ourWhatsApp که در ابتدا مجبور به کلیک بر روی آیکون مخاطب هستیم ، وضعیت دوست خود را دقیقاً زیر چت نگاه کنیم. وضعیت را ببینید سهولت بیشتر با WhatsApp بهتر!
  • تصاویر با کیفیت بالا: من از آن متنفرم وقتی WhatsApp تمام تصاویر HQ من را به یک هیاهو کامل تبدیل می کند. اما با واتساپ پلاس گزینه دیگری برای تصاویر با کیفیت بالا دارید. بنابراین تصاویر شما همانطور که هستند باقی می مانند. عالی نیست؟

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی