اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود جدیدترین نسخه وینرار برای کامپیوتر | winrar for pc

دانلود جدیدترین نسخه وینرار برای کامپیوتر | winrar for pc

 

مدیر بایگانی و بایگانی قدرتمند.
فایلهای RAR معمولاً می توانند محتوای 8 تا 30 درصد بهتر از فایلهای ZIP را فشرده کنند.
ویژگی های اصلی عبارتند از فشرده سازی قوی ، رمزگذاری قوی AES ، محافظت از بایگانی در برابر آسیب ، بایگانی های خود استخراج و موارد دیگر.

 

 

بررسی ویرایشگر WinRAR

Archive Winrar ابزاری قدرتمند است که به شما امکان می دهد پرونده های بایگانی را ایجاد ، مدیریت و کنترل کنید.

این نرم افزار از آرشیو RAR و ZIP 2.0 ، الگوریتم های ویژه بهینه سازی شده برای متن ، صدا ، گرافیک ، فشرده سازی قابل اجرا 32 بیتی و 64 بیتی اینتل پشتیبانی می کند. اکنون می توانید بایگانی مستقیماً از ویندوز اکسپلورر را به دلیل یکپارچه سازی پوسته از جمله امکانات کشیدن و رها کردن و منوهای زمینه آبشار کنترل کنید. Winrar از جادوگران مبتدی و رابط خط فرمان برای کاربران پیشرفته استفاده می کند. نه تنها پرونده های کمیاب را باز نمی کند ، بلکه می تواند بایگانی های غیر RAR (7-Zip ، ACE ، ARJ ، BZ2 ، CAB، GZ، ISO، JAR، LZH، TAR، UUE، Z، GZip) را مدیریت کند ، بایگانی کامل می تواند نسبت فشرده سازی را٪ 10 تا 50٪ نسبت به روشهای متداول افزایش دهد ، خصوصاً هنگام بسته بندی تعداد زیادی پرونده کوچک ، مشابه.

با استفاده از Winrar می توانید با استفاده از ماژول های SFX پیش فرض یا اختیاری ، بایگانی های چندمنظوره ، بایگانی های خود استخراج (همچنین مولتی ولوم) ایجاد کنید. می توانید از توابع خدمات زیادی مانند رمزگذاری ، نظرات بایگانی ، ثبت خطا و غیره استفاده کنید. Winrar همچنین یک بازدید کننده داخلی برای مشاهده محتوای پرونده های متنی در بایگانی ها دارد. برای بهینه سازی فعالیت خود می توانید پروفایل های فشرده سازی ایجاد کنید.

Winrar دارای رابط کاربری بسیار دوستانه ای است ، به طوری که منوها قابل تنظیم هستند و دسترسی به دستورات مهم بایگانی مانند عصاره ، تست ، اظهار نظر ، محافظت و قفل را دارند ، بلکه ابزارهای مهم دیگری مانند اسکن ، تبدیل یا معیار و تست سخت افزار را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

Pluses: چندین نسخه از RAR برای تعدادی از محیط های عملیاتی وجود دارد: ویندوز 32 بیت و 64 بیتی ، لینوکس ، FreeBSD ، DOS ، OS / 2 ، MacOS X. می توانید بایگانی ها یا حجم های آسیب دیده جسمی را تست ، قفل و ترمیم و بازیابی کنید. امکان بازسازی قسمت های مفقود شده از بایگانی های چندمنظوره. همچنین می توانید از گزینه های متفاوتی مانند بایگانی پس زمینه استفاده کنید ، رایانه را هنگام انجام کار خاموش کنید ، تخمین فشرده سازی.

در میان ویژگی های جدید Winrar ممکن است ذکر کنیم: دکمه های جدید (گزینه ها) مانند: "اندازه های حجمی را تعیین کنید ..." ، "تغییر نام خودکار" ، گزینه "Multithreading" به فرمان "معیار و سخت افزار تست" ، فرمان های جدید ، افزایش برخی از انواع فشرده سازی (15 تا 5٪). ناشر اظهار داشت که آنها برخی از اشکالات را در الگوریتم فشرده سازی متن چند رشته ای برطرف کرده اند.

سرعت در مقابل میزان فشرده سازی در مقایسه با WinAce و WinZip به متوسط ​​رسیده است: دایرکتوری حاوی فایلهای چندرسانه ای و متنی در اندازه کلی 104 مگابایت که با سرعت عادی توسط Winrar فشرده شده و منجر به 64 مگابایت در 51 ثانیه در مقایسه با 76،2 Mb در 17 ثانیه برای WinZip و 64.2 Mb در 1 دقیقه و 11 ثانیه برای WinAce.

اشکالات / نقص ها:

نتیجه گیری: یک فشرده سازی خوب در مدت زمان بایگانی کاملاً کوتاه ، WinRAR را در موقعیتی بسیار مناسب در بین بایگانیان شناخته شده قرار می دهد. این برنامه یک راه حل بسیار خوب و قابل اعتماد بایگانی است.

شما می توانید Winrar را به صورت رایگان و در جلسه آزمایشی رایگان بارگیری کنید ، می توانید از این برنامه در پتانسیل کامل استفاده کنید (استخراج Rar رایگان ، بایگانی کننده ، بسیاری از پرونده های بایگانی و موارد دیگر). اگر در مورد چگونگی بازکردن پرونده های rar سؤال دارید ، این یکی از بهترین بازرها و مدیرهای rar در بازار است.

 

توضیحات ناشر WinRAR

 

WinRAR یک نسخه 32 بیتی / 64 بیتی ویندوز از RAR Archiver ، مدیر بایگانی و مدیریت بایگانی قدرتمند است. ویژگی های اصلی WinRAR شامل فشرده سازی عمومی و چندرسانه ای بسیار قوی ، فشرده سازی جامد ، محافظت از بایگانی در برابر آسیب ، پردازش ZIP و سایر بایگانی های غیر RAR ، اسکن بایگانی برای ویروس ها ، بایگانی قابل برنامه ریزی برای استخراج خود (SFX) ، NTFS ...


 

دانلود Winrar x86 + Crack با فرمت Zip
 

دانلود Winrar x64 + Crack با فرمت Zip

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی