اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود جدیدترین نسخه مرورگر فایرفاکس | Download the latest version of Firefox browser

 

دانلود جدیدترین نسخه مرورگر فایرفاکس | Download the latest version of Firefox browser

 

 

مرور ویرایشگر Mozilla Firefox

به طور مستقیم از افرادی که به شما Netscape کمک کرده اند ، Mozilla Firefox شاید یکی از بهترین مرورگرهای شخص ثالث است که امروز برای ویندوز در دسترس است.

یافتن یک مرورگر مناسب برای نیازهای شما ممکن است فقط موضوع نصب ویندوز باشد. در بسیاری موارد ، اینترنت اکسپلورر دقیقاً همان چیزی را که شما نیاز دارید انجام می دهد. و این بخشی از سیستم عامل ویندوز است. در برخی موارد ، با این حال ، اینترنت اکسپلورر فقط آن را کاهش نمی دهد و شما نیاز به چیز دیگری دارید. این یکی از دلایلی است که من Mozilla Firefox را دوست دارم. این یک مرورگر وب چندمنظوره ، جایگزین است. و در ویندوز اجرا می شود.

Mozilla Firefox یکی از بهترین مرورگرهای شخص ثالث در بازار امروز است. اگر وب سایت خود را که همیشه هنگام مرور مرورگر خود باز می کنید ، دارید ، می توانید آنها را به عنوان برگه برنامه ها تنظیم کنید. سایت هایی مانند فیس بوک ، جیمیل و توییتر به صورت خودکار باز می شوند و فقط با یک کلیک فاصله دارند. زبانه های برنامه کوچک هستند و نمی توانند بصورت تصادفی بسته شوند.

ساماندهی سایتهایی که اغلب استفاده می شوند که نمی خواهید به صورت خودکار باز شوند ، می توانید به سرعت در گروه های Tab انجام شود. آنها عالی هستند و با استفاده از برگه ها می توانید زبانه های مربوط را بصری گروه بندی کنید ، بین گروه های خود جابجا شوید و به سرعت در بین همه آنها جستجو کنید. برای ایجاد یک برگه ، بر روی دکمه همه برگه ها در انتهای سمت راست نوار برگه کلیک کنید و Tab Groups را انتخاب کنید.

وقتی باید چیزی را که قبلاً دیده اید ، پیدا کنید ، تمام کاری که باید انجام دهید اینست که شروع به تایپ کردن در نوار عالی Mozilla Firefox کنید. همه جا را که جستجو کرده باشید به یاد می آورد و به شما امکان می دهد وقتی می خواهید برگردید سریع به آن برسید. هرچه بیشتر از آن استفاده کنید ، بهتر می شود.

می توانید Mozilla Firefox را با افزودنی ها سفارشی کنید. افزودنیها مانند برنامه هایی هستند که برای بهبود و گسترش مرورگر نصب می کنید. می توانید از افزودنی هایی استفاده کنید که قیمت ها را با یکدیگر مقایسه می کنند ، آب و هوا را بررسی کنید ، ظاهر Firefox را تغییر دهید ، به موسیقی گوش دهید یا حتی نمایه Facebook خود را به روز کنید.

برنامه نرم افزار: زبانه ها ، نوار عالی.

App Con's: Personas منابع حافظه بیشتری را که مناسب تر در جای دیگر صرف می شود ، جذب می کند.

نتیجه گیری: اگر نمی توانید یا نمی خواهید از اینترنت اکسپلورر استفاده کنید ، Mozilla Firefox یکی از بهترین گزینه های جایگزین مرورگر است که می توانید انتخاب کنید. نصب سریع ، آسان ، به روزرسانی و ارتقاء آسان است و رایگان است.

 

Mozilla Firefox

 

مرورگر Mozilla Firefox یک مرورگر وب سریع و کامل است. Mozilla Firefox یک مرورگر وب منبع آزاد و منبع باز است که برای ویندوز ، OS X و Linux ساخته شده است و دارای نسخه موبایل برای اندروید ، توسط بنیاد Mozilla و شرکت تابعه آن ، شرکت Mozilla است. Firefox بیش از 450 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

 

دانلود Mozilla Firefox x86

دانلود Mozilla Firefox x64

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی