اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود بازی youtubers life زندگی یوتبری برای اندروید

دانلود بازی youtubers life زندگی یوتبرز برای اندروید

در این مطلب برای شما دانلود بازی youtubers life زندگی یوتبرز برای اندروید  آماده کردیم دوستان نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

 معرفی بازی :

 

Youtubers Life یک شبیه ساز به خوبی طراحی گردیده برای دستگاه های Android میباشد که در آن بازیکن لازم خواهد بود تا دوست داستنی ترین وب لاگ نویس ویدیویی باشد که استفاده کننده عادی وب میباشد. انگیزه اصلی استفاده کننده گردآوری حداکثر تعداد مشترکان و محبوبیت در سراسر عالم و ثروتمند شدن آن خواهد بود.

مهمتر از همگی ، شما در اکنون تولید شخصیت خویش می باشید که میتوانید تمام مشخصات را فردی سازی فرمائید ، چون برنامه آیتم های گوناگون متعددی برای اجرای آن داراست. فرآیند بازی Youtubers Life با قوانینی شروع می شود که شما مانند نوجوانی گذران زندگی می کنید که در کنار پدر و مادر خویش زندگی میکنید و عشق مند به ایجاد فیلم های مختلفی می باشید ، که برای اکثریت قریب به واقعه یوزرها جالب خواهد بود.

یوزرها هر دو حیث مثبت و منفی را در ذیل ویدیوی شما میگذارند ، در حالی که انگیزه اصلی شما تجزیه و نظارت در هنگام تهیه و تنظیم فیلم در آینده میباشد. این به شما یاری مینماید تا شبکه خویش را بسط داده و درآمد کسب نمایید. در‌صورتی‌که میخواهید محتوای ویدیوی خویش را متنوع فرمائید ، برای خریدن مشترکان اضافه و تبدیل شدن به یک بلاگ نویس دوستداشتنی خیس ، مکلف می باشید چیزی تازه و جذاب ساخت نمائید.

با سپری شد عصر ، شما قوی خواهید بود با وب لاگ نویسان دیگر ملاقات نمائید ، که اکثری از آن ها به شما عزیزان تبدیل می گردند البته بخش اعظمی از آن‌ها در به عبارتی دوره در مورد عمل وب لاگ نویسی حریف شما خواهند بود. براین اساس ، برای ارتقا محبوبیت خویش و همینطور تعداد مشترکان ، بایستی مشقت بار سعی نمایید ، محتوای خویش را متنوع نمایید.

خصوصیت های داخل بازی Youtubers Life:

    طیف گسترده ای از موقعیت های بازی که به استفاده کننده قابلیت می‌دهد خلاقیت خویش را در هنگام تنظیم یک ویدیوی تازه برای مشترکین نشان دهد.
    تیم عظیمی از ابزارها و امکانات فنی که کار کشته خواهند بود در زمان بازی آپدیت شوند.
    بضاعت و توان بهبود مهارت های خویش و همینطور امکانات عکسبرداری از فیلم تازه.
    گیم پلی بازی شما‌را ناچار می‌کند تا برای تبدیل شدن به یک وب لاگ نویس مشهور ویدیویی ، درباره ی قدم تازه خویش تصور کنید.

 

تصاویر از محیط بازی

-----------

دانلود بازی youtubers life

 

دانلود بازی youtubers life زندگی یوتبرز

 

http://uupload.ir/files/3ugu_343c3cd0e1ad7cc1490da309d685b.jpg

 

دانلود بازی youtubers life زندگی یوتبرز برای اندروید

 

دانلود بازی

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی