اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود بازی اسفالت 8 با دیتا

دانلود بازی اسفالت 8 با دیتا

Asphalt 8: Airborne سری معروف بازی ها را در اندروید ادامه می دهد. در بخش جدید گیمر در انتظار فیزیک دوباره کاری شده ، گرافیک سختگیرانه و فرصت شرکت در مسابقات آنلاین. آخرین بازی به دلیل گیم پلی عالی ، گرافیک با کیفیت و موسیقی فوق العاده محبوبیت شایسته خود را به دست آورد. در قسمت هشتم این م componentsلفه ها که به سطح کاملاً جدیدی رسیده اند ، حتی بهتر شده اند. با این حال ، لحظات منفی وجود دارد ، اما بعداً در مورد آنها.

در حال حاضر ، تخته های پرشی مختلفی در برنامه وجود دارد که توانایی انجام مانع پرواز در هنگام پرواز را به موتورسوار فراهم می کند. بنابراین ، قبل از پرواز ، می توانید دور خود را بچرخانید ، در نتیجه ماشین به هوا تبدیل می شود. در جهش های منحنی ماشین بشکه ای می سازد.

همانطور که مشاهده می کنید ، در Asphalt 8: Airborne ، توسعه دهندگان کاملاً از رئالیسم دور شده اند. مدیریت تغییر نکرده است ، مانند قبل ، شما حق انتخاب کلیدها ، شتاب سنج ، فرمان صفحه نمایش و برخی دیگر از گزینه های کنترل را دارید.

اتومبیل های موجود در این برنامه دارای مجوز هستند ، تقریباً همه ماشین های مسابقه ای رایج وجود دارد. این بازی از تعامل خود راضی است - وسایل نقلیه شما می توانند خراب شوند. بر اساس نه مکان ، بیش از پنجاه نوع آهنگ ایجاد می شود که بزرگتر می شوند و شاخه های بیشتری اضافه می کنند.

اکنون ما به دو اشکال اصلی اشاره می کنیم. اولین مورد عدم تعادل کمپین تک نفره است. در قسمت آخر بازی کنار آمدن بدون خریدهای اضافی امکان پذیر بود ، اکنون انجام آن بسیار دشوار است. مخالفان موتورهای قدرتمندتری دارند و به طور قابل توجهی سرعت بیشتری دارند. توسعه دهندگان به وضوح گیمر را فشار می دهند تا اهدا کند یا در مسابقات چند نفره امتیاز کسب کند. دومین ویژگی منفی ، بهینه سازی ضعیف است. حتی در دستگاه های بالا ، برنامه به طور محسوسی سرعت خود را کم می کند و نشان دهنده مقدار FPS کم است. با این وجود آخرین ایراد با انتشار بسیاری از به روزرسانی ها برطرف شد. با این وجود ، Asphalt 8: Airborne ادامه شایسته ای از سری بازی های معروف بود

 

دانلود بازی

دیتا

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی