اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین عکسهای امین تارخ Amin Tarokh 99

جدیدترین عکسهای امین تارخ Amin Tarokh 99

جدیدترین عکسهای امین تارخ Amin Tarokh 99

امین تارخ (فارسی: امین تارخ ، متولد 11 اوت 1953) بازیگر ایرانی است که در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی بازی کرده است. او همچنین بازیگری را آموزش می دهد.

اوایل زندگی امین تارخ در شیراز ، فارس متولد شد. در سال های اولیه او به همراه خانواده به شیراز نقل مکان کرد. وی پس از پایان دوره دبیرستان در شیراز ، تحصیلات خود را در دانشگاه تهران آغاز کرد. وی فارغ التحصیل دانشگاه تهران با مدرک مدیریت فرهنگی است. تارخ دو پسر به نام های نیما و مانی دارد. همچنین یک شرکت تولید ریخته گری در تهران ، ایران دارد.

 

CareerTarokh بازیگری را از سال 1973 آغاز کرد. او اولین مدرسه بازیگری را در سال 1994 افتتاح کرد ،   "کارگاه بازیگری باز". فارغ التحصیلان وی جوایز بسیاری کسب کرده اند. در سال 2000 ، او مدرسه خود را به سایر مدارس بازیگری بین المللی متصل کرد و از او برای تدریس در مرکز درام فیلیندر به استرالیا دعوت شد. در آنجا دو سال تدریس کرد. وی در جشنواره های متعددی عضو شورای داوری بوده و همچنین عضو خانه سینما بوده است. وی در بسیاری از جشنواره ها در کشورهای دیگر مانند آلمان دعوت شده است. از سال 1995 ، وی یکی از چهره های تأثیرگذار در احیای هنر تئاتر در ایران به حساب می آید.

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی