اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر و تفسیر خواب کوتاه کردن مو

تعبیر و تفسیر خواب مو کوتاه و بلند برای زن

در حالتی که زنی خواب ببیند گیسوانی بلند و تروتمیز دارااست و یا این که اینکه درصورتی که گیسوانی کوتاه داشته باشد و خواب ببیند گیسوانش بلند شده‌است تعبیروتفسیر خواب وی خوب میباشد و نشان از این میباشد که وی نزد شوهر و خانواده اش عزیز و با شخصیت خواهد بود.

البته در شرایطی‌که زنی در بیداری گیسو بلند داشته باشد و در خواب ببیند موهایش کوتاه شده‌است عزت و احترام خویش را از دست می‌دهد و سبک میشود.

  • تفسیر خواب مو کوتاه و بلند برای مرد

موی و گیسوان بلند برای مردان هم آرم آبرو، شان، جاه و منزلت میباشد. البته در صورتیکه مردی با گیسو و گیسوان بلند، در خواب موهایش را کوتاه ببیند علامت بی آبروئی و یا این که حیف کردن شان و رده وجود ندارد. زیرا که طبق ترسیم و رسوم مردها موی نمی گذارند.


تعبیروتفسیر دیدن آبستن بودن و شدن خویش و دیگرافراد، دختر باکره و پسر مجرد ...

  • تفسیر خواب کوتاه کردن گیسو

در وضعیت کلی دیدن کوتاه کردن گیسو در خواب خوب وجود ندارد مگر در قوانینی مختص و استثنایی. به هر درحال حاضر در شرایطی که خواب ملاحظه کنید که گیسو سرتان را به زور کوتاه می‌کنید علامت این میباشد که عشق و علاقه تان را از دست خواهی اعطا کرد و یا این که اینکه شخصی که برای تو عزیز میباشد و بسیار دوستش دارید از خویش خواهی رنجاند. مثلا می شود به باخت در رابطه ها رمانتیک دختر و پسر اشاره نمود.

  • کارل یونگ میگوید :

    چنانچه خواب مشاهده کنید که موهایتان را کوتاه میکنید آرم این میباشد که اقتدار خویش را از دست خواهید اعطا کرد.
    در شرایطی که خواب ملاحظه کنید که کسی موهای شمارا کوتاه می‌نماید آرم این میباشد که شما حس کمبود توان میکند و ناعادلانه گزینه انتقاد قرار میگیرید.

  • تفسیر خواب کوتاه کردن موی از دید حضرت یوسف (ع)

    تراشیدن گیسو راز در خواب، آرم رهایی از ناراحتی میباشد.
    دیدن درازی گیسو رمز در خواب، آرم درازی قدمت میباشد.
    دیدن مو راز دراز در خواب، علامت سختی و عذاب معدود میباشد.
    دیدن کندن مو راز در خواب، نماد طلاق از همسر میباشد.

تعبیر و تفسیر خواب تراشیدن گیسو رمز

  • جابر مغربی میگوید :

    در شرایطی‌که زنی خواب ببیند که موهای سرش را تراشیده میباشد، نماد این میباشد که آیین و ایمان آن زن مبتلا خلل می‌شود.
    ولی در صورتی‌که مردی چنین خوابی ببیند از ناراحتی و غم نجات مییابد و در حالتی‌که بدهکار باشد بدهی اش را پرداخت خواهد کرد.
    در‌صورتی‌که فرد ثروتمندی خواب ببیند که موهای تن خویش را تراشیده میباشد آرم این میباشد که حاجتمند میگردد البته در حالتی که این خواب را فرد فقیری ببیند آرم این میباشد که ثروتمند خواهد شد.

  • اسماعیل بن اشعت میگوید :

    در‌حالتی که زنی در خواب موهای خویش را تراشیده ببیند، نماد این میباشد که شوهرش فوت خواهد کرد.
    در حالتی‌که خواب ببیند که در هنگام حج، کسی موهای راز شما‌را در بقاع مکه تراشید بدانید درصورتی که بدهکار باشید بدهی شما پرداخت میگردد و در صورتی ناراحت باشید بشاش و شادمان خواهید شد.

  • حضرت دانیال میگوید :

در‌حالتی که فرماندهی و یا این که اینکه فرد بالا مقامی خواب ببیند که موهای سرش را تراشیده میباشد استدلال بر این میباشد که آن فرد از رده خویش برکنار می‌شود.

همینطور می‌گوید : در‌صورتی‌که فردی خواب ببیند که موهای رمز خویش را با تیغ یا این که موبر زده میباشد آن فرد منفعت و سود بدست خواهد آورد.

  • امام صادق (ع) تراشیدن موی را بر 4 وجه دانسته :

    به جا آوردن حج
    عزت و رده
    هجرت رفتن
    کامیابی و فایده مندی
    امنیت

  • تعبیر و تفسیر خواب قیچی کردن گیسو

در شرایطی که زنی خواب ببیند که گیسوانش را قیچی کرده اند و یا این که اینکه شم نماید گیسوانش قیچی شده‌است تعبیروتفسیر این خواب خوب وجود ندارد و آن زن بد اسم خواهد شد و آیتم اتهام و تهمت قرار خواهد گرفت. دقت فرمایید این تعبیروتفسیر صرفا برای گیسوان قیچی گردیده صحت دارد و برای کوتاه کردن موی صحیح وجود ندارد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی