اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر خواب پیدا شدن کفش گم شده در مسجد

تعبیر خواب پیدا شدن کفش گم شده در مسجد

تعبیر خواب پیدا شدن کفش گم شده در مسجد :

در صورتی‌که در خواب دیدید که کفش خویش را گم نموده اید با دقت به اینکه کفش در خواب به زن و همسر اشاره دارااست معنا خواب این میباشد که از زن و همسر خویش غیروابسته میشوید و این طلاق قادر است به جهت جدایی باشد و یا این که مرگ همسر.

    بیشتر بخوانید : تفسیر خواب گیسو کمند مرد درخواب ، حضرت یوسف و برخاستن موی دختر امام صادق گو

امام جعفر صادق ع

در صورتی در خواب خویش کفش دیدید ، این خواب میتواند هفت معنا داشته باشد.

اولیه : معنا نخستین دیدن کفش در خواب زن میباشد و کفش به زن تفسیر می‌گردد مثلا کفش تازه نشان از زن تصاحب کردن میباشد و گم شدن کفش طلاق از همسر میباشد.

دوم : مضمون‌ دوم دیدن کفش در خواب خادم میباشد و خواسته از خادم خدمتگزار مرد و برنا میباشد.

سوم : مفهوم سوم دیدن کفش در خواب کنیزک میباشد که خدمتکاری زن و برنا میباشد.

چهارم : مضمون‌ دیگر دیدن کفش در خواب قوت و توان برای انجام امور می‌باشد.

پنجم : معنا پنجم دیدن کفش در خواب اشاره به معیشت معاش تماشاچی خواب داراست و هر چه کفش بهتر چشم خواهد شد به اندازه معیشت تماشاچی خواب بهتر خواهد بود.

ششم : معنای دیگر دیدن کفش در خواب کالا میباشد.

هفتم : معنای انتها دیدن کفش در خواب اشاره به مسافرت کردن دارااست به این دلیل که کفش منحصربه‌فرد پا میباشد و پا وسیله جنبش کردن و مهاجرت.

همینطور دیدن کفش در خواب میتواند به مردی اشاره نماید که تقسیم کننده به جا مانده میباشد.

حضرت یوسف ع

چنانچه در خواب خویش کفش را ملاحظه کنید که در پا می باشد معنای این خواب این میباشد که شما وصلت می‌کنید و در صورتیکه در خواب کفش را در از پا در آورد معنای خواب جدایی دادن زن میباشد.

آنلی بیتون

در شرایطی که در خواب خویش دیدید که کفشی پاره و آلوده دارید معنا این خواب این میباشد که شما از روی نا‌آگاهی از دیگر افراد عیب گیری میکنید و آن ها را غمگین می‌کنید و با سپری شد مقطع معاندان متعددی خواهید داشت که از شما بدشان می‌آید.

درصورتی که در خواب دیدید که کفشی تازه خریده اید مفهوم این خواب این میباشد که تغییرات خیر و خوبی در روش میباشد اما در صورتیکه کفش جدید که خریده اید پای شمارا اذیت می نماید مضمون‌ این خواب این میباشد که دور‌وبری ها به شما میخندند و شمارا از مضحک می نمایند.

در صورتی‌که در خواب خویش را دیدید که کفشی بر پا دارید که بندهایش گشوده میباشد نشان دهنده مشاجره و بحث با سایرافراد میباشد.

درصورتی که در خواب خویش دیدید که کفش های خویش را گم نموده اید مضمون‌ این خواب این میباشد که جدایی و طلاق از همسر حادثه می افتد.

در صورتی دیدید که کفش شما‌را سارق برده میباشد مفهوم اسن خواب این میباشد که در کاری زیان می‌کنید اما بهره در شغل های دیگر هم پا شما خواهد بود.

در شرایطی‌که دختری در خواب روءیت کرد که کسی از کفش های وی تمجید می نماید بایستی مواظب بشر های نو معاش خویش باشد.

ابراهیم کرمانی

در شرایطی‌که در ملاحظه کنی که کفش تازه خریده ای و آن را می پوسی مفهوم این خواب این میباشد که کنیزی می‌خری و یا این که با دختری تزویج میکنی.

در‌حالتی که کفش خویش را دیدی که سوخته میباشد این به معنای بلا میباشد و یعنی زنت را از دست میدهی.

در‌صورتی‌که در خواب دیدی که داری راه و روش می روی و ناگهان لنگه کفشت از پایت خارج آمد معنای این خواب به دور افتادن از خواهر و اخوی برای مدتی میباشد.

ابن سیرین

مضمون‌ دیدن کفش سیاه در خواب داشتن زن توانگر میباشد که بسیار قادر میباشد و می گردد روی وی در معاش اکانت کرد.

مفهوم دیدن کفش سبز داشتن و یا این که تصاحب کردن زن زاهد و با تقوا میباشد که چنین زنی می‌تواند شایسته ترین فرزندان را برای شما تربیت نماید.

مفهوم دیدن کفش قرمز در خواب این میباشد که شما یا این که زن اهل معاشرت و خوشی دارید و یا این که میگیرید.

مضمون‌ دیدن کفش رنگ زرد برای شخص مجرد به دست آوردن زن مریض میباشد و برای شخص متاهل داشتن زن مریض میباشد.

منوچهر مطیعی

مضمون‌ دیدن کفش در خواب زن میباشد و همسر و برای زنان دیدن این خواب نماد ای از معاش زناشویی میباشد و شوهر اصل کلی در‌این خواب میباشد.

در صورتی متاهل می باشید و در خواب کفش مشاهده کنید هر چه مشاهده کنید به زنتان بر می شود از نویی و کهنگی کفش و سختی و راحتی کفش برای شما به ارتباط تان با همسرتان بر می‌گردد.

چنانچه مجرد میباشید و در خواب خویش کفشی تازه را مشاهده کنید مضمون‌ این خواب تزویج کردن شماست.

دیدن کفش لنگه به لنگه در خواب برای مرد ، غیروابسته شدن از همسرش میباشد و چنانچه مجرد باشید معنا این خواب این میباشد که زنی بد اخلاق و رفتار خواهید گرفت.

در حالتی که مردی در خواب خویش ببیند که کفش پایش را می‌زند مفهوم این خواب این میباشد که با همسرش در گیر اختلاف می گردد.

در حالتی که مردی در خواب ببیند که کفشش برایش کوچک شده‌است و به پایش نمی رود مضمون‌ این خواب این میباشد که همسرش از وی درخواستی داراست که وی نمی تواند ان منظور را برآورده نماید.

در صورتیکه مردی در خواب ببیند که کفشش ترک شده‌است مضمون‌ این خواب این میباشد که زن وی به وی کارشکنی می نماید و در صورتی‌که کفش وی به قدری کهنه گردیده باشد که نتواند آن را بپوشد زنش بیمار میشود.

همگی این تعابیر برای زنان هم می باشد اما با این تفاوت که به معاش خانوادگی وی هم ربط دارااست خیر تنها شوهرش.

باکس کفش در خواب نشان دهنده مامان زن میباشد.

درصورتی که زنی در خواب بیند که پاشنه کفش وی می نماید ، شوهرش بی کار میگردد و در شرایطی که زنی در خواب بیند که کفش مردانه پوشیده میباشد مالک فرزند پسر می‌شود

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی