اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر خواب عروسک Doll dream interpretation

تعبیر خواب عروسک Doll dream interpretation

تعبیر خواب عروسک Doll dream interpretation

عروسک ها

به خواب یک عروسک نشان دهنده یک فرد یا موقعیتی که در زندگی خود را که گناه قالب و یا موافق به خواسته های خود را. با استفاده از معصومیت خود ، دیگران را به انجام کارهایی برای شما تبدیل کنید. همچنین ممکن است منعکس کننده بیدار شدن از شرایط زندگی باشد که در حال گفتگو با شخصی هستید که هرگز با شما مخالف نیست.

از طرف دیگر ، یک عروسک ممکن است تمایل خود شما به کامل بودن برای شخص دیگری را نشان دهد. احساسات در مورد رفتار خوب و کاملاً مطابقت داشتن احساس می کنید. بازیگری مانند "یک دختر کوچک کامل".

از نظر منفی ، یک عروسک ممکن است منعکس کننده انتظارات شما از افراد دیگر باشد ، زیرا شما بی گناه یا جوان هستید. احساسات نسبت به افراد دیگر به طور ساده و منفعلانه دقیقاً همان کاری را که می خواهید انجام دهید. بچه ها ممکن است در عروسک ها آرزو کنند که انتظارات والدین را از انجام کارهایی برای آنها بازتاب دهند زیرا آنها بسیار اندک هستند. با استکبار فرض کنیم شخص دیگری خیلی احمق است یا کمی فکر می کند برای خودشان فکر کند. صحبت کردن با دیگران مثل شما خیلی بی گناه است که مجبورید با هر مشکلی روبرو شوید.

خواب دیدن عروسک به زندگی ممکن است احساس تعجب را نشان دهد که شخصی منفعل یا کنترل آسان آن برای خود فکر می کند.

خواب دیدن عروسک تبدیل به یک دایناسور یا هیولا ممکن است بیانگر احساسات شما در مورد افراد منفعل یا شکایت باشد که شما را روشن می کنند. افراد نجیب و معصوم شروع به ادعای خود می کنند یا خودشان را می چسبانند. درگیری با افرادی که دوست ندارند تحت حمایت یا صحبت با آنها قرار بگیرند ، احمقانه هستند. خجالت کاملی که خیلی زیاد به خودتان فکر کرده اید با کسی.

مثال: دختر جوانی آرزو داشت عروسکش برای او معنا پیدا کند. او در خواب از عروسک ترسید و از آن متنفر بود. در بیدار شدن از زندگی ، او دوران بلوغ را پشت سر می گذارد و با مادرش مشکلی ندارد و دیگر مانند دختر کوچک رفتار نمی کند

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی