اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و جذابترین عکس های احمد حامد بازیگر

بیوگرافی و جذابترین عکس های احمد حامد بازیگر

 

فاطیما یا سیمین معتمدآریا  در تقریباً سه دهه حضور در سینما توانسته است رکورد نسبتاً قابل قبولی از خود به جای بگذارد.

آریا دارای مجوز ، که به تازگی به هیئت مدیره تئاتر سینما پیوسته است ، زندگی خانوادگی پایداری را دنبال می کند. 35 سال زندگی با همسری به نام احمد حامد ، او با کمیساریا آریا در فیلم "بهمن" بازی کرد.

معتمد آریا که این روزها کارگردانی «آبجان» را بر عهده دارد ، در یکی از گفتگوهای اخیر خود با فیلم داستان جالبی در مورد ازدواج با احمد حامد روایت کرده است. این بازیگر 35 سال پیش به فلش بک گفت: من در خانه یکی از دوستانم بودم و دیدم شوهرم در حیاط پابرهنه بازی می کند. من پرسیدم چه کسی؟ آنها گفتند که او تازه از سوئد آمده و تحصیل کرده است.

"همسر" و "نصیرالدین شاه بازیگر سینما" درباره نحوه ارائه نمایش گفتند: چند بار همدیگر را دیده ایم و بعد از دو ماه به شخصی گفتم ، شما قصد ازدواج با من را دارید؟ او گفت من باید به سوئد برگردم. گفتم بیایید برویم ، حالا بیایید یک سال با هم زندگی کنیم ، حداقل کمیته ما را نمی گیرد. اگر شما نخواهید ، ما یک سال دیگر جدا خواهیم شد.

وی ادامه داد: احمد گفت این ایده خوبی است. باید چکار کنم؟ حالا بریم پیش پدرت؟ گفتم بیا بریم او یک موتور هوندا داشت که ما سوار آن شدیم و به نیاوران آمدیم. پدر من فردی منظم و منظم بود. ناگهان مردی گیج را دید که به در نزدیک شد. من گفتم دوستم می خواهد با شما صحبت کند. گفت لطفا. احمد گفت که من آمده ام تا برای دخترت خطبه ای ایراد کنم. پدرم گفت تو پدر و مادر نداری؟ احمد گفت نه ، اما من یک مادر دارم. پدرم گفت: پس با مادرت بیا و بیا و من سرانجام با احمد ازدواج کردم و 35 سال است که با هم زندگی می کنیم.

سیمین معتمدآریا   با اشاره به دوام ازدواج گفت: "من می خواستم تابع و متحد باشم ، اما احمد دائماً مرا به استقلال تشویق می کرد." طی 35 سال شاید 15 سال در خانه نبودم و این شاید دلیل محکمی برای خانواده ما باشد.

 

بیوگرافی و جذابترین عکس های احمد حامد بازیگربیوگرافی و جذابترین عکس های احمد حامد بازیگربیوگرافی و جذابترین عکس های احمد حامد بازیگربیوگرافی و جذابترین عکس های احمد حامد بازیگربیوگرافی و جذابترین عکس های احمد حامد بازیگر

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی