اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

آنچه که باید در مورد ویروس کرونا علائم و درمان آن بدانیم coronavirus

 


ویروس کرونا چیست,ویروس کرونا در تایلند,ویروس کرونا علایم,ویروس کرونا کشنده است,ویروس کرونا نی نی سایت,ویروس کرونا جدید,ویروس کرونا در مالزی,ویروس کرونا درمان دارد,ویروس کرونا درمان,ویروس کرونا خفاش,ویروس کرونا در عربستان,ویروس کرونا چه علائمی دارد,ویروس کرونا از چه حیوانی است,ویروس کرونا گربه,ویروس کرونا در گربه,ویروس کرونا حجاج,ویروس کرونا ویروس,کرونا ویروس ppt,کرونا ویروس مرس,کرونا ویروس سگ

 

ویروس ایجاد کننده بیماری در ووهان چیست؟

این یک coronavirus جدید است - یعنی یکی از اعضای خانواده coronavirus که قبلاً با آن روبرو نشده است. مانند سایر coronaviruses ، از حیوانات نیز آمده است. بسیاری از کسانی که آلوده شده اند یا در بازار عمده فروشی غذاهای دریایی هوانا در مرکز شهر چین کار می کنند و یا اغلب آنها را خرد می کنند ، که حیوانات زنده و تازه ذبح شده را نیز می فروختند. ویروس های جدید و نگران کننده معمولاً در میزبان حیوانات سرچشمه می گیرند. ابولا و آنفولانزا مثالهایی هستند.

http://uupload.ir/files/f2xr_https_3a_2f_2fcdn.cnn.com_2fcnnnext_2fdam_2fassets_2f200108214800-coronavirus.jpg
coronaviruses دیگر وجود داشته است؟

سندرم تنفسی حاد شدید (سارس) و سندرم تنفسی خاورمیانه (مرس) هر دو در اثر ویروس ناشی از عروق کرونوی ویروس ناشی از حیوانات ایجاد می شوند. اگرچه اعتقاد بر این است که مرس از خوابگاهها به انسانها منتقل می شود ، میزبان اصلی هر دو کرونو ویروس احتمالاً خفاش ها بودند. اکنون شک و تردیدهایی وجود دارد مبنی بر اینکه احتمالاً coronavirus جدید در خفاش ها یا مارها سرچشمه گرفته است و احتمالاً از طریق یک گونه واسطه به انسان منتقل می شود. در سال 2002 ، سارس تقریباً در 37 کشور جهان کنترل نشده و باعث وحشت جهانی شد و بیش از 8000 نفر را آلوده و بیش از 750 نفر را کشت. آلوده شده اند

http://uupload.ir/files/ckyu_25china-briefing-1-videosixteenbynine3000.jpg
علائم ناشی از ویروس ووهان چیست؟

این ویروس باعث ذات الریه می شود. گزارش شده است: کسانی که بیمار شده اند از سرفه ، تب و مشکلات تنفسی رنج می برند. در موارد شدید می تواند نارسایی اندام باشد. از آنجا که این پنومونی ویروسی است ، آنتی بیوتیک ها فایده ای ندارند. داروهای ضد ویروسی که در برابر آنفولانزا داریم ، مؤثر نیست. اگر افراد در بیمارستان بستری شوند ، ممکن است از ریه ها و دیگر اعضای بدن و مایعات پشتیبانی کنند. بهبودی به قدرت سیستم ایمنی بدن آنها بستگی دارد. در حال حاضر بسیاری از کسانی که جان خود را از دست داده اند از نظر سلامتی نامناسب هستند.
گرافیک نگهبان.


آیا ویروس از یک شخص به فرد دیگر منتقل می شود؟
 

کمیسیون بهداشت ملی چین تایید انتقال انسان به انسان را تأیید کرده است. از 24 ژانویه ، مقامات چینی بیش از 1000 مورد و 41 مورد مرگ را تصدیق کردند. در هفته گذشته تعداد عفونت های تایید شده سه برابر شده و مواردی در 13 استان و همچنین شهرداری های پکن ، شانگهای ، چونگ کینگ و تیانجین یافت شده است. این ویروس همچنین در خارج از چین ، در هنگ کنگ ، ماکائو ، ژاپن ، نپال ، سنگاپور ، کره جنوبی ، تایوان ، تایلند ، ایالات متحده و ویتنام تأیید شده است. در حال حاضر هیچ موردی تأیید نشده در انگلستان مشاهده نشده است که 14 نفر آزمایش شده از نظر ویروس مثبت بوده اند. تعداد واقعی انقباض ویروس می تواند به مراتب بیشتر باشد زیرا ممکن است افرادی با علائم خفیف تشخیص داده نشده باشند. الگوبرداری توسط کارشناسان WHO در امپریال کالج لندن نشان می دهد که ممکن است 4000 مورد وجود داشته باشد ، که عدم اطمینان بین حاشیه ها بین 1000 تا 9،700 قرار دارد.
کارشناسان چقدر نگران هستند؟
 

این نگرانی ها وجود دارد که احتمال دارد coronavirus در طول تعطیلات هفتگی قمری سال نو ، که از 24 ژانویه آغاز می شود ، آغاز شود ، هنگامی که میلیون ها چینی برای جشن خود به خانه می روند ، اما این جشن ها تا حد زیادی لغو شده و ووهان و سایر شهرهای چین در آن هستند. قفل کردن در حال حاضر ، به نظر می رسد افرادی که از نظر سلامتی نامناسب هستند ، بیشترین خطر را دارند ، مثل همیشه در مورد آنفولانزا. یکی از نگرانی های اساسی شدت علائم است - به نظر می رسد برخی از افراد فقط به بیماری خفیف مبتلا می شوند در حالی که برخی دیگر به شدت بیمار می شوند. این امر ایجاد تعداد واقعی آلوده و میزان انتقال بین افراد را دشوارتر می کند. اما مقامات باید این شیوع را متوقف کنند و نگران باشند که ویروس از آنچه تاکنون به نظر می رسد قوی تر شود.

http://uupload.ir/files/60z9_012120_jl_coronavirus_feat-1028x579.jpg

  • اگر سرفه دارید ، در کدام مرحله باید به پزشک مراجعه کنید؟

مگر اینکه اخیراً به چین سفر کرده باشید یا با کسی که به ویروس آلوده شده است در تماس باشید ، باید هرگونه سرفه یا علائم سرماخوردگی را به صورت عادی درمان کنید. NHS توصیه می کند که به طور کلی نیازی به مراجعه به پزشک برای سرفه نیست ، مگر اینکه مداوم باشد یا علائم دیگری مانند درد قفسه سینه ، مشکل در تنفس یا احساس ناخوشایندی نداشته باشید.

http://uupload.ir/files/qzlk_screenshot_2020-01-26_coronavirus_-_google_search.png

چرا این از آنفولانزای طبیعی بدتر است؟

ما هنوز نمی دانیم که koronavirus جدید چقدر خطرناک است - و تا زمان ورود اطلاعات بیشتر نمی دانیم. بیست و شش مرگ از 800 مورد گزارش شده به معنای میزان مرگ و میر 3٪ است. با این حال ، این به احتمال زیاد بسیار زیاد است زیرا ممکن است استخر بزرگی از افراد آلوده به ویروس وجود داشته باشد اما علائم شدیدی را تجربه نکرده باشند که در بیمارستان بستری شوند و بنابراین در داده ها شمارش نشده است. در مقایسه ، آنفولانزای فصلی به طور معمول میزان مرگ و میر زیر 1 درصد را دارد و تصور می شود سالانه حدود 400000 مرگ و میر در سطح جهان رخ می دهد. یکی دیگر از کلیدهای ناشناخته که دانشمندان باید طی هفته های آینده ایده روشنی کسب کنند این است که کرونا ویروس چقدر مسری است. یک تفاوت اساسی در این است که بر خلاف آنفولانزا ، واکسنی برای کروناویروس جدید وجود ندارد ، به این معنی که برای اعضای آسیب پذیر جمعیت - افراد سالخورده یا افرادی که تنفسی یا ایمنی موجود دارند دشوارتر است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی