اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

25 نرم افزار مهم و کاربردی سال 2020

اینستاگرام

چیست؟ اینستاگرام به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم ها را به اشتراک بگذارید.
انتشار اولیه: 2010
چرا در این لیست قرار دارد: اینستاگرام طرز تفکر در مورد عکس ها را تغییر داده است و برای بسیاری از ما عادات غذایی مان را تغییر داده است (برای مدتی نمی توانستم شروع به خوردن شام کنم تا اینکه تصویر آن را کاملاً ضبط کردم). همچنین این کشور در طی سالها به ابزاری فوق العاده مؤثر در بازاریابی تبدیل شده است و همچنان در حال رشد است ، زیرا اکنون به 1 میلیارد کاربر در هر ماه رسیده است. من فکر می کنم دلیل محبوبیت آن هنوز هم به این دلیل است که همچنان به روشهای معنی دار تکامل می یابد . اضافه کردن مواردی مانند Stories و Boomerang در چند سال اخیر باعث شده تا احساس تازه ای به وجود بیاید و اتخاذ این ویژگی ها راهی عالی برای ادامه کاربری پایه کاربر خود است. در حالی که افراد مشهور همچنان به ما اعتقاد دارند که زندگی واقعی زندگی غیرقابل اغراق هستند تا بتوانند محصولات خود را به ما بفروشند. و بسیاری از مردم هنوز هم به طور کامل غیر مسئولانه رفتار می کنند تا بتوانند آن "عکس عالی" را ثبت کنند ، اینستاگرام هنوز یکی از ساده ترین و سرگرم کننده ترین سیستم عامل های اجتماعی در خارج از کشور است.


توییتر

چیست؟ بستر رسانه اجتماعی برای ارسال متن ، عکس و فیلم.
انتشار اولیه: 2010
چرا در این لیست قرار دارد : سیزده سال پس از اولین حضور خود ، هیچ کس چنین استدلال نمی کند که توییتر نحوه برقراری ارتباط جهان را کاملاً تغییر داده است. از بهار عربی که معترضین از توییتر نه تنها برای هماهنگی ، بلکه پیام خود را به جهانیان صدا می کنند ، به رهبران جهان مانند رئیس جمهور دونالد ترامپ ، که هم اکنون می توانند بلافاصله برای هر شخص متصل در کره زمین پیام ارسال کنند ، مشخص است که ارتباطات برقرار خواهد شد هرگز یکسان نباش گرچه توییتر نتوانسته است در سخنان خود متنفر باشد ، اما یکی از بهترین و آموزنده ترین شبکه های اجتماعی است.
فیس بوک

برنامه Facebook در آیفون.
فابیان سامر / dpa / گتی ایماژ
فیس بوک

چیست؟ رسانه اجتماعی و بستر شبکه
انتشار اولیه: 2010
چرا در این لیست قرار دارد: مانند توییتر ، نخستین فیسبوک دهه قبل را رقم زد ، اما با نزدیک به 2.5 میلیارد کاربر فعال ، تبدیل به پلت فرم برتر رسانه های اجتماعی در جهان شد. این امکان را به شما می دهد تا با دوستان قدیمی و اعضای خانواده در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید ، و با یادداشت ها ، فیلم های گربه ، درخواست های Farmville و اخبار ، چه واقعی و نه چندان زیاد ، غرق شوید. پس از رونق کوتاه MySpace ، فیس بوک رسانه های اجتماعی را با جریان اصلی محبوب کرد. با این حال ، در میان رسوایی های حفظ حریم خصوصی کاربر و هجوم اخبار جعلی ، این سیستم عامل از زمان انتخابات سال 2016 تحت نظارت جدی قرار گرفته است.
یک دهه در بررسی-اشکال
Tinder / Bumble / Grindr

آنها چیست؟ برنامه های دوستیابی ، که توسط مکانیک فیلتر ساده آنها محبوب شده است.
انتشار اولیه: 2012 (Tinder) ، 2014 (Bumble) ، Grindr (2009)
چرا آنها در لیست قرار دارند: پیش از این هرگز عمل پیدا کردن شخصی ، صرف نظر از نیازها و خواسته های شما ، به همین راحتی انجام نشده است (در مورد Tinder و Bumble) ، اگر علاقه دارید ، بر روی عکس همسر بالقوه راست بکشید. نه ، انگشت خود را به سمت چپ بکشید.) مردم از همه برنامه ها استفاده می کنند ، از سریع برنامه ها گرفته تا قرار ملاقات های گاه به گاه به دنبال روابط طولانی مدت. Grindr ، یک برنامه دوست یابی برای اولین بار در انجمن LGBTQ بود ، اولین کسی بود که اولین بار را معرفی کرد ، اما Tinder به طور عمیق صحنه دوستیابی را تغییر داد. ناگهان می توانید انتخابهای خود را تقریباً فوراً فیلتر کنید تا دقیقاً همان چیزی را که به دنبال آن می گردیدید. LOL! اگر فقط انسان ها چنین موجودات ساده ای بودند! BWAHAHAHAA !!
نقشه های گوگل / نقشه های اپل

آنها چیست؟ دو برنامه معروف / نقشه در جهان.
انتشار اولیه: 2007 (نقشه های گوگل) ، 2012 (نقشه های اپل)
چرا آنها در لیست هستند: من صادقانه سفر نمی کنم بدون استفاده از یکی از اینها. من یک حس وحشتناک از جهت گیری دارم ، تا 30 سالگی شروع به رانندگی نکردم و هنوز هم اکثر خیابان ها را با نام نمی شناسم. جدی ، من وحشتناک هستم و به اینها احتیاج دارم. اما من این برنامه ها Mapquest را به نتیجه گیری منطقی خود تبدیل کردند. اکنون می توانید بدون نیاز به دانستن دقیق مکان در کجای جهان سفر کنید. فقط دستورالعمل هایی مانند بازی GTA یا چیزی را دنبال کنید و حتی ببینید مقصد شما از خارج چگونه به نظر می رسد. اگرچه من شخصاً Google Maps را ترجیح می دهم ، از زمان راه اندازی فاجعه آمیز چند سال گذشته ، اپل مپس بسیار بهبود یافته است.
تصویر Google Maps

آخرین بروزرسانی در Google Maps تعداد گزینه های گزارش کاهش سرعت ترافیک را به هفت مورد می رساند.
تصویر صفحه از دیل اسمیت / CNET
Spotify

چیست؟ سرویس پخش موسیقی
انتشار اولیه: 2011
چرا در این لیست قرار دارد: من به یاد می آورم که Spotify در سال 2011 شروع به کار کرد. به نظر می رسید که از هیچ جایی بیرون نیامده است و بیشتر تغییر کرده است (اگر قبلاً این واژه را پیدا نکردید) صنعت موسیقی همیشه در حال تحول است. این بسیار شبیه نسخه اصلی ناپستر ، فقط قانونی ، اما هنوز هم رایگان است. برای برخی دیگر بسیار آزاد است ، همانطور که در گذشته برخی از هنرمندان مانند تیلور سویفت تمام موسیقی خود را از این سرویس بیرون کشیده اند. سرانجام سوئیفت به غول جریان بازگشت .

Spotify در زمان راه اندازی خود از یک کتابخانه عظیم 50 میلیون آهنگ لذت برد که رقبا در آن زمان رقبا را رقم زد. Spotify سرانجام باعث شد اپل در سال 2015 سرویس موسیقی خود را با نام Apple Music ایجاد کند که هم اکنون به بیش از 50 میلیون آهنگ دسترسی دارد.
spotify-دهه-بررسی-2931
آنجلا لانگ / CNET
لاغر

چیست؟ یک بستر پیام رسانی فوری
انتشار اولیه: 2013
چرا در این لیست قرار دارد: چه چیزی Slack را با یک میلیارد مشتری دیگر IM در 25 سال گذشته فرق می کند؟ این بیشتر ادغام آن با برنامه های دیگر و روشی است که می تواند به عنوان هسته ای برای هر اتفاقی که در کار شما رخ می دهد احساس کند. این روزها نوعی تقلب است که من صبح اول باز می کنم: Slack یا ایمیل. Slack مانند ایمیل است ، قسمت 2.

اما ، فقط برای کار مفید نیست. از آنجا که زندگی خانوادگی شلوغ تر می شود ، خانواده ها از Slack برای برقراری ارتباط استفاده می کنند که عجیب است اما به طرز عجیبی نیز جذاب است زیرا خانواده خودم شروع به رشد می کنند. اما مانند هر ابزاری ، نحوه استفاده از آن مشخص می شود - بحث در مورد اینکه آیا Slack باعث افزایش تولید یا مختل شدن بهره وری می شود ادامه می یابد.
gettyimages-1172702815

آیا Uber می تواند به وضعیت فوق برنامه برسد؟
دنیس شارلت / AFP از طریق گتی ایماژ
Uber / Lyft

آنها چیست؟ یک تلفن دلخواه را از طریق تلفن خود به محل دقیق خود سفارش دهید و به طور خودکار از طریق کارت اعتباری خود پرداخت کنید.
انتشار اولیه: 2011 (Uber) ، 2012 (Lyft)
چرا آنها در این لیست قرار دارند: من به یاد دارم چهار سال پیش وقتی دختر 16 ساله من در سان فرانسیسکو از مینیاپولیس از من دیدن کرد. او هرگز از Uber نشنیده بود ، و همه چیز او را بیرون کشید. در حال حاضر ، من فکر نمی کنم که او تصور کند که به هر روش دیگری سفر کند. البته راحتی بدون هزینه هم نیامده است. هر دو Uber و Lyft عالی با دعوا در مورد تجاوزات جنسی ادعا شده توسط رانندگان روبرو شده اند ، شهرهای مختلف دنیا سعی در تنظیم آنها دارند و رانندگان برای پرداخت هزینه بهتر مبارزه کرده اند . و در حالی که تمام اتومبیل های اضافی موجود در خیابان می توانند ترافیک در شهرها را خفه کنند ، هیچ منکر اثری که این برنامه ها در نحوه سفر داشته اند ، وجود ندارد.
ونمو

چیست؟ به شما امکان می دهد دیجیتال را به افراد دیگر پرداخت کنید.
انتشار اولیه: 2012
چرا در این لیست قرار دارد: من به عنوان فردی که بندرت پول نقد در اختیار دارد ، هرگز نمی توانم سهم خود را هنگام صرف شام با گروهی از دوستان به راحتی بپردازم. به همین دلیل Venmo و برنامه های دیگر مانند آن خدادادی بوده اند - با آنها دائماً مانند یک ضرب و شتم احساس نمی کنم. شما می توانید برای دوستانی مانند بلیط فیلم هزینه های خود را بپردازید ، و اکنون آنها بهانه صفر دارند که حتی قبل از شروع فیلم ، به شما حق پرداخت نمی دهند! ما دیگه بی خطر نیستیم!
uber-دهه-بررسی-2953
آنجلا لانگ / CNET
پرندگان عصبانی

چیست؟ بازی ای که در تلاش برای کشتن خوک ها پرندگان را در سازه ها راه اندازی می کنید
انتشار اولیه: 2009
چرا در این لیست قرار دارد: در روزهای ابتدایی خود ، Angry Birds خیلی محبوب بود ، من خودم را متقاعد کردم که مجبور شدم آن را دوست داشته باشم. درنهایت ، وقتی آن را بازی کردم ، این کار را نکردم ، اما تأثیر آن در انتظارات از محبوب بودن بازی موبایل ، بی سابقه است. بعداً دو فیلم و نسخه های زیادی از بازی بعد ، Angry Birds هنوز یک حق رای دادن بسیار محبوب است و با بارها تکامل یافته است ، که اخیراً با Angry Birds AR انجام شده است. باز هم ، نه فنجان چای من ، اما بسیاری هنوز هم از خوردن جرعه لذت می برند.
Candy Crush Saga

چیست؟ بازی سه بازی پازل.
انتشار اولیه: 2012
چرا در این لیست قرار دارد: من می دانستم وقتی همسر من ، که یک بازیگر نیست ، نه‌تنها نتوانست آنرا کنار بگذارد ، بلکه پول خود را برای بازی کردن خرج کرد. شش سال طول کشید تا سرانجام به دو نقطه منتقل شود. من هرگز Candy Crush Saga بازی نکرده ام و احتمالاً اینطور نیست - تصاویر فقط برای من خیلی ساخارین است - اما این یکی از محبوب ترین بازی های سازگار با کاشی در تمام دوران است. شما می توانید به سرعت آن را انتخاب کنید ، یک مکانیک گیم پلی رضایت بخش دارد و این کاری است که می توانید هنگام گوش دادن به کتابها انجام دهید (برای زن دادن به همسر من). با وجود سقوط او ، محبوبیت کلی این بازی هیچ نشانه ای از از بین رفتن نشان نداده است.
عصبانیت-دهه-بررسی-2837
آنجلا لانگ / CNET
پوکمون برو

چیست؟ اولین بازی بزرگ AR مستقر در جهان Pokémon
انتشار اولیه: 2016
چرا در لیست قرار دارد: وقتی در سال 2016 منتشر شد این یک پدیده بود. من سعی کردم از خانه خود بازی کنم ، اما در همسایگی کوچک حومه شهرم چیزی برای یافتن پیدا نکردم ، بنابراین من به سرعت خودم را تسلیم کردم چون خیلی خودم آگاه بودم که بازی کنم در شهر. این بازی سرانجام بیشتر پایه های بازی خود را از دست داد ، اما با وجود عبور از 1 میلیارد بار در اوایل سال جاری باز هم بسیار محبوب است. فرمول موفقیت آن ساده بود: یک حق رای دادن در حال حاضر موفق را با فناوری جدید با پیوندهای اجتماعی سنگین ترکیب کنید. خیلی خوب کار کرده
تاک

چیست؟ پلت فرم ویدیویی که به شما امکان می دهد تا فیلم ها تا شش ثانیه فیلم بسازید و به اشتراک بگذارید
انتشار اولیه: 2013
چرا در این لیست قرار دارد: پس از یک شروع هیجان انگیز در سال 2012 ، Vine در سال 2016 در میان رشد فزاینده ، به ویژه از اینستاگرام ، توسط صاحب آن ، توییتر متوقف شد. اما در طول زندگی ، Vine به سرعت برنامه ویدیویی با فرم کوتاه را محبوب کرد. این امکان را به شما داد که فیلم های شش ثانیه ای تهیه کنید و بلافاصله آنها را ارسال کنید ، که (در آن زمان) یکی از جالبترین مواردی بود که تا به حال در یک برنامه دیده ام. من درست کار می کنم ، با بعضی از تکنیک های عجیب و غریب ، در حال تجربه کردن دیگران و تلاش برای توسعه مهارت های داستان پردازی هستم. مانند اکثر چیزها ، من بعد از چند ماه به پایان رسیدم و آماده ادامه حرکت شدم ، اما وین همچنان به عنوان یک ضربه شناخته شد که منجر به تولد پسر عموی تکاملی آن ، TikTok شد.
flappy-Birds-family.png
پرنده شل و ول

چیست؟ یک بازی موبایل فوق العاده دشوار که دیگر به شکل اصلی خود وجود ندارد.
انتشار اولیه: 2013
چرا در لیست قرار دارد: به یاد داشته باشید چه زمانی این بازی بیشترین بارگیری در فروشگاه برنامه بود؟ این مکان در سال 2014 حدود یک ماه در سال 2014 برگزار شد قبل از آنکه ناگهان توسعه دهنده آن آن را از بین ببرد. او گفت آنقدر اعتیاد آور است که بخاطر اینکه تعداد زیادی از افراد قلاب شوند ، خوابش را از دست می داد. این دیوانه وار و سخت بود و چیزی که بیش از چند دقیقه نمی توانستم آن را معده کنم. و شهرت آن همچنان ادامه داشت ، حتی پس از حذف آن - مردم در تلاش بودند (ناموفق) برای فروش تلفن هایی که هنوز هم بازی در ای بی داشتند با قیمت 100000 دلار به فروش برسانند .
پیام رسان فیس بوک / WhatsApp

آنها چیست؟ دو سیستم عامل گپ بسیار محبوب
انتشار اولیه: 2011 (مسنجر فیس بوک) ، WhatsApp (2009)
چرا آنها در این لیست قرار دارند: هر دو محصول فیس بوک هستند و در واقع همان کار را انجام می دهند ، هر چند متفاوت است. فیس بوک در سال 2011 مسنجر را از برنامه فیسبوک جدا کرد و این کار را خودش کرد. این روش فوق العاده محبوب و راه ارجح برای برقراری ارتباط برای بسیاری از افراد است ، به خصوص اگر در فیس بوک هستید اما شماره کسی را ندارید یا می خواهید از پیام کوتاه خودداری کنید.

WhatsApp نسخه سبکتر است که از داده های کمتری استفاده می کند و پیام های آن را end-end (کاربر به کاربر) رمزگذاری می کند ، که از راه حل مسنجر برای ارسال پیام به سرور قبل از ارسال به گیرنده ایمن تر است. همچنین به خصوص در کشورهای آسیایی بسیار محبوب است.
netflix-دهه-بررسی-2888
آنجلا لانگ / CNET
نتفلیکس

آنچه در آن است : یک برنامه پخش ویدیویی ، با محوریت محتوای اصلی.
انتشار اولیه: 2010
چرا در لیست قرار دارد : Netflix نرم افزار برتر پخش کننده ویدیو است. با استفاده از آن ، به تعداد فزاینده ای از فیلم ها و سریال های اصلی Netflix مانند Stranger Things و Narcos دسترسی پیدا می کنید . برنامه های iOS و Android به شما امکان می دهند بیشتر نمایش ها یا فیلم ها را بر روی تلفن خود بارگیری کنید. علیرغم رقابت سنگین و رو به رشد ، Netflix هنوز هم برنامه پخش جریانی است که با استفاده از آن اندازه گیری می شود. حداقل فعلاً
اسنپ ​​چت

چیست؟ یک برنامه پیام رسان و اجتماعی که در آن فیلم ها و پیام ها پس از مدتی ناپدید می شوند.
انتشار اولیه: 2011
چرا در این لیست قرار دارد: Snapchat در سال 2011 راه اندازی شد ، اما محبوبیت آن بین سالهای 2013 تا 2015 به استراتوسفر وارد شد ، پس از افزودن به اشتراک گذاری ویدیو ، Snapchat Stories ، پیام کوتاه متنی و (مهمتر از همه) ویژگی استفراغ رنگین کمان. این امکان را برای افراد فراهم می کند که فیلم های کوتاه ارسال کنند که منقضی می شوند و "برای همیشه از بین می روند" پس از مدت زمان مشخصی. باید اعتراف کنم ، به عنوان یک آدمک با مزاحم قدیمی ، هرگز جذابیت ساخت فیلم یا نوشتن متن را ندیدم که بعد از مدتی ناپدید شوند ، اما این فقط من است. من حدس می زنم که قلباً یک احتکارگر هستم و می خواهم هر کاری را که می کنم برای همیشه در دسترس داشته باشم.
youtube-music-app-no-gfx0
YouTube

چیست؟ برنامه ویدیویی که به هر کسی امکان می دهد فیلم ها را ارسال کند و آنها را تماشا کند.
انتشار اولیه: 2007
چرا در این لیست قرار دارد: از طریق ارسال ویدئوهای ویروسی گرفته تا کلیپ های اصلی تولید شده توسط "YouTubers" ، YouTube نحوه استفاده از رسانه ها را تغییر داده است. "دیگر بهانه ای نیست که اگر در خواب یکی از آنها را بشناسید ، فیلمساز نباشید. به شما ، خود!).

من همیشه از آن استفاده می کنم و با سرویس اشتراک ماهیانه YouTube که تبلیغات را حذف می کند و به من امکان می دهد فیلم ها را در پس زمینه بازی کنم ، می توانم در پس زمینه به صدای YouTube گوش کنم. به همین دلیل تنها شایسته است که در اینجا گنجانده شود ، و من متعجب هستم که برنامه های ویدیویی بیشتر این ویژگی را اضافه نکرده اند. در چند سال گذشته ، با افزایش تعداد فیلم های با اطلاعات ناسازگار و نژادپرستی ، این بستر مورد انتقاد قرار گرفته است . با این وجود تعداد کاربران آن به بیش از 1 میلیارد نفر رسیده است و هیچ نشانه ای از کند شدن نشان نمی دهد.
Google Pay / Apple Pay

آنها چیست؟ برنامه های پرداخت موبایل که فقط با استفاده از تلفن ، رایانه لوحی یا ساعت هوشمند خود می توانید به صورت خرده فروشی یا آنلاین پرداخت کنید.
نسخه اولیه: 2015 (Google Pay) ، 2014 (Apple Pay)
چرا آنها در این لیست قرار دارند: چند سال به نظر می رسید که بتوانید با تلفن خود هزینه های خود را بپردازید ، چنین مفهومی جدید به نظر می رسید ، اما اکنون این روش ارجح من برای پرداخت است و معمولاً یکپارچه عمل می کند. به نظر می رسد مانند یک چیز کوچک است ، اما من همیشه به دنبال آن آرم Apple Pay هستم. این فقط یک سطح فوق العاده راحتی است که من واقعاً از آن قدردانی می کنم.
apple-pay-logo-1
آنجلا لانگ / CNET
دستیار Google / Siri / Alexa

آنها چیست؟ دستیاران صوتی برتر در بازار.
نسخه اولیه: 2010 (سیری) ، 2016 (دستیار گوگل) ، 2014 (الکسا)
چرا آنها در این لیست قرار دارند: سیری اولین دستیار صوتی بزرگ بود که اولین بار در سال 2011 آغاز به کار کرد ، اما گزینه های دیگر که در پی آن بودند از آن پیشی گرفتند. (به ویژه دستیار Google ، باهوش تر و شهودی تر است.) من از یک HomePod اپل با Siri استفاده می کنم و دائما از این واقعیت که Siri باهوش تر نیست ناامید نیستم. امیدوارم به زودی تغییر کند . گفتن "سلام ، سیری" برای هر دستور سریع پیر می شود.

یادآوری این نکته مهم است که به همان اندازه که این فناوری همچنان هیجان انگیز است ، واقعیت ساده این است که دستیاران صوتی شما را ضبط می کنند و در نتیجه ، گوگل ، اپل و آمازون (با الکسا) هم اکنون یا گوش شنوایی انسان را متوقف کرده اند. برای شما در "حریم خصوصی" خانه خود یا به شما امکان می دهد از این ضبط خودداری کنید. هرچند هنوز هم جای تعجب ندارد.
آمازون

چیست؟ برنامه بزرگترین خرده فروش آنلاین جهان.
چرا در این لیست قرار دارد: اگر فرزند کمکی را بدون کمک برنامه آمازون بزرگ کرده اید ، در کتاب من خدائی هستید. من از سال 2000 که اولین بار DVD را خریداری کرده ام ، از آمازون استفاده کرده ام. ماتریس یا شاید X-Men ؟ احتمالاً پیمایش نینجا ؟ من مطمئن نیستم ، اما من از آن زمان متوقف نشده ام ، و به احتمال زیاد به زودی هیچ وقت نخواهم رسید. اکنون ، با یک برنامه حتی ساده تر و سریع تر است - آنقدر سریع که حتی نیازی به اضافه کردن یک کار به لیست کارهای خود ندارم. هنگامی که من یک کودک نوپا بدون همکاری با یک کودک 1 ساله را انجام می دهم که تمام تلاش خود را برای پریدن سر اول از یک نیمکت انجام می دهد ، توانایی 15 ثانیه گرفتن از گرفتن بچه های غواصی به منظور سفارش ویتامین های جدید بسیار زیاد است - این زندگی من را رقم می زند. خیلی راحت تر
اسکایپ / صورت / زوم

آنها چیست؟ تماسهای تلفنی مبتنی بر ویدیو در زمان واقعی
انتشار اولیه: 2009 (اسکایپ) ، 2010 (Facetime)
چرا آنها در این لیست قرار دارند: این همان آینده علمی-تخیلی تلفن های علمی تخیلی است که حتی بهتر از آن چیزی است که هر فیلم علمی تخیلی می توانست پیش بینی کند ، بدیهی است که هیچ یک از آنها پیش بینی ظهور تلفن های هوشمند را نمی کردند. من از آن زیاد استفاده نمی کنم ، اما زمان هایی که انجام می دهم خاص هستند ، مثل این که من از بچه هایم دور هستم و می خواهم چهره های آنها را ببینم. این طور نیست که شما در جتسونز ببینید ، اما این واقعیت که من می توانم پسرانم را وقتی که از کار خود دور هستم یا حتی یک همکار هزار مایل دورتر می توانم ببینم ، شگفت آور است.
ios-13-facetime- تصحیح توجه

ترفند جدید FaceTime باعث می شود که به دوربین خیره شوید.
جیسون سیپریان / CNET
Fortnite

چیست؟ بازی ای که جان فرزند / خواهرزاده / پسر عموی شما را به دست گرفت
انتشار اولیه: 2017
چرا در این لیست قرار دارد: Fortnite تا به حال در برخی از بازی ها ، در صورت وجود ، چند نوع تأثیر فرهنگی داشته است. از کل شگفت انگیز رقص Fortnite گرفته تا این واقعیت که برنده جام جهانی Fortnite 3 میلیون دلار اهدا شد ، Fortnite یک شوالیه بزرگ فرهنگ پاپ بزرگ و غیرقابل توقف است که هیچ نشانی از کاهش سرعت نشان نمی دهد.

تا زمانی که توسعه دهندگان با انجام کارهایی مانند پایان دادن به آن ، بازی را تازه نگه دارند ، محبوبیت آن باید برای مدتی ادامه یابد.
Uber Eats / Postmates / Grubhub / DoorDash

آنها چیست؟ برای تحویل غذا سفارش دهید ، حتی اگر رستوران مورد نظر خود را تحویل ندهد.
انتشار اولیه: 2015 (Uber Eats) ، 2011 (ارسال کنندگان پست) ، 2009 (Grubhub) ، 2013 (DoorDash)
چرا آنها در این لیست قرار دارند: من ناامیدی از میل به غذا از یکی از رستوران های مورد علاقه من و دیدن نشان "بدون تحویل" آن را به یاد می آورم. که اکنون مانند چیزی از گذشته دور احساس می شود. مطمئناً ، خوردن تمام وقت ارزان یا همیشه سالم نیست ، اما من دوست دارم که این گزینه را داشته باشم. اگر من می خواهم یک ناهار کباب بخورم ، اما 20 دقیقه دیگر وقت آن را ندارم ، راحت است که بدانم افرادی در آنجا هستند که فکر نمی کنند این کار را برای من انجام دهند ... برای یک قیمت.
01-google-photos-update-september-live-album-نمایش پرده ای
سارا توو / CNET
Google Photos

چیست؟ برنامه ذخیره سازی عکس برای Android و iOS.
انتشار اولیه: 2015
چرا در لیست قرار دارد: تصور می کنم سوال بزرگ شما این است که چرا Google Photos این لیست را ایجاد کرده است و نه برنامه Photos و iCloud در iOS؟ خوب ، به همان خوبی که برنامه Photos در iOS است - و اخیراً قطعاً بهبود یافته است - این برنامه با Android سازگار نیست. Google Photos اما در Android و iOS کار می کند. همچنین از حافظه ابری بیشتری نسبت به iCloud برخوردار است ، و ویژگی جستجوی آن استحکام و مفیدتر است. شما می توانید کلماتی را جستجو کنید که در یک تصویر یا حتی با ضمایر ظاهر می شود - فقط در صورتی که می خواهید تصاویر کودک دوستتان را پیدا کنید ، اما وقتی آنها را گرفتید ، به خاطر نمی آورید.
 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی