اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

10 پیج محبوب اینستاگرام در جهان

 

10 پیج محبوب اینستاگرام در جهان

حساب رسمی اینستاگرام محبوب ترین حساب جهان با 332 میلیون دنبال کننده است. بیشترین شخص مشهور یا مشهور ، کریستیانو رونالدو با 202 میلیون دنبال کننده است.

اینستاگرام دارای 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه و 500 میلیون بازدید کننده فعال روزانه است که آن را به ششمین برنامه محبوب رسانه های اجتماعی در جهان تبدیل می کند. اما در بین 1 میلیارد نفری که از اینستاگرام استفاده می کند ، محبوب ترین کاربر کیست؟ ممکن است شما فرض کنید این یک شخص مشهور یا یک مدل است ، اما حقیقت ممکن است شما را غافلگیر کند!

 

 

چه کسی بیشترین کسی را در اینستاگرام دنبال می کند؟

حساب رسمی اینستاگرام محبوب ترین حساب جهان با 332 میلیون دنبال کننده است. بیشترین شخص مشهور یا مشهور ، کریستیانو رونالدو با 202 میلیون دنبال کننده است.

اینستاگرام دارای 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه و 500 میلیون بازدید کننده فعال روزانه است که آن را به ششمین برنامه محبوب رسانه های اجتماعی در جهان تبدیل می کند. اما در بین 1 میلیارد نفری که از اینستاگرام استفاده می کند ، محبوب ترین کاربر کیست؟ ممکن است شما فرض کنید این یک شخص مشهور یا یک مدل است ، اما حقیقت ممکن است شما را غافلگیر کند!

بیشترین موارد دنبال کردن حسابهای Instagram

این که آیا شما به دنبال دنبال کردن محبوب ترین سازندگان برای سرگرمی هستید یا به دنبال به دست آوردن برخی از نکات آنها برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر هستید ، این لیست یکی از فروشگاه های متوقف کننده شما برای محبوب ترین اکانت های اینستاگرام است.

محبوب ترین حساب در اینستاگرام ... Instagram
 


تعجب! اینستاگرام با 332 میلیون دنبال کننده بیشترین حساب را در سیستم عامل خود دارد و دلیل این امر در واقع بسیار جالب است. محتوای آنها در درجه اول روی برجسته سازی خالقان ، هنرمندان ، افراد مشهور و سایر کاربران اینستاگرام متمرکز است که در حال ایجاد محتوای جذاب و جذاب در برنامه هستند. یک نقطه برجسته از اینستاگرام رسمی می تواند هر کسی را به سمت ستاره شدن فوری بفرستد.

توجه: به منظور اهداف این مقاله ، ما اینستاگرام را از لیست رسمی 10 نفره ما خارج نمی کنیم اما می خواستیم به دنبال جمع آوری آنها بر روی سیستم عامل خود ، تعداد گسترده ای را تشخیص دهیم! ده نفر برتر ما از افراد مشهور و مارک های مرتبط با اینستاگرام خارج شد.

1. کریستیانو رونالدو - 202 میلیون دنبال کننده
 

 

با توجه به اینکه fútbol محبوب ترین ورزش در جهان است ، جای تعجب نیست که کریستیانو رونالدو مهاجم یوونتوس و عضو تیم ملی پرتغال بیشترین دنبال کننده اینستاگرام در این برنامه هستند. حساب وی در درجه اول به نکات برجسته عکس از بازی ها و عکس های خانواده اش متمرکز شده است.

2. آریانا گراند - 174 میلیون دنبال کننده

 


ستاره سابق نیکلودئون به آیکون پاپ بین المللی تبدیل شد ، آریانا گراند عنوان زن دنباله دار را در اینستاگرام خود نگه می دارد. این هنرمند ضبط شده پنج بار پلاتین غالباً از سکوی خود استفاده می کند تا نسخه های موزیکال آینده اش را اذیت کند و به طرفداران خود دسترسی منحصر به فرد به دنیای پشت صحنه یک احساس موسیقی جهانی می دهد.

3. دواین جانسون - 171 میلیون دنبال کننده
 


Dwayne "The Rock" جانسون از آغاز فعالیت خود به عنوان یک کشتی گیر حرفه ای در WWE تا یک از بالاترین ستاره های فاحش بوکس آفیس در تمام دوران ، حرفه ای طولانی و برجسته ای داشته است. جای تعجب نیست که این برنده عزیز هالیوود و برنده جالب توجه 2019 بیش از 171 میلیون دنبال کننده داشته باشد.

4. سلنا گومز - 168 میلیون دنبال کننده
 


سلنا گومز با نام بیلبورد زن سال گذشته در سال 2017 ، از روزهای حضور در کانال دیزنی کند نشده است. او برای حرفه موسیقی انفرادی خود جوایز متعددی کسب کرده و اخیراً تولید نمایش هایی را برای نتفلیکس آغاز کرده است. این سرگرمی با تهدیدهای سه گانه از فید اجتماعی خود برای برقراری ارتباط با طرفداران استفاده می کند و از آنها تشکر می کند که همیشه در کنار او چسبیده اند.

5. کایلی جنر - 161 میلیون دنبال کننده

 


بنیانگذار و صاحب شرکت آرایشی و بهداشتی Kylie Cosmetics ، کایلی جنر رسما جوانترین میلیاردر خود ساخته جهان در مارس سال 2019 بود. گرچه او از طریق ظاهر های خود در Keeping Up with the Kardashians محبوبیت خود را بدست آورد ، اما کایل از آن زمان نام خود را به عنوان یک مغول زیبایی و کارآفرین.

6. کیم کارداشیان - 159 میلیون دنبال کننده
 


ستاره تلویزیونی ، مغول زیبایی و کارآفرین کیم کارداشیان غربی یکی از مشهورترین چهره های مشهور زمان ما است. این که آیا این به روزرسانی در مورد یک خط زیبایی در آینده را به اشتراک می گذارد یا بینش در زمینه فعالیت های وکالت را به اشتراک می گذارد ، کیم به دلیل به اشتراک گذاشتن همه چیز درباره زندگی خود با طرفداران پر طرفدارش شناخته شده است.

7. لئو مسی - 142 میلیون دنبال کننده

 


شش بار برنده جوایز بهترین بازیکن FIFA برای مردان و قهرمان بارسلونا ، لئو مسی دومین ورزشکاری است که در اینستاگرام ها ده دنباله برتر را شکست. او پردرآمدترین ورزشکار حرفه ای جهان و پدر سه فرزند است. مسی بیشتر اوقات را در اینستاگرام برای نمایش عکس های برجسته و تصاویر خانواده اش می گذراند.

8. بیانسه - 140 میلیون دنبال کننده

 


بیانسه که یک جانباز صنعت موسیقی برای 25 سال گذشته است ، یکی از بهترین مجریان و کارآفرینان شناخته شده جهان است. او بین حرفه انفرادی و کارش با Destiny's Child ، بیش از 160 میلیون رکورد به فروش رسانده است ، و او را به یکی از پرفروش ترین هنرمندان موسیقی در تمام دوران تبدیل کرده است. آنها او را به هیچ وجه ملکه B نمی نامند!

9. نیمار - 133 میلیون دنبال کننده
 

 

نیمار سومین ستاره فوتبالی است که در لیست ما قرار دارد. نیمار سومین ورزشکار پردرآمد جهان است و در سال 2017 به عنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد مجله تایم جهان شناخته شد. وقتی او برای پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل بازی نمی کند ، در حال ارسال عکس هایی از زندگی خود و در اینستاگرام خود سفر می کند.

10. National Geographic - 131 میلیون دنبال کننده
 


حساب رسمی اینستاگرام نشنال جئوگرافیک که در سال 1888 تأسیس شد ، اثبات می کند که سگهای قدیمی می توانند ترفندهای جدیدی یاد بگیرند. این انتشارات برنده جایزه از پلت فرم دیجیتال خود برای نشان دادن عکاسی در سطح جهانی از کارمندان خود استفاده می کند. با به اشتراک گذاشتن جهان از دیدگاه نشنال جئوگرافیک ، جای تعجب نیست که آنها بیش از 131 میلیون دنبال کننده در طول سال ها جمع کرده اند.

سایر حساب های معروف اینستاگرام

اگرچه لیست ما تنها نکات برجسته ای را برای ده نفر برتر ارائه می داد ، اما می دانستیم که می خواهیم چند مورد دیگر به شما ارائه دهیم! در اینجا شماره های 11 تا 20 برای بیشترین حساب های Instagram در 2020 وجود دارد.

# 11 - جاستین بیبر / 127 میلیون شماره 16 - خلو کارداشیان / 104 میلیون
# 12 - تیلور سویفت / 126 میلیون # 17 مایلی سایرس - / 103 میلیون
# 13 - کندال جنر / 122 میلیون شماره 18 - نایک / 100 میلیون
شماره 14 - جنیفر لوپز / 113 میلیون # 19 - کتی پری / 89 میلیون
شماره 15 - نیکی میناژ / 110 میلیون # 20 - کورتنی کارداشیان / 86 میلیون

متوجه یک روند؟ معروف ترین حساب های اینستاگرام متعلق به افراد مشهور و مارک های عظیم است. این تأثیرگذاران وقتی صحبت از شهرت و ساخت یک برند شخصی می شود ، بازی را تغییر داده اند.

دریابید که مارک شما چگونه می تواند از قدرت تأثیرگذار بهره ببرد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی