اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

چرا خانم ها ریش بلند مردانه را ترجیح می دهند؟

چرا خانم ها ریش بلند مردانه را ترجیح می دهند؟

چرا خانم ها ریش بلند مردانه را ترجیح می دهند؟

مد ریش بلند اخیراً در میان مردان جوان شیوع یافته است ، و آنها و زنان نیز چیزی زیبا و متمایز در آن پیدا کرده اند ، اما این مطالعه در مورد این موضوع چه یافته است؟

نتایج یک مطالعه جدید منتشر شده در Journal of Evolutionary Biology نشان داد که مردان جوان ریش به عنوان منبع جذابیت زنان ، همراه با بی حوصلگی و خستگی ناشی از اصلاح مکرر ، رشد می کنند.

در جایی که محققان براساس این مطالعه متذکر شده اند که زنان بیشتر جذب مردانی می شوند که ریش دارند و رابطه آنها با آنها بیشتر از مردان جوانی است که ریش نمی آورند.

دانشمندان همیشه در مورد آنچه زنان را به سمت مردان جذب می کند اشتباه گرفته اند. طبق مطالعات مختلف ، مردانی که دارای ویژگی های مردانه صورت مانند فک پهن هستند ، بیشتر در زنان جذاب هستند ، اما در کوتاه مدت نیز از این نظر جذاب هستند. ویژگی های مردانه کمتر به دلیل ویژگی های حساسیت و حساسیت آنها بیشتر از دیگران برای طولانی مدت است.

اما آیا موضوع مربوط به ریش است؟ برای پاسخ به این سوال ، محققان 36 مرد را هدف قرار دادند و در چهار مرحله از آنها عکس گرفتند:

  1. مرحله اول: بلافاصله پس از تراشیدن ریش
  2. مرحله دوم پنج روز ریش تراشیدن است و در اینجا موها در منطقه ظاهر می شوند
  3. مرحله سوم ده روز پس از اصلاح
  4. مرحله چهارم ، یعنی بعد از چهار هفته اصلاح و اینجا ریش بلند شده است.

سپس محققان از 8520 زن درباره مردان موجود در عکس ها س askedال کردند و جذابیت آنها را چه در کوتاه مدت و چه در طولانی مدت ارزیابی کردند.

محققان دریافتند که مردان با ویژگی های کاملا مردانه در کنار زنان بدون ریش از جذابیت کمتری برای زنان برخوردار هستند در حالی که مردان با ریش لاغر یا بلند نسبت به زنان بدون ریش یا ریش های ضخیم و بسیار بلند برای زنان جذابیت بیشتری دارند. .

اما نتایج هنگامی تغییر یافت که موضوع به روابط طولانی و کوتاه رسید و محققان دریافتند که زنان تمایل دارند با مردانی که ریشی بسیار بلند و ضخیم دارند روابط طولانی مدت داشته باشند ، از طرف دیگر مردان دیگر برای روابط گاه به گاه جذاب تلقی می شوند.

این زنان اظهار داشتند که ریش قادر است ویژگی های صورت ، به ویژه مواردی که زیبا نیستند را پنهان کند ، به طوری که آنها همیشه به مرد نگاه می کنند زیبا و این ممکن است دلیل علاقه زنان به این ریش باشد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی