اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل برای همیشه

قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل برای همیشه

 

 

برای متوقف کردن پیام های تبلیغاتی ، همه اپراتورها از کد مشترکی پشتیبانی می کنند که می توانید با استفاده از آن همه پیام های تبلیغاتی و محرمانه را لغو و از سر بگیرید. اگر می توانید از مراحل زیر برای قطع پیام های تبلیغاتی استفاده کنید ؛

1- "# 800 *" یا "800 ستاره مربع" را بر روی تلفن خود شروع کرده و دکمه را فشار دهید.

2- در پاسخ ، منویی دریافت کرد که شامل 3 گزینه زیر است.

        مشاهده خدمات فعال
        خدمات فسخ مبتنی بر محتوا
        پیام پیام تبلیغاتی

گزینه اول ؛ نمایش برای سرورهای شما که دارای محتوا هستند - اینها خدماتی هستند که از طریق پیام شما هزینه شما را کاهش می دهند.

گزینه دوم ؛ برای غیرفعال کردن سرویس های فعال ذکر شده در بالا وجود ندارد. این به این معنی است که می توانید از گزینه (گزینه 2) برای قطع ارتباط سرویس هایی که می توانند از شارژ کمتری استفاده کنند ، استفاده کنید.

گزینه سه ؛ برای پیام های تبلیغاتی متناوب که بیشتر از مرکز پیام مانند (100012346 و 2000012345) و اعداد از این دست است. و دیگر از طریق پیامک از این شماره ها بازدید نخواهید کرد.

توجه: طبق گفته اپراتورها ، این اقدام اخلال در پیام های بانکی نبوده است

 

نحوه قطع پیام کوتاه همراه اول

معاون نظارت و اجرای مقررات نظارتی اعلام کرد مشترک تلفن همراه در صورت عدم تمایل به ارسال پیام های تبلیغاتی ، درخواست تبلیغات می کند. با رعایت این آیین نامه و به منظور ایجاد تولید کننده و کار دائمی در زمینه ارسال پیام های تبلیغاتی با رضایت مشتری ، سیستمی در اپراتورها طراحی شده است که در صورت عدم تمایل به ارسال پیام تبلیغاتی شماره برای اولین بار ارسال می شود " 8 "و یا با شماره گیری دستور شماره 8999 تبلیغ کنید * همچنین می توانید با شماره 9991 تماس گرفته و درخواست خود را بیان کنید. همچنین در صورت تمایل مشترک می تواند با ارسال شماره "2" به شماره 8999 پیامک تبلیغاتی را مجددا فعال کند.
 

نحوه قطع پیام کوتاه تبلیغاتی ایرانسل

معاون نظارت و اجرای مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد مشترک اپراتور تلفن همراه دوم (ایرانسل) اعلام کرد: در حال حاضر مشترک ایرانسل فقط پیام های اطلاعاتی در مورد خدمات این اپراتور می دهد که در صورت عدم تمایل ، همچنین می توانید شماره "2" را به 5115 ارسال کنید تا این سرویس را برای آنها لغو کند.

پیامک های مزاحم روزمره

هزینه ارسال پیام کوتاه به این شماره رایگان است. همچنین می توانید از طریق خط ایرانسل خود با 711 تماس بگیرید و پس از تماس با اپراتور ، آنها می توانند درخواست خود را برای عدم ارسال پیام تبلیغاتی بیان کنند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی