اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

فراخوان نمایشگاه عکس بدرقه سردار منتشر کرد

 

 رضا اردلان در کنفرانس مطبوعاتی نمایشگاه "وداع با سردار" با بیان اینکه از ابتدای وقوع تاسف ترور سردار سلیمانی منطقه آزاد کیش, این ایده از انتشار فراخوان و برگزاری نمایشگاه عکس با این موضوع در برنامه اضافه شد: از ورود لوله سلیمانی به کشور و مسجد در شهرهای مختلف و مراسم تشییع جنازه عکس های بسیار خوبی به خصوص توسط عکاسان خبری و هنرمندان و همچنین افراد ثبت نام شده که از این گنجینه با ارزش است و باعث و می توانید جزوه خوب برای استفاده در آینده.

او اظهار داشت: در منطقه آزاد کیش همچنین با توجه به اینکه این رویداد بسیار اهمیت آن است. مردم کیش و همچنین یونانیان که در آن روز در این جزیره حضور داشتند ، همه حمایت و همدردی خود را در این رویداد نشان داد و به همین مناسبت یک منطقه آزاد کیش تصمیم گرفت این آخرین و تلاش و همچنین حضور مردمی در قالب نمایشگاه عکس در منطقه آزاد کیش به نمایش بگذارد که هدف از انتشار آن و نشان دادن فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدتهای این سردار از قرآن است.

او توضیح داده: نمایشگاه عکس "وداع با سردار" سه طرف دارد که یک طرف آن متعلق به تصاویر در رابطه با غالب بیش از زنان و سردار و نشان دادن شخصیت این شهید عزیز است و دوم عکس ها با این موضوع از مردمی که در این رویداد و مراسم تشییع جنازه شرکت بودند که آن غرور و همبستگی و اتحاد ملی و سومین, تصاویر, در ارتباط با هنرمندان است که در آن لحظات سخت می تواند جلوه های ویژه از مراسم تشییع جنازه از ثبت زندگی می کنند برای همیشه در قلب تاریخ ماندگار شود.

 

 

در این جلسه محمدرضا طائب دبیر نمایشگاه عکس وداع با سردار با اشاره به این که فراخوان این رویداد از صبح امروز منتشر شد بیان کرد: افتتاحیه این رویداد ۲۳ بهمن ماه در جزیره کیش برگزار شد نمایشگاه به مدت دو هفته دایر خواهد بود. پارسه تا ۵ فوریه فرصت دارند که عکس ها مطابق با شرایط است که برای ... به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال کنند. ۶ بهمن, آثار فرستاده شده توسط سه نفر از عکاسان برجسته بابک برزویه., به حیدر رضایی و حمید فروتن داوری و ۸۰ فریم عکس انتخاب شده است و پس از چاپ و آماده سازی این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد.

دبیر نمایشگاه عکس وداع با سردار گفت: قطعا این نمایشگاه بهترین نمایشگاه عکس در ارتباط با موضوع امر می تواند به دلیل سختگیریهای زیادی برای انتخاب آثار برگزار خواهد شد تا عکس های با نفوذ همسو با اهداف این نمایشگاه انتخاب شود. یک کتاب عکس نیز ۸۰ اثر انتخاب شده همراه با عکس از دوران چهره سردار سلیمانی چاپ شده است.

وی افزود: این نمایشگاه همچنان در تهران و دیگر استان ها و کشورهای منطقه مانند سوریه, عراق, ترکیه, روسیه, منظور, پاکستان و هند برگزار شد و رایزنیهایی در رابطه با گالری های آنها انجام شده است. همچنین ما قصد داریم این نمایشگاه را در اروپا و کانادا با هم برگزار شد اما ما هنوز با این گالری از این کشورها به نتایج مشخص نشده است.

 

 

طائب در ادامه بیان کرد: یکی از اهداف اصلی این نمایشگاه که باشگاه عکاسان جوان پیگیری آن است. حفظ و نگهداری از آثار عکاسان است و با توجه به باشگاه عکاسان جوان به عنوان دبیرخانه نمایشگاه های غول پیکر, حوزه عکاسی است که بر اساس نظر گرفته شده برای عکاسان که آثارشان هستند با خیال راحت در اختیار دبیرخانه هستند. مبلغ ۳ میلیون ریال به عنوان حقالتالیف برای هر فریم عکس پذیرفته شده نیز در نظر گرفته شده است. همچنین نام صاحب هر اثر در هر یک از مکان هایی که این تصاویر به صورت اسلاید قرار داده خواهد شد.

او در پایان تاکید کرد: در این نمایشگاه بخش عکس ها از تلفن همراه نه تنها عکاسان تازه کار امکان در حال حاضر به دلیل هدف ما این است که یک نمایشگاه تخصصی و حرفه ای ما. در حال حاضر باشگاه عکاسان جوان ۱۸ هزار عضو دارد که در سراسر کشور از این رویداد عکاسی جامعه است. علاوه بر عکاسان خبری و بخشی از مردم عادی عکس ها را با دوربین های حرفه ای ثبت شده اند که می توانید آثار خود را برای حضور در این نمایشگاه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

irna.ir

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی