اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

عکس های الهام اخوان بازیگر باخانمان

عکس های الهام اخوان بازیگر باخانمان

 

عکس های الهام اخوان بازیگر باخانمان

الهام اخوان ، متولد 9 شهریور 1367 در تهران ، بازیگر است

وی با مدرک کارشناسی تئاتر و کارشناسی ارشد کارگردانی ، کار در تئاتر را آغاز کرد و سالها به عنوان دبیر تئاتر کار کرد و اکنون نماینده سینما است.

وی در مدرسه بهشت ​​عین اصفهان تحصیل کرد

یک داستان مورد علاقه در بازیگری

در یازده سالگی ، برادرم برای اولین بار با فیلم آمریکایی Citizen Kane به کارگردانی اورسون ولز برای اولین بار از ویدئو کلوپ به خانه آمد که شگفت انگیزترین تجربه من بود.
شروع در سن 16 سالگی

خانم اخوان کار خود را از سال 2004 و در سن 16 سالگی با تئاتر به کارگردانی ابراهیم ابراهیم از اصفهان آغاز کرد تا اینکه در تهران آن را دنبال کرد.

سپس ، به عنوان دانشجو ، به عنوان دبیر صحنه شروع به کار کرد

تصاویر اخوان بازیگر الهام

از تئاتر گرفته تا وکالت در سینما

به دلیل تئاتری که در سال 1397 در سالن پلیس داشتم ، به گونه ای دیگر دیده می شدم تا اینکه توسط برزو نیکنگاد و سعید خانی برای بازی دعوت شدم.
 الهام ، اخوانیک بازیگر دوزیست است

به این ترتیب خانم اخوان اولین تجربه خود را با فیلم دوزیستان در نقش مریم به همراه بازیگرانی چون جواد عزتی و استارا بسیانی بدست آورد.

این فیلم در 98 مین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد

من خوشحالم

خوشحالم که شاید خیلی زود نباشد ، اما سرانجام تلاشهای من نتیجه داد

صادقانه بگویم ، من این روزها با خوشحالی بسیار گریه کردم و آنقدر خوشحال شدم که رسانه ها مرا به عنوان عضوی جوان و تازه کار سینما پذیرفتند.
ازدواج

الهام اخوان در حالی که مجرد است هنوز ازدواج نکرده اند

تجربه منشی گری

از مهمترین کارهای اخوان به عنوان دبیر تئاتر ، سریال های شبکه خانگی ساخت ایران 2 و سریال های تلویزیونی همشا ، بانچیری و تالوزین را ذکر می کنیم.
یک جمله

ذهن باردار از ترس تولدی جز انکسار ندارد

عکس های الهام اخوان بازیگر باخانمانعکس های الهام اخوان بازیگر باخانمانعکس های الهام اخوان بازیگر باخانمانعکس های الهام اخوان بازیگر باخانمانعکس های الهام اخوان بازیگر باخانمانعکس های الهام اخوان بازیگر باخانمانعکس های الهام اخوان بازیگر باخانمانعکس های الهام اخوان بازیگر باخانمانعکس های الهام اخوان بازیگر باخانمانعکس های الهام اخوان بازیگر باخانمانعکس های الهام اخوان بازیگر باخانمان

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی