اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین عکسهای جدید امین حیایی Amin Hayai 99

امین حیایی (فارسی: امین حیایی ، زاده 9 ژوئن 1970) بازیگر ایرانی است. وی برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره بین المللی فیلم فجر شده است.

امین حیایی اقازاده
زندگینامه

 

او با مونا بانکی پور ازدواج کرده بود و آنها یک پسر به نام دارا حایایی دارند. آنها طلاق گرفتند ، و او اکنون با نیلوفر خوشکل ، که بازیگر ایرانی است ، ازدواج کرده است.

امین حیایی
زندگی

وی در طول تحصیلات بازیگری را در تئاتر شروع کرد. وی پس از پایان دوره دبیرستان ، خدمت سربازی را انجام داد و همچنین در مرکز هنری ارتش نیروی هوایی فعالیت کرد. در سال 1991 در یک نمایش تئاتر برای کودک با کارگردانی ثریا قاسمی بازی کرد. طولی نکشید که نقش اصلی بازیگر را در فیلمها بدست آورد و او در اولین فیلمش "سیب سرخ" حوا موفق نبود. وی همچنین در سال 2008 برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم فجر برای فیلم ساخته رسول صدر-آملی با عنوان "شب" شد.

هایای در سال 2018 در فیلم Woodpecker ظاهر شد. هایای همچنین در فیلم We Like You Miss Yaya که او در سال 2017 فیلمبرداری شده است ظاهر می شود.

در سال 2019 ، او در اولین نمایش استعدادیابی ایران به نام Asre Jadid تهیه شده توسط احسان علیخانی داور می کند.

امین حیایی
ازدواج

امین حیایی با نیلوفر خوشگل ازدواج کرده است.

امین حیاییامین حیاییامین حیاییامین حیاییامین حیاییامین حیاییامین حیاییامین حیاییامین حیاییامین حیاییامین حیاییامین حیاییامین حیاییامین حیایی
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی