اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

شهروز سخنوری معروف به الکس قاچاقچی دختران دستگیر شد 99

شهروز سخنوری

در این مطلب برای شما شهروز سخنوری معروف به الکس قاچاقچی دختران دستگیر شد آماده کردیم دوستان نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

الکس چه کسی است؟

شهروز سخنوری سرکرده باند قاچاق دختران اهل ایران میباشد که برای افشا نشدن نام و نشان حقیقی وواقعی‌اش، اسم الکس را برای خویش تعیین کرده بود.

او از سال ۹۰ اقدامات غیر رسمی‌اش را در ایالات متحده ابتدا کرد و با افشای اقداماتش از این مرز و بوم اخراج شد. شهروز بعداز دیپورت از ایالات متحده به دوبی سفر کرد اما یک‌سری ماه آن گاه به جهت یک پرونده تجاوز به عنف شناسایی و بازداشت شد و بعداز تحمل مدتی حبس از آنجا نیز اخراج شد، یک کدام از همیاران شهروز در باند قاچاق دختران میگوید: \"شهروز به یاور یکسری نفر دیگر در دوبی مبادرت به گروگان‌گیری و آزار اعضای یک خانواده کردند و شهروز به خیال و خاطر این مبادرت شش ماه زندانی بود.\"

شهروز سخنوری فیلم دستیگری

تشکیل اسکورت اهل ایران

صنعت اسکورت دو‌مین صنعت غیررسمی در عالم به حساب می آید که الکس مثال اهل ایران آن را به همپا مادرش و مانلی فعال  سازی کرد. در‌این صنعت که در واقعیت فروش سازمان‌یافته دختران میباشد، حدود ۴۰ میلیون نفر در عالم کار می کنند.

شهروز بعداز اخراج از امارات راهی کشور‌ایران شد و مامان او نیز با سوراخ ایالات متحده به کشور ایران آمد، مامان و پسر در کشور‌ایران کانال اسکورت دختران را فعال‌ساز‌ی کرده و برای شکار طعمه‌هایشان سراغ اینستاگرام رفتند. آن طور که همدستان وی اقرار کرده‌اند، طولانی تر طعمه‌هایش را از بین دخترانی که عکس‌های نامناسب از خویش به اشتراک نهاده بودند، تعیین میکرد و در اینستاگرام با آن ها خاطرنشان کرد‌وگو میکرد.

شهروز سخنوری معروف به الکس قاچاقچی دختران دستگیر شد

او بعد از شناخت با دختران برنا در منزل‌های گران قیمت تهران با دختران وعده دیدار می‌گذاشت و با وعده معاش گران‌قیمت و ماشین خوشگل آن‌ها را متقاعد به همیاری میکرد، آنگاه این دختران در قوانینی گرفتار می‌شدند که رویکرد بازگشت وجود نداشت.
الکس در مالزی

شهروز با تغییر تحول نام خویش به الکس، عمل خویش را با یاری مادرش و دو دختر در دوبی ابتدا کرد و با امداد یک بازرگان هندی برای توسعه کارش، سایتی را فعال‌سازی کرد.

معدود‌معدود الکس به‌این فیض رسید که جمهوری اسلامی ایران مخفیگاه قابل قبولی برای وی وجود ندارد و راهی مالزی شد، او به همپا همدستانش عمل زیرزمینی خویش را در مالزی مقدمه کرد.
دستگیری الکس

مأموران پلیس امنیت و داده ها کشور‌ایران الکس را زمان‌ها پایین حیث گرفتند و از اقدامات مجرمانه وی مدارک تهیه و تنظیم کردند تا بتوانند همیاری اینترپل را برای دستگیری‌اش به دست آورند.

سرنوشت بعداز سه سال تعقیب و محافظت مأموران اینترپل با اعتنا به مدارکی که پلیس جمهوری اسلامی ایران در اختیارشان قرار داده بود، وارد فعالیت شدند و شهروز را در عملیاتی غافلگیرانه بازداشت کردند. شهروز که توقع این دستگیری را نداشت با دیدن پلیس و دستبند شوکه شد، شامگاه یک شنبه ۲۸ اردیبهشت هواپیمای حمل کننده شهروز در فرودگاه امام خمینی (ره) بر زمین گرد‌همایی و وی برای محاکمه به دستگاه قضائی سپرده شد.

ولی الکس برای آن‌که بتواند در کشور‌ایران امنیت نیروهای خویش را تأمین نماید، یک‌سری پشتیبان با نفوذ برای خویش پیدا کرد، یکی این حامیان با اسم مستعار دُکی در چندین آیتم دختران باند الکس را از دستگیر نیروی انتظامی آزاد کرده بود.

به گفته همدستان الکس، درآمد او از فروش دختران اهل ایران ماهانه ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان بوده میباشد.
الکس و مانلی

در جریان پژوهش ها مأموران رد پای دختری برنا به اسم مانلی درین باند کشف شد، گفته میگردد مانلی به وسیله یکی‌از اشخاص مشهور و به اصطلاح شاخه‌ای اینستاگرام با الکس آشنا شد، وی به لهجه انگلیسی احاطه داشت و مورد خیر و خوبی برای کار باند در آن سوی مرز بود.

الکس با خودرو و منزل‌ای گران قیمت مانلی را راضی به همیاری کرد. مانلی و مامان الکس از اولی اشخاصی بودند که در‌این باند آغاز به عمل کردند و اولیه در دوبی مستقر شدند و با هجرت الکس به مالزی نزد او رفتند.
نشر فیلم‌های الکس

بعد از دستگیری شهروز فیلم و عکس‌هایی از وی در استخرهای مختلط، ضیافت‌های شبانه و در کنار دختران اهل ایران منتشر شد.
مستند الکس

بسط عمل‌های الکس منجر شد، یک‌سری ماه قبلی مستندی از اقدامات مجرمانه باند وی تنظیم و برای هشدار به جوان ها به‌خصوص دختران منتشر شود، اسم این مستند پول و پورن میباشد.

مراسم رونمایی از مستند پول و پورن با مورد قاچاق دختران اهل ایران مهرماه ۱۳۹۶ در سالن تامل حوزه هنری برگزار شد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی