اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

روش حذف اکانت تلگرام با اس ام اس

روش حذف اکانت تلگرام با اس ام اس

 

Telegram یک برنامه پیام رسان جامد است که چت های شما را رمزگذاری کرده و دارای ویژگی های فراوانی است. اما اگر از تلگرام به یک برنامه پیام رسان جدید تغییر می دهید ، بهتر است قبل از شروع کار ، حساب تلگرام خود را حذف کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

حذف-اکانت تلگرام

 

 

متأسفانه ، تلگرام سوئیچ مستقیمی را ارائه نمی دهد که می توانید در تنظیمات برنامه حرکت کنید. بنابراین در اینجا راهنمای گام به گام به شما نشان داده شده است که چگونه حساب تلگرام خود را غیرفعال کنید و چگونه حساب کاربری تلگرام خود را حذف کنید.

 

 

چرا ممکن است بخواهید حساب تلگرام خود را حذف کنید

 

حتی اگر تلگرام دارای برخی از ویژگی های مفید است ، اما هنوز هم چندین دلیل وجود دارد که ممکن است بخواهید حساب تلگرام خود را حذف کنید. در اینجا فقط چند مورد ذکر شده است:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ویژگی های مفید-تلگرام

 

 

12 ویژگی مفید تلگرام که باید استفاده کنید

آیا شما از تلگرام در حد توان خود استفاده می کنید؟ در اینجا بهترین ویژگی های تلگرامی که باید واقعاً استفاده کنید وجود دارد!

1. تلگرام دیگر بهترین برنامه برای شما نیست

 

با وجود بسیاری از برنامه های پیام رسانی فوری ، این احتمال وجود دارد که تلگرام بهترین برنامه پیام رسانی برای نیازهای شما نباشد. شاید یک برنامه IM جدید در شهر وجود داشته باشد و شما بخواهید مکالمات خود را به آنجا منتقل کنید.

 

2. دوستان شما در حال ترک تلگرام هستند

 

شاید برخی از دوستان یا اعضای خانواده شما دیگر در تلگرام نباشند. از این رو ، شما برای ادامه ارتباط خود ، آنها را از تلگرام به مراتع جدید دنبال می کنید.

 

3. سیاست های تلگرام شما را نگران می کند

 

همچنین ممکن است از سیاست های باز تلگرام و طیف گسترده ای از اجتماعات آن راحت نباشید. گزارش های متعدد ادعا می کنند که تلگرام یک کانون برای محتوای سرقت شده است و کانال هایی را میزبانی می کند که کاربران می توانند به راحتی فیلم ها یا آهنگ های جدید را بدون هزینه در آنها بارگیری کنند.

 

 

4. به تلگرام اعتماد ندارید

 

تلگرام به طور پیش فرض گپ ها را رمزگذاری نمی کند و مدل امنیتی آن با انتقاداتی روبرو شده است. در مقایسه ، رقبای تلگرام مانند WhatsApp و Signal هیچ رشته ای را به وعده های حریم خصوصی خود متصل نمی کنند.

 

چگونه حساب تلگرام خود را غیرفعال کنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تنظیمات حریم خصوصی تلگرام اندروید

 

 

 

 

 

 

 

 

تلگرام تنظیمات اندروید را از بین می برد

اگر شش ماه غیرفعال باشد ، تلگرام به طور پیش فرض پاک می کند. با این حال ، می توانید آن تنظیمات را ویرایش کرده و مدت زمان صبر تلگرام قبل از حذف نمایه خود را تنظیم کنید. همچنین شش ماه می توانید آن را روی یک ماه ، سه ماه یا یک سال کامل تنظیم کنید.

 

گزینه self-destruction را در تنظیمات برنامه های تلگرام آندروید و iOS مشاهده خواهید کرد. در برنامه ، روی ضربه بزنید دکمه منوی سه نوار در گوشه بالا سمت چپ و انتخاب تنظیمات را کنید . بعد ، به صفحه حریم خصوصی و امنیت بروید و پیمایش کنید تا به پیشرفته بروید بخش .

 

 

در اینجا ، روی ضربه بزنید ضربه بزنید Delete My Account If Away For entry و مدت زمان عدم فعالیت جدیدی را تعریف کنید که پس از آن حساب شما باید خود را از بین ببرد.

 

نمی توانید حساب تلگرام خود را به طور موقت غیرفعال کنید. تنها انتخاب شما این است که به راحتی پروفایل تلگرام خود را غیرفعال کنید. در صورت کمک ، می توانید برنامه های تلگرام را از رایانه و تلفن خود حذف نصب کنید.

 

دانلود: تلگرام برای اندروید | iOS (رایگان)

 

چگونه حساب تلگرام خود را پاک کنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اکانت تلگرام را حذف کنید

برای کسانی که نمی توانند یک ماه صبر کنند ، تلگرام به شما این امکان را می دهد که بلافاصله حساب و داده های خود را نیز از بین ببرید. این ابزار در هیچ یک از برنامه های بومی وجود ندارد و فقط در وب قابل دسترسی است.

 

 

 

برای غیرفعال کردن حساب تلگرام خود ، به درگاه وب My Telegram بروید و با اعتبارنامه های تلگرام خود وارد شوید. در صفحه بعد ، روی کلیک کنید حذف حساب پیوند . در جعبه متن موجود ، دلیل خود را برای ترک بنویسید.

 

 

آمار حساب من حذف دکمه زمانی که شما آماده هستید. گزینه قرمز Yes، Delete My Account را در اعلان انتخاب کنید و تمام. تلگرام حساب و داده های شما را برای همیشه پاک می کند.

 

وقتی حساب تلگرام خود را پاک می کنید چه اتفاقی می افتد

 

قبل از حذف نمایه تلگرام برای همیشه ، بهتر است عواقب این کار را بفهمید.

 

هنگامی که حساب خود را پاک می کنید ، تلگرام می گوید که از شر همه چت ها و داده های شما خلاص می شود. حساب شما برای همیشه خاتمه می یابد و پیام های شما و همچنین مخاطبین فراتر از بازیابی حذف می شوند.

 

در مورد کانال ها و گروه هایی که ایجاد کرده اید ، آنها به طور عادی به کار خود ادامه می دهند و سرپرستان موجود امتیازات خود را حفظ می کنند. درصورتی که تنها مدیر باشید ، تلگرام به طور تصادفی عضو فعال را به عنوان مدیر جدید منصوب می کند.

 

علاوه بر این ، تلگرام به شما اجازه نمی دهد حداقل برای چند روز حساب جدیدی با همان شماره تلفن راه اندازی کنید.

 

 

بنابراین ، این راهنما برای کاربرانی نیست که می خواهند فقط تمام مکالمات خود را در تلگرام پاک کنند. برای این منظور ، می توانید برنامه تلگرام را باز کرده و با فشار دادن طولانی روی چت هایی که می خواهید حذف کنید ، را انتخاب کنید. برای حذف مکالمات برجسته شده ، روی سطل زباله در بالا ضربه بزنید.

 

متناوباً ، می توانید با پشتیبانی مشتری تلگرام تماس بگیرید و از آنها بخواهید همه چت های شما را از سرورهای خود حذف کنند.

 

چگونه داده های خود را قبل از ترک تلگرام صادر کنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صادرات چت و داده های تلگرامی

تلگرام به شما اجازه نمی دهد حساب تلگرام خود را به طور موقت خاموش کنید. هنگامی که مراحل حذف را طی کردید ، نمی توانید فقط با ورود مجدد به سیستم اقدام را واگرد کرده و حساب خود را احیا کنید یا متون قدیمی خود را بخوانید.

 

 

 

خوشبختانه ، در صورت وجود مکالمه ای که می خواهید برای مرجع بعدی ذخیره کنید ، تلگرام یک گزینه صادرات را در مشتری دسک تاپ خود ارائه می دهد.

 

 

برای استفاده از آن ، برنامه Telegram را بر روی رایانه شخصی خود نصب کنید و وارد سیستم شوید. روی سه نوار در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید تا منوی پیمایش مشخص شود و انتخاب تنظیمات را کنید . به پایین بروید تا Export Telegram Data را پیدا گزینه کنید.

 

آن را وارد کنید و نوع داده ای را که می خواهید بارگیری کنید انتخاب کنید. شما می توانید به طور خاص انتخاب کنید که چه گپ هایی استخراج شوند ، اینکه کانال های عمومی را حذف کنید ، آیا بایگانی باید شامل فیلم یا GIF ، قالب صادرات و موارد دیگر باشد. شما حتی توانایی بارگیری فقط استیکرهایی را دارید که در گذشته در تلگرام ارسال کرده اید.

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی